Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Du er ubeskrivelig heldig som ikke har lest bok nummer 4 enda, den er så sinnsykt bra! :bolledeig:

Fins det en 4. bok??????????????? :hakeslepp: Hva heter den? *desperat*

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor teit er du når du blir invitert med på tur til Alicante med venninna di, og ikke reiser fordi da må lille superprinsesse være alene med meg fra torsdag til fredag?!

:filer::filer::filer:

Hun hadde vunnet OL og VM i idioti - glatt!!!

:skratte: Hennes tap :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What!?! er det nummer 3 du venter på?! Så gøy for deg :bolledeig:

Nummer fire heter Breaking Dawn og er BEST

:strix: Den er så bra! Gled deg!!

Og herregud, virkelig hennes tap! Er det mulig! Nå som det er så kaldt og kjipt her i Norge! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:sjenert: Om det strides vel de lærde... :fnise: Jeg synes Eclipse var desidert best! :jepp:

God morgen Diddles! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Hvor teit er du når du blir invitert med på tur til Alicante med venninna di, og ikke reiser fordi da må lille superprinsesse være alene med meg fra torsdag til fredag?!

:filer::filer::filer:

Hun hadde vunnet OL og VM i idioti - glatt!!!

:skratte: Hennes tap :skratte:

For du har jo aldri vært alene med henne før :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What!?! er det nummer 3 du venter på?! Så gøy for deg :bolledeig:

:strix: Den er så bra! Gled deg!!

Og herregud, virkelig hennes tap! Er det mulig! Nå som det er så kaldt og kjipt her i Norge! :hoho:

:fnise: Det er jo den 4. boka jeg har lest nå :klaske: Det er bare jeg som ikke følger med :sjenert: Men jeg vet ikke om jeg er enig i at denne var best :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Om det strides vel de lærde... :fnise: Jeg synes Eclipse var desidert best! :jepp:

God morgen Diddles! :klemmer:

:fnise: Jeg må si meg enig med deg - selv om jeg likte denne siste også da :nigo: Slukte den ganske kjapt!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For du har jo aldri vært alene med henne før :ironi:

Nei jeg har jo ikke det......Jeg har jo nesten ingenting med jenta å gjøre i det hele tatt :ironi:

:skratte: Hun ER altså så dustete at det er morsomt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Var det virkelig unnskyldningen hennes for at hun ikke kunne dra?? :hakeslepp:

Den dama tar jo virkelig kaka :ler:

:ler: det var visst det :roll: Det begynner jo etterhvert å bli ganske underholdende "å ha henne i familien" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har funnet drømmehuset - med plass til hest, frittgående høns og kaniner :hjerte: Ååååååååå :dåne: Vi skal på visning i løpet av denne uka, så må vi ta noen runder med oss selv, dette huset betyr omlegging av livsstil, men også en drøm som går i oppfyllelse.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja, det er nesten for spennende :ler: Inatt fikk ingen av oss sove - vi lå og veide for og imot; ta opp et lån på 300.000 for å gjøre de tingene vi har lyst til på det huset vi allerede har eller kjøre på og øke lånet vårt med svimlende 1,5 mill for å kapre drømmehuset :sjenert: Vi stortrives jo her vi bor ogå..Nei dette er vanskelig!! En ting er ihvertfall sikkert, det er ikke et sånt hus som det kryr av her omkring!! Utrolig spesielt :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lenge det varte, så var spenningen god å kjenne på ihvertfall :ler: Nå har vi funnet ut at en eiendom med 7 mål hage muligens er litt i meste laget :dåne: Jeg trodde jo det var beite og sånn inne i de 7 målene eiendom - men neida, det er hage med frukttrær, busker og bed :hakeslepp: Det blir oppussing her hjemme istedet ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

7 mål hage hørtes veldig mye ut ja :dåne: Eiendommen til mamma og dem er 7 mål, men det er mye urørt for å si det sånn :fnise:

Oppussing hjemme er jo også kjekt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 mål hage hørtes veldig mye ut ja :dåne: Eiendommen til mamma og dem er 7 mål, men det er mye urørt for å si det sånn :fnise:

Oppussing hjemme er jo også kjekt :nigo:

Jeg er jo ikke noe hagemenneske, så det hadde funka dårlig for meg :ler: I blomsterbed bor edderkopper og andre kryp, så det holder jeg meg langt unna *grøsser*

Oppussing hjemme blir bra det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...