Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

:klemmer:

*overfaller Miso-hønnien med masse :klemmer::kose::kline: og :klem:*

Tenker masse på deg om dagene - just as you know - om du skulle stikke nesen innom her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en fin helg :strix: Fredag var det super-spinning og etterpå date med min kjære mann; middag og kino :hjerte: Igår var vi übersosiale; først var jeg på fantastisk morgentrening, før vi gikk og kikket på stein til murveggen i stua, så kom ei god venninne bortom for skravling og kaffe latte før vi fikk besøk av 2 vennepar på kvelden. God mat og vin i glasset og masse masse latter og prating :skravle::skaal: Det var fantastisk å krype til køys klokka halv 4 inatt, mette og glade og med vissheten om at huset er HELT ryddig etter kveldens besøk :) Vi sov helt til 12 idag, og har hatt frokost i 1 time :fnise: Jadda, nyte livet kan vi ;)

Igår var vi som sagt og og fant murstein til veggen i stua :dåne: Innerste stua vår har 4,5 meter høyde under taket, og den ene veggen skal altså bli rustikk-murvegg :strix: Dette har jeg drømt om siden jeg flyttet inn, og igår gikk vi rett på den rette typen stein :hoppe: Toppen av lykke var jo at de hadde satt prisen ned med 200 kr pr m2, så da blir det litt billigere enn vi i utgangspunktet såg for oss - det er jo ikke dumt :nigo: Vi regnet oss frem til at veggen kommer til å koste oss ca 25.000 kr :hakeslepp: Men det er det verdt!!! I tillegg fant vi ny ytterdør (den vi har er helt herpa) og garasje vi har lyst å bygge...så må vi få pris på terrasse, der vi skal ha oppmurt utegrill, terrassevarmer og markiser sånn at vi kan sitte ute utover høsten også :Nikke: Jeg gleder meg til alt er på plass, i uka som kommer skal vi til banken for å ordne med lån!

Men nå skal vi se på drømmehuset som ikke skal kjøpes - bare for å få det ut av hodet :sjenert: Kjære er ferdig med det, han var nemlig og kikka igår, og det er ikke verdt 3,6 mill! Det må skiftes kledning på hele huset, og antakelig isoleres i tillegg - det blir det fort penger av :dåne: Så vi blir her vi bor nå, gjør noen små utbedringer og slår oss til ro med at det er dette som er drømmehuset vårt :hjerte: Og ikveld blir det sol og varme på Brun & Blid før en ny sesong 24 begynner - med 3 episoder på en gang :bolledeig: This is gudd sjitt *happy hippo*

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn - der var drømmehuset ikke lenger drømmehus :ler: Nå har vi vært og sett - hjelpes for arbeid og ikke minst penger det hadde vært å fått det der i noenlunde stand :dåne: De har hatt besøk av en særdeles god fotograf når annonsen skulle lages - det er ihvertfall sikkert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for at drømmehuset egentlig var noe søppel. Da slipper dere den utgiften :ler:

Det er sant :fnise: Vi slipper unna med å gjøre noen småting her hjemme og ta opp 300.000 ekstra i lån - istedet for et hus som trenger seriøs oppussing og 2 millioner mer i lån enn vi har idag :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser:

jeg stemmer for å flytte mandagen inn i helga :jepp:

Mandag er en drittdag :snurt: Men det snur nok når jeg har fått trent litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo ikke flytte mandagen inn i helga! DA må vi jo jobbe i helga da jo :fnise:

Neeeei, jeg tenkte mer som en ekstra søndag eller no i den dur...ekstra søndag er tryggest, for da er det ikke så mange butikker som er åpne :fnise: Bortsett fra Plantasjen da :shoppe: ...ja også og Apotek 1 da :sjenert: DER er jeg ganske ofte og handler for en aldri så liten formue i såper og kremer :dåne: ALT må prøves :ler:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei, jeg tenkte mer som en ekstra søndag eller no i den dur...ekstra søndag er tryggest, for da er det ikke så mange butikker som er åpne :fnise: Bortsett fra Plantasjen da :shoppe: ...ja også og Apotek 1 da :sjenert: DER er jeg ganske ofte og handler for en aldri så liten formue i såper og kremer :dåne: ALT må prøves :ler:

:ler:

Jeg skjønte det, men jeg kunne ikke dy meg :ler:

Vi har Boots her hos oss, og jeg blir nesten flau av å gå inn der, for jeg er sikker på at de kjenner meg igjen snart. Alt må jo prøves, og spesielt når det er Boots :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:tommelopp:

Snakker om apotek... i dag gikk jeg på apoteket her og da smilte dama til meg, så sa jeg bare "Hallo, her er jeg igjen. Jeg skal ha det vanlige." :fnise: Og hun visste hva det var :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp:

Snakker om apotek... i dag gikk jeg på apoteket her og da smilte dama til meg, så sa jeg bare "Hallo, her er jeg igjen. Jeg skal ha det vanlige." :fnise: Og hun visste hva det var :lol:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PMS`en har slått til for fullt; HHHHHrrAAAAAAALOOOOO her er jeg, kommet for å overta kropp og sinn!!

Life`s a bitch and so am I :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...