Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Goodness! :dåne: Stå opp midt på natta sånn da!!

Kos deg med påskeferie etterhvert! :klemmer:

Du er jo gæærn!

Men...har dere påskefrokost denne uken? På vår avdeling har vi bare sju barn i dag og et barn i morgen, så det hadde blitt lite oppmøte på påskefrokosten :ler:

God Påske :klemmer:

Shit, står du opp så tidlig? :hakeslepp: Umenneskelig ;)

:fnise: de der reaksjonene har jeg fått på jobb også når de andre har kommet "dinglende" halv 7 for å åpne barnehagen :ler: Det er tradisjon at jeg baker ferske rundstykker til påskefrokost, koser meg egentlig ganske mye når jeg står der - så sant jeg ikke tenker på hva klokka er :Gjesp:

Og så er det absolutt verdt det når små og store storkoser seg med frokosten, og det vanker både klemmer og god-ord for innsatsen :strix:

Frigg: Vi er absolutt mindre barn denne uka vi også, men det har stått i årsplanen hele året - og da er folk innstilt på det, flere kommer faktisk bare for å spise frokost sammen med barna før de tar de med seg hjem igjen :tommelopp: God innstilling, de backer opp når det skjer noe :nigo:

Så er det alldeles ûberdeilig å kunne gå klokka 12.30 :fnise:

BTW så laver det ned snø her :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

:kaklehone: GOOOOOOD PÅSKE SØTA!!!!! :kaklehone:

Håper du får noen fine dager!! :klemmer:

(PS! Jeg har forspist meg på påskemarsipan, og verre blir det vel... Godt jeg ikke har kjøpt en sånn bikini du driver å misjonerer om... :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaklehone: GOOOOOOD PÅSKE SØTA!!!!! :kaklehone:

Håper du får noen fine dager!! :klemmer:

(PS! Jeg har forspist meg på påskemarsipan, og verre blir det vel... Godt jeg ikke har kjøpt en sånn bikini du driver å misjonerer om... :skratte: )

:kyss2:

God påske!! :kaklehone:

:klemmer::kaklehone: og :kyss2: tilbake til søte snuppiser :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg sykle til jobb :nigo:

Sånn - nå har jeg sagt det her også, da må jeg nesten gjøre det :fnise:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh yes :nigo: I heftig motvind - begge veier :roll: Selvfølgelig hadde vinden snudd til jeg skulle hjem :ler:

Var hjemme sånn 15.45, laget pizzaboller og gikk tur med vovvis mens pizzabollene sto til heving, så nå er det snart mat - før trening klokka halv 7 og en date med bestis ikveld :dåne: Effektiv når jeg først setter igang :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor sliter litt mer enn vanlig for tida med angstanfall og sånn, og er derfor mer enn vanlig avhengig av oss - det har blitt ganske mye i det siste for å si det sånn...Så da, på tirsdag - for FEMTE dag på rad, dagen etter middag her hos oss i timesvis, kommer hun "bare innom" selvsagt akkurat idet vi kommer hjem fra jobb, og egentlig har nok med oss selv, vovvis og middag..Jeg ble en smule irritert og tanken "fader nå er hun her igjen, er det mulig?!" raste gjennom hodet mitt :fnise: og jeg er muligens litt kort mot henne, sulten og trøtt i hodet etter en lang dag i barnehagen...Igår kveld når jeg kom hjem kunne mannen min fortelle at hun hadde vært innom igjen, denne gangen for å si at hvis vi fant oss ytterdør og dusj, av skikkelig kvalitet, så skulle hun betale det :dåne: fordi vi er så snille :sjenert: Da har jeg lyst å grine :grine: Snill og snill fru Blom, hun skal være glad hun ikke er tankeleser på det verste :fnise: Uff, jeg føler meg rett og slett litt fæl her jeg sitter med 50.000 kr til disposisjon, gitt av svigermor fordi vi er så snille :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Kanskje det er hennes måte å vise at hun egentlig vet at hun er litt til bry i perioder? :vetikke: Tid for undersøkelser og shopping etterhvert da?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er det jeg tror hun vet :trist: Stakkar...

Men ja, vi må jo snu oss rundt nå og kikke litt - siden hun ikke er verdens mest tålmodige heller så er hun allerede igang med å spørre om vi har funnet noe :fnise: Hvem sa stressa person?! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så må jeg bare få sagt at jeg har funnet (og kjøpt) "den lille sorte" :hoppe: Jeg må oppdatere garderoben min litt og få inn litt mer såkalte basisplagg - mener jeg leste et sted at alle jenter bør ha en sånn i skapet sitt. Min ser sådan ut - da i svart selvsagt, og ganske så tekkelig til å være meg :ler: Kjolen er i matt silke og var bare fantastisk å ha på - vel verdt sine 900 kr :Nikke:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine:

Dere skal jo ha den dusjen vi skulle ha, men kabinettet var for stort for badet. Men vi fikk regndusj da og de er bare himmelske :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frigg: jeg gleder meg fillete :bolledeig: Det er vel noe sånn på denne også, det sto noe om regnskog i beskrivelsen - jeg har stor tro på at dette blir en ren nytelse :fnise: Nå synes jo jeg at 16.000 kr er i overkant av hva en dusj bør koste, men siden det er svigermor som betaler så sier jeg jo ikke nei takk til luksusen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol:

La de små fregner komme til meg :briller:

Idag har jeg ikke store planene, det står et fjell med rent tøy og venter på å bli brettet - men det tas ikke før sola har gått ned *nekter* Så har vi tenkt å kjøpe trampoline til lille snupp i bursdagsgave på forskudd, hun blir 8 år om 17 dager :dåne: Siden været er FAntastisk idag og hun er hos mammaen sin på bursdagen, så kjøper vi den idag :Nikke: Så får hun småting hun ønsker seg til selve dagen..hun ønsker seg små og søteting som vårjakke, joggesko, rockering, kritt osv :rødme: Herlig med fornuftige ønsker :jepp:

Ha en fin fin dag alle sammen, håper sola skinner like mye på dere som på meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frigg: jeg gleder meg fillete :bolledeig: Det er vel noe sånn på denne også, det sto noe om regnskog i beskrivelsen - jeg har stor tro på at dette blir en ren nytelse :fnise: Nå synes jo jeg at 16.000 kr er i overkant av hva en dusj bør koste, men siden det er svigermor som betaler så sier jeg jo ikke nei takk til luksusen :sjenert:

:jepp: Det er jo regndusj dere har kjøpt dere, og 16 000 for en slik dusj er ikke sååå ille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Det er jo regndusj dere har kjøpt dere, og 16 000 for en slik dusj er ikke sååå ille ;)

Nei det er kanskje ikke det :sjenert: Jeg har handlet lite dusjer i mitt liv, men de jeg har sett på tidligere har kostet sånn 5-6 tusen liksom - dog uten regndusj da ;) Men for all del, jeg takker som sagt ikke nei til litt luksus :nigo: Pappa sier jeg har blitt et luksusdyr..kjære sier seg enig :hakeslepp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Luksusdyret mitt :fnise:

Den dusjen så bare helt fantastisk herlig ut! :dåne: Jeg har begynt å dusje flere ganger daglig nå - eneste måten å få bort kynnerne, dessuten har vi en god dusjolje som lukter så godt :ler:

Kos deg i dag! Det er jo nydelig vær i dag også! :sol:

:klemmer: fra hummeren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusdyret mitt :fnise:

Den dusjen så bare helt fantastisk herlig ut! :dåne: Jeg har begynt å dusje flere ganger daglig nå - eneste måten å få bort kynnerne, dessuten har vi en god dusjolje som lukter så godt :ler:

Kos deg i dag! Det er jo nydelig vær i dag også! :sol:

:klemmer: fra hummeren :fnise:

:nigo: luksus er jo så deilig :nigo: Ikke min feil, det er kjære som har introdusert både hotellovernatting og massasje/hudpleie for meg - så egentlig kan vi skylde alt på han :hoho: Jeg har dratt på uttallige campingturer før, uten at det har vært annet enn koslig (til en viss grad vel og merke) men nå må det mye overtaling til gitt om noen skal få meg med på telttur :ler: Gi meg et hotellrom så er jeg med på tur med en gang :fnise:

Ble litt nysgjerrig på dusjolja di, vi har også en som lukter sykt godt - SebaMed tror jeg den heter :Nikke: trenger ikke parfyme etter å ha dusja med den :hjerte: Hva heter den du har?

Kos deg i sola du også lille hummer, jeg skal slikke solstråler og samle fregner mens jeg planter; basilikum, paprika, fersken, tomater, gulrøtter og purreløk står for tur :)

Vi kjøpte trampoline til lille superprinsesse igår, så vi vet hvor hun er om dagene :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...