Gjest Neferet Skrevet 25. oktober 2010 #1061 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Ojojoj!! :dåne: Det var da kjapt!! Og så jeg som skulle inn her og si at jeg drømte om deg i natt, nå ble det jo enda festligere ting å lese!! Gratulerer så masse!! Skulle forresten også si at du bare måtte komme og trene med meg, men nå må du pent vente til etter juli 2011! Endret 25. oktober 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 25. oktober 2010 #1062 Del Skrevet 25. oktober 2010 Legetime herved tigget om og fått Jeg bør visst ta influensavaksinen i år, så da får jeg den i samme slengen Blir mye stikking den dagen hihi, og stikkingen er ikke over på den legetimen Huff... jeg grudde meg alltid til den. Det er vondt å stikke i fingeren! Og du - *aprin* og jeg hadde ei koselig jordmor altså (men det er også ei annen som jeg var hos en gang som virket grei). Jeg ringte til jordmor i uke seks og fikk komme inn i uke 20 fordi de hadde det så travelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #1063 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ojojoj!! :dåne: Det var da kjapt!! Og så jeg som skulle inn her og si at jeg drømte om deg i natt, nå ble det jo enda festligere ting å lese!! Gratulerer så masse!! Skulle forresten også si at du bare måtte komme og trene med meg, men nå må du pent vente til etter juli 2011! Takk Det gikk fort ja, mye fortere enn jeg regnet med - det ble jo full klaff i første PP dette :dåne: Kjære sier jeg er en fruktbar kvinne Håper bare den klamrer seg fast inn i der nå Mye følelser ute og går om dagene, mest glede - jeg syns det er helt fantastisk å tenke på at kroppen min driver og lager en baby inni der :rødme: Ikke rart jeg er trøtt Bortsett fra at jeg er veldig trøtt, har menslignende murringer i magen, über-ømme brystvorter og at jeg tar lett til tårene merker jeg ikke så mye til hele greia. Det virker liksom litt drømmeaktig enda siden det ikke viser eller noe..kjære sier han kan se på svaien min i ryggen at den har jevnet seg ut, den var ekstrem men er mye jevnere nå..så han visste før jeg visste for å si det sånn - uten å si noe, for å "la meg finne ut av det selv" Han har jo gjort dette et par ganger før Gleder meg til pole-trening med deg, men nå trenger jeg nok litt tid på meg før jeg kan til med sånne øvelser Jeg har hørt at en graviditet IKKE gjør underverker for magemusklene Men jeg skal fortsatt trene så lenge jeg klarer, spinning og styrketrening..bare på et litt lavere nivå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #1064 Del Skrevet 25. oktober 2010 hihi, og stikkingen er ikke over på den legetimen Huff... jeg grudde meg alltid til den. Det er vondt å stikke i fingeren! Og du - *aprin* og jeg hadde ei koselig jordmor altså (men det er også ei annen som jeg var hos en gang som virket grei). Jeg ringte til jordmor i uke seks og fikk komme inn i uke 20 fordi de hadde det så travelt Nei det er jo det jeg er redd for..jeg har jo nåleskrekk :dåne: Men det må jo bare gå dette Hvis jeg kan pierce kroppen min her og der og tatovere meg, så må jeg jo tåle noen nålestikk også Men altså, må jeg ringe jordmor selv?! :klø: Trodde legen min ordnet med det jeg, der ser du hvor mye jeg kan Så da er det lurt å ta en telefon allerede nå? Jeg tar gjerne imot navnet på den jordmora U hævv mai nømber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 25. oktober 2010 #1065 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du må fikse jordmor selv ja Sender deg en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #1066 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du må fikse jordmor selv ja Sender deg en PM jeg Takk vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #1067 Del Skrevet 25. oktober 2010 babyen på tickeren min ser ut som en alien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. oktober 2010 #1068 Del Skrevet 25. oktober 2010 Pole er visstnok veldig bra trening for å få tilbake kroppen sin etter graviditeten, så jeg er klar når du er ferdig med å produsere nytt liv og er klar for å trene igjen! Høres uansett lurt ut å trene moderat så lenge du orker, kroppen har nok godt av det så lenge du ikke får plager. Mazilla er jo blant annet utrolg flink til å opprettholde treningen! Så festlig at mannen din hadde visst det "i evigheter" før du testet positivt! Skjønner nesten ikke at det går an å se sånt så tidlig jeg da, men jeg har jo ikke akkurat noen erfaring å skryte av heller, så skal vel egentlig bare holde munn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2010 #1069 Del Skrevet 25. oktober 2010 Først av alt: Gratulerer!! Jeg hadde ikke fått med meg at dere var blitt prøvere jeg, men såvidt jeg skjønner var det ikke lenge dere rakk å være det før det klaffa! Jeg så i boka til Neferet at du hadde fått deg ticker, så da måtte jeg nesten ta turen innom her! Og her ser jeg at samme Neferet har drevet og sladret om meg i forrige innlegg.. Gratulerer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #1070 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ja men da er det ingen unnskyldninger, høsten 2011 blir det pole Idag ble det ingen trening, men vi har stablet en favn med ved :dåne: Det må jo være styrketrening nok, jeg har ihvertfall tatt utallige knebøy ikveld Skeptisk til hvordan skuldera mi takler all den bæringa på ved - men den sorgen tar vi isåfall imorgen Har ikke sjans til å være hjemme samme hvor ille det måtte være, så det er bare å bite tennene sammen :slåss: Jeg skjønner heller ikke hvordan han kunne se det allerede, ikke før i gårkveld, da så jeg det selv Ingen mage eller noe, bare litt slakere svai i korsryggen! Det skal sies at den har vært ekstrem, så det skal ikke mye til før en ser endringen der da :dåne: Litt mindre Donald-rumpe nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #1071 Del Skrevet 25. oktober 2010 Først av alt: Gratulerer!! Jeg hadde ikke fått med meg at dere var blitt prøvere jeg, men såvidt jeg skjønner var det ikke lenge dere rakk å være det før det klaffa! Jeg så i boka til Neferet at du hadde fått deg ticker, så da måtte jeg nesten ta turen innom her! Og her ser jeg at samme Neferet har drevet og sladret om meg i forrige innlegg.. Gratulerer igjen! Takk søte Nei vi rakk ikke å tenke på at vi var prøvere vi, det slo fort til Jeg er visst særdeles fruktbar, som resten av damene i familien min :dåne: Det er jo tidlig enda, så alt kan skje..men vi krysser fingre og tær og håper på det beste Men om det skulle skje noe så vet jeg ihvertfall at jeg kan bli gravid, bare det er jo godt å vite Neferet sladrer vet du Så lenge det er positivt så er det jo bare fint å sladre Jeg tusler meg inn i boka di for å lese litt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. oktober 2010 #1072 Del Skrevet 25. oktober 2010 Diddles Har du sett!!! Gratulerer så masse :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #1073 Del Skrevet 25. oktober 2010 Diddles Har du sett!!! Gratulerer så masse :hoppe: ja hvem hadde trodd det Tusen takk :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #1074 Del Skrevet 26. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. oktober 2010 #1075 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) og Mazzi: Jeg sladrer ikke, jeg skryter!! Endret 26. oktober 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2010 #1076 Del Skrevet 26. oktober 2010 Sant sant, du har et godt poeng der! Fortsett gjerne med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #1077 Del Skrevet 26. oktober 2010 det er sant!! Hjemmekontor idag, det er jo lett å finne motivasjon når jeg bare har lyst å sove Men jeg må jobbe, det er møte ikveld og jeg har haugevis med arbeid som skal være klart :dåne: *sparker seg selv igang* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #1078 Del Skrevet 26. oktober 2010 Reise med en liten passasjer Følge tegn som ingen ser Være egen båt Frakte både jubel og gråt Reise lenger enn du hadde trodd Kjenne liv der ingen før har bodd Være en lugar Seile med spørsmål uten svar Reise langsmed dag og over natt Reisen er den lengste du har hatt Være et eget fyr Blinke for et gammelt eventyr Reise med en passasjer ombord Nynne på en sang av hav og jord Være solvarm strand Når en liten sjømann går i land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. oktober 2010 #1079 Del Skrevet 26. oktober 2010 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2010 #1080 Del Skrevet 26. oktober 2010 Koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå