Diddles Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #821 Del Skrevet 28. mai 2010 Det klarer du HELT fint!!! Husk: Det er en grunn for at de valgte å spør akkurat DEG! Gratulerer vennen! Åh du er så goooood Tusen takk!! Ja jeg har fått beskjed om det at det er en grunn til at jeg ble valgt - men det gjør ikke akkurat nervene mindre Da er jo forventningene der i tillegg Men jeg har gode folk med meg og rundt meg - DET har mye å si!! Fra en ting til en annen - hvor blir det av deg ved siden av meg på spinning egentlig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 29. mai 2010 #822 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg ble litt flau av meg selv i går...jeg glemte jo å si GRATULERER! Det er jo fantastisk da Og jeg tror at du klarer dette helt utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 31. mai 2010 #823 Del Skrevet 31. mai 2010 Gratulerer med fantastisk tilbud! Dette tror jeg går helt strålende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 31. mai 2010 #824 Del Skrevet 31. mai 2010 Gratulerer med ny jobb vennen! You can do it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #825 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg er lei av at kjære må reise så mye med jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. juni 2010 #826 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg er lei av at kjære må reise så mye med jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #827 Del Skrevet 16. juni 2010 Takk søta, det trengtes Ikveld er han på blåtur, kommer hjem en gang utpå natta tenker jeg Så jeg skal på trening å bli sterk sammen med ei venninne, så blir det sikkert kaffe etterpå før jeg må hjem å gjøre husarbeid Kjenner på at jeg burde begynt planleggingen mtp høsten og ny jobb også, men når skal man ha tid til sånt På fredag blir det ihvertfall møte med sjefen, lønnsforhandlinger og kontraktsunderskriving Så skal jeg ha samtale med 2 av de som skal jobbe sammen med meg i den nye jobben, for å få på plass vaktlistene før de går på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #828 Del Skrevet 16. juni 2010 Fine dagen Styrketrening Kaffe, skravling og kyllingsalat på kafè med en god venninne Mannen kom tidligere hjem enn ventet Ble ikke så verst likevel Imorgen kommer trollungen hjem, og i helga skal vi ha overnatting av venninna hennes fra fredag til søndag *skrekkoggru* Det blir nok en livlig helg Men nå er det natten sies det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. juni 2010 #829 Del Skrevet 19. juni 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #830 Del Skrevet 20. juni 2010 Lille superprinsesse har hatt overnattingsbesøk hele helga, og huset ser seriøst ikke ut - selv om jeg føler jeg ikke har gjort annet enn å rydde og mase på dem om å rydde etter seg Det er 2 travle jenter altså Fra fredag kveld til søndag har de rukket over en hel masse ting; og omtrent ikke sovet i det hele tatt - så den som hadde trengt en ekstra helge-dag; det er meg Men nå er de gått, både våre 2 og besøket..huset er veldig stille akkurat nå..det var litt godt å få 2 minutt for seg selv Men, det er vel bare å brette opp ermene og sette igang med rydding Imorgen reiser mannen min til Oslo og blir til tirsdagkveld, så jeg får nok av tid til meg selv Godt vi snart skal ha ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #831 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg har vært hos tannlegen og fikset ikke mindre enn 3 hull, og nå er jeg så bedøvt at halve fjeset mitt virker ikke Tør ikke gå på jobb enda, jeg skremmer sikkert ungene *skeivt smil* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #832 Del Skrevet 2. juli 2010 Lykke på en fredag: Plutselig fri Et stk lite gull som lager pannekaker til meg Kaffe i solveggen, med bare bikini på En god bok Vissheten om at de jeg er glad i er glad i meg tilbake Spinning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. juli 2010 #833 Del Skrevet 2. juli 2010 Det var en fin liste, men jeg tenker vi setter en strek over spinningen jeg ( Jeg er bare misunnelig for at du er så flink til å trene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #834 Del Skrevet 2. juli 2010 Det var en fin liste, men jeg tenker vi setter en strek over spinningen jeg ( Jeg er bare misunnelig for at du er så flink til å trene ) det er det verste.............. Ingen fredag uten spinning Gleder meg, nå braker det snart løs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. juli 2010 #835 Del Skrevet 2. juli 2010 Ingen som gleder seg til en spinningtime på en fredag da...bare de spreke God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #836 Del Skrevet 2. juli 2010 Ingen som gleder seg til en spinningtime på en fredag da...bare de spreke God helg ...og for en time :dåne: Jeg var sikker på jeg skulle dø Men jeg overlevde, og kan med god samvittighet kræsje i sofaen God helg tilbake på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 5. juli 2010 #837 Del Skrevet 5. juli 2010 Innom og hilser på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #838 Del Skrevet 5. juli 2010 Innom og hilser på! Næmen hei Det var sjeldent besøk Savner deg i dagbøkene, selv om jeg er fast leser i bloggen din så er det ikke helt det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #839 Del Skrevet 6. juli 2010 Idag er det akkurat 1 mnd til ferien begynner og vi reiser til Santorini Jeg driver og overbeviser meg selv om at jeg ikke er skuffa over at hotellet vi bestilte ikke er ferdig renovert..vi er nemlig blitt flyttet fra Vlychada (som er en liten landsby) til turistmagneten Kamari Vi er oppgradert til et finere hotell, med juniorsuite istedet for dobbeltrom, fortsatt frokost og spa med i prisen og 2.000 kr refundert pga flyttingen..Så Apollo har virkelig gjort sitt de - for all del!! Men uansett hvor mye jeg ser på bilder synes jeg fortsatt utgangspunktet vårt var best Er liksom noe med det når en er innstilt på en ting så er det vanskelig å snu..Jaja...vi får det vel fint samme hvor vi er tenker jeg Nå skal vi altså til Kamari, og skal bo på Kastelli Resort istedet for Notos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. juli 2010 #840 Del Skrevet 7. juli 2010 Skjønner hva du mener emed hotellene, men det er nok bildene som lurer deg ganske så bra! Det ene er jo tatt i dagslys, mens det andre er tatt i kveldslys og med perfekt belysning. Slik så det ut på det bildet av hotellet vårt i Thailand også. Og man kan absolutt bli lurt av bilder Men dere får det nok veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå