Diddles Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #721 Del Skrevet 6. mars 2010 *overfaller Miso-hønnien med masse og * Tenker masse på deg om dagene - just as you know - om du skulle stikke nesen innom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. mars 2010 #722 Del Skrevet 6. mars 2010 God helg søtnos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #723 Del Skrevet 6. mars 2010 God helg søtnos God helg til deg også snillas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #724 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) For en fin helg Fredag var det super-spinning og etterpå date med min kjære mann; middag og kino Igår var vi übersosiale; først var jeg på fantastisk morgentrening, før vi gikk og kikket på stein til murveggen i stua, så kom ei god venninne bortom for skravling og kaffe latte før vi fikk besøk av 2 vennepar på kvelden. God mat og vin i glasset og masse masse latter og prating Det var fantastisk å krype til køys klokka halv 4 inatt, mette og glade og med vissheten om at huset er HELT ryddig etter kveldens besøk Vi sov helt til 12 idag, og har hatt frokost i 1 time Jadda, nyte livet kan vi Igår var vi som sagt og og fant murstein til veggen i stua :dåne: Innerste stua vår har 4,5 meter høyde under taket, og den ene veggen skal altså bli rustikk-murvegg Dette har jeg drømt om siden jeg flyttet inn, og igår gikk vi rett på den rette typen stein Toppen av lykke var jo at de hadde satt prisen ned med 200 kr pr m2, så da blir det litt billigere enn vi i utgangspunktet såg for oss - det er jo ikke dumt Vi regnet oss frem til at veggen kommer til å koste oss ca 25.000 kr Men det er det verdt!!! I tillegg fant vi ny ytterdør (den vi har er helt herpa) og garasje vi har lyst å bygge...så må vi få pris på terrasse, der vi skal ha oppmurt utegrill, terrassevarmer og markiser sånn at vi kan sitte ute utover høsten også Jeg gleder meg til alt er på plass, i uka som kommer skal vi til banken for å ordne med lån! Men nå skal vi se på drømmehuset som ikke skal kjøpes - bare for å få det ut av hodet Kjære er ferdig med det, han var nemlig og kikka igår, og det er ikke verdt 3,6 mill! Det må skiftes kledning på hele huset, og antakelig isoleres i tillegg - det blir det fort penger av :dåne: Så vi blir her vi bor nå, gjør noen små utbedringer og slår oss til ro med at det er dette som er drømmehuset vårt Og ikveld blir det sol og varme på Brun & Blid før en ny sesong 24 begynner - med 3 episoder på en gang This is gudd sjitt *happy hippo* Endret 7. mars 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #725 Del Skrevet 7. mars 2010 Sånn - der var drømmehuset ikke lenger drømmehus Nå har vi vært og sett - hjelpes for arbeid og ikke minst penger det hadde vært å fått det der i noenlunde stand :dåne: De har hatt besøk av en særdeles god fotograf når annonsen skulle lages - det er ihvertfall sikkert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. mars 2010 #726 Del Skrevet 7. mars 2010 for at drømmehuset egentlig var noe søppel. Da slipper dere den utgiften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #727 Del Skrevet 7. mars 2010 for at drømmehuset egentlig var noe søppel. Da slipper dere den utgiften Det er sant Vi slipper unna med å gjøre noen småting her hjemme og ta opp 300.000 ekstra i lån - istedet for et hus som trenger seriøs oppussing og 2 millioner mer i lån enn vi har idag :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #728 Del Skrevet 8. mars 2010 mandager er onde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. mars 2010 #729 Del Skrevet 8. mars 2010 mandager er onde Helt enig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #730 Del Skrevet 8. mars 2010 jeg stemmer for å flytte mandagen inn i helga Mandag er en drittdag Men det snur nok når jeg har fått trent litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 8. mars 2010 #731 Del Skrevet 8. mars 2010 Vi kan jo ikke flytte mandagen inn i helga! DA må vi jo jobbe i helga da jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #732 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Vi kan jo ikke flytte mandagen inn i helga! DA må vi jo jobbe i helga da jo Neeeei, jeg tenkte mer som en ekstra søndag eller no i den dur...ekstra søndag er tryggest, for da er det ikke så mange butikker som er åpne Bortsett fra Plantasjen da ...ja også og Apotek 1 da DER er jeg ganske ofte og handler for en aldri så liten formue i såper og kremer :dåne: ALT må prøves Endret 8. mars 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 8. mars 2010 #733 Del Skrevet 8. mars 2010 Neeeei, jeg tenkte mer som en ekstra søndag eller no i den dur...ekstra søndag er tryggest, for da er det ikke så mange butikker som er åpne Bortsett fra Plantasjen da ...ja også og Apotek 1 da DER er jeg ganske ofte og handler for en aldri så liten formue i såper og kremer :dåne: ALT må prøves Jeg skjønte det, men jeg kunne ikke dy meg Vi har Boots her hos oss, og jeg blir nesten flau av å gå inn der, for jeg er sikker på at de kjenner meg igjen snart. Alt må jo prøves, og spesielt når det er Boots Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #734 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg er så lykkelig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 13. mars 2010 #735 Del Skrevet 13. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. mars 2010 #736 Del Skrevet 13. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mars 2010 #737 Del Skrevet 13. mars 2010 Snakker om apotek... i dag gikk jeg på apoteket her og da smilte dama til meg, så sa jeg bare "Hallo, her er jeg igjen. Jeg skal ha det vanlige." Og hun visste hva det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #738 Del Skrevet 13. mars 2010 Snakker om apotek... i dag gikk jeg på apoteket her og da smilte dama til meg, så sa jeg bare "Hallo, her er jeg igjen. Jeg skal ha det vanlige." Og hun visste hva det var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #739 Del Skrevet 15. mars 2010 PMS`en har slått til for fullt; HHHHHrrAAAAAAALOOOOO her er jeg, kommet for å overta kropp og sinn!! Life`s a bitch and so am I Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 15. mars 2010 #740 Del Skrevet 15. mars 2010 Tusler lydløst ut herfra igjen jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå