Diddles Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #681 Del Skrevet 7. februar 2010 Så viktig er det da vel ikke?? Men jeg er litt enig med venninnen din der altså, vet ikke helt om jeg hadde funnet ut hvor jeg skulle plassere øynene heller! Jeg har forøvrig funnet ut at jeg trolig må ha ny bikini til sommeren, de jeg har detter vel kanskje av, og det blir enda verre igjen... Joda, det er det ser du Så synes jeg Malibu String sine bikinier sitter fantastisk godt på, og de holder seg fine selv om jeg bader i basseng Så jeg går absolutt god for bikiniene deres Da kan jeg stryke deg og venninne H fra lista over potensielle reisevenner Det hjelper vel ikke å si at jeg pleier å la bikinioverdelen ligge igjen i kofferten heller Kjære fryder seg hver gang vi reiser til syden!! Kjøpe ny bikini er gøy gøy gøy, og enda kjekkere når det er fordi de en har fra før er blitt for store Nå vil vel aldri det skje med de jeg har - at de blir for store mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. februar 2010 #682 Del Skrevet 7. februar 2010 Kunne aldri vist meg i noe sånt, alle rundt meg hadde bare sett et stort fettberg Håper jeg en gang blir tynn nok til å se fin ut i noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #683 Del Skrevet 7. februar 2010 Kunne aldri vist meg i noe sånt, alle rundt meg hadde bare sett et stort fettberg Håper jeg en gang blir tynn nok til å se fin ut i noe sånt Eh...har du virkelig sett deg selv i speilet? Du er alldeles kjempelangt ifra et fettberg :slår: Du er så flott!! Jeg er langtfra supertynn eller noe sånn selv, men jeg føler meg etterhvert vel med kroppen min - og det skinner igjennom Selvtillit er glitter som alle ser, det er glitteret de legger merke til - ikke "det andre" Så jenta mi, dyrk frem litt selvtillit - for du har ingen verdens grunn for å si noe stygt om deg selv! Husk det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. februar 2010 #684 Del Skrevet 11. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #685 Del Skrevet 11. februar 2010 She`s back!!!!!!!!!!!!! tilbake Miso-søten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. februar 2010 #686 Del Skrevet 11. februar 2010 oi!! blir veldig rørt her jeg sitter når jeg ser DEN velkomsten!! er så smått snikende på vei tilbake ja!! tusen takk for alle koselige hilsner i boka mi den siste tiden!! sender deg masse vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #687 Del Skrevet 13. februar 2010 oi!! blir veldig rørt her jeg sitter når jeg ser DEN velkomsten!! er så smått snikende på vei tilbake ja!! tusen takk for alle koselige hilsner i boka mi den siste tiden!! sender deg masse vennen!! Det er viktig å føle seg velkommen Du har vært savnet vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #688 Del Skrevet 13. februar 2010 Endelig lørdag og for en start på helga Jeg driver jo og jobber med å gå ned i vekt og bli mer fit en ever, og det er jammen ikke lett! Drømmer meg tilbake til før jeg passerte 25 og bare kunne bestemme meg for å gå ned i vekt så gjorde jeg det - kiloene siter bedre nå Men nå skjer det endelig noe, etter nesten 2 mnd der vekta alldeles ikke har vært min venn :slåss: Idag når jeg gikk på vekta hadde jeg gått ned 1,2 kg på en uke Etterfulgt av verdens beste treningstime og en god prat med gode venner etterpå så ble starten på dagen og helga bare helt fantastisk Jeg sitter her med et stort smil og verdens beste samvittighet, jeg vet jeg gjør det jeg kan - og nå kommer resultatene Eneste som mangler for å gjøre lørdagen min fulkommen er at jeg vinner i Lotto Men så mye flaks kan jeg vel ikke ha på en og samme dag.... Mannen min er ute og driver og måler opp til garasje, svigermor vil "låne" oss penger så vi slipper å måke og skrape oss ihjel - denne vinteren har nemlig bestått av nettopp det For all del, det er greit å måke snø og å bruke kroppen sin, men når du har så stor gårdplass som oss så tar det sin tid og ikke minst krefter..ryggene våre er ikke akkurat glade i oss for tida Jeg har brettet et hav med klær og har tenkt å nyte ukas første kaffe latte med god samvittighet mens lillegull er ute og leker med venninna si Livet mitt er herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. februar 2010 #689 Del Skrevet 13. februar 2010 Herlig innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #690 Del Skrevet 13. februar 2010 Vi har grillet pølser, nytt sola i solveggen og kost oss med varm marshmallows og Center på grillspyd Nå er jeg kvalm :dåne: Sånn går det når en ikke er vant med å spise snop lenger Men det var absolutt verdt det :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #691 Del Skrevet 22. februar 2010 Helga startet så fint med tur til Oslo sammen med mannen min og lille superprinsesse - vel, jeg skal innrømme at værgudene så alldeles ikke var på vår side; -14 grader og vind, pluss at det snødde rett i ansiktet på oss samme hvilken vei vi snudde oss Jeg hadde (som vanlig) prioritert å kle jentungen skikkelig, og endte opp med å fryse skikkelig - surprise surprise! Familie og venner sier at hvis en slår opp i ordboka under "upraktisk kledd" så er det et stort bilde av meg!! Er det ikke viktigere å ta seg bra ut enn å holde varmen?!?? Jeg er dessuten overbevist om at hvis jeg kler meg som om våren er på vei så kommer den *ler* Nettopp derfor ble det litt shopping da, jeg måtte jo ha varmere klær!! Sååååå mye kjekkere det er å shoppe når jeg kan kjøpe Small og str 36 *gliser stort* Og det var salg på Levi`s med nesten bare Small igjen på stativet - hvilken lykke Jeg elsker Levi`s klær Det ble 3 gensere til samme sum som 1 på fullpris *stolt* Bukse og sko fant jeg også, i andre butikker vel og merke, så jeg er storfornøyd Vi presset oss selv til å gå Karl Johan til endes, altså når en snart er 30 år og ikke har sett slottet engang - da er det ingen unnskyldning at det er "litt" kaldt Heldigvis for oss var det endel kafèer på veien, så det ble kaffe latte på vei opp og varm sjokolade på vei ned igjen Vi var tilbake på hotellet til barne-tv, og jeg rakk akkurat å skifte og pynte meg litt (ja jeg tok på varmere klær..) før vi skulle ut igjen for å spise. Stakkar lille jenta ville helst bare være på hotellet, men vi måtte jo ha middag, og vi voksne var fast bestemt på mongolsk mat *namnam* Så da var det bare å kle seg og gå ut igjen, heldigvis hadde været roa seg litt og det føltes ikke så uoverkommelig å gå fra Plaza til Stortinget som tidligere på dagen Maten var så som så, kjære hadde vært på Mr Hong en gang tidligere og fått kjempegod mongolsk mat, det kan godt være - men vi ble alldeles kjempeskuffa Lite friske grønnsaker og kjøttet var slintrete, lite utvalg i sauser og krydder fantes ikke Vi ble mette da, men det ble alldeles ikke den matopplevelsen vi hadde gledet oss til!!! Så vi gikk tilbake til hotellet for å tilbringe resten av kvelden i bassenget - nok en skuffelse - skulle jo tro at Plaza ihvertfall hadde et okei basseng med okei temperatur Jeg var uti i 5 minutt og brukte 30 minutter på å bli varm igjen!!! Hallo så kaldt :dåne: At han nede i resepsjonen sa vi måtte benytte sjansen og nyte bassenget - jeg tror ikke han i det hele tatt har vært der oppe og det er greit å reklamere med basseng i 35 etasje, men ingen sa noe om at det var plass til akkurat 2 stykker oppi der hvis noen svømte! Nei, jeg mener Plaza er oppskrytt Så da ble det badekar istedet Jeg hadde oppi så varmt vann at jeg sovnet, så kjære måtte vekke meg og nærmest følge meg til senga - og klokka 23.00 så sov vi alle mann!! Og godt var det - for da fikk jeg ihvertfall litt søvn - klokka 03.00 våkna jeg av syke magesmerter og så vondt i hodet at jeg var sikker på det skulle falle av Resten av natta brukte jeg til å stifte et nærmere bekjentskap med toalettet, vi ble bestevenner rett og slett! Hjelpes så dårlig jeg var, og vi som skulle FLY hjem neste dag Jeg ble så lei meg, jeg hadde gledet meg til lat morgen med laaaang hotell-frokost - istedet ble det 3 skjeer yoghurt, 2 slurker vann med 5 do-besøk i belønning etterpå Hjemreisen ble et mareritt, jeg var hele tiden på jakt etter nærmeste toalett, klarte nesten ikke gå oppreist, og når vi endelig kom opp i lufta ble jeg så dårlig at jeg nesten besvimte sittende :dåne: Hodet mitt ble kjempetungt, alle stemmene var langt borte og jeg dovnet bort i armene! Det var en kamp for å holde seg våken og ubesvimt!! På toppen av det hele måtte vi være oppe i lufta 15 minutter ekstra fordi de ikke hadde pitlet seg til å måke og strø på flyplassen her hjemme! Det der gjør jeg ikke igjen, blir jeg dårlig så reiser jeg ikke hjem før jeg er bedre *nekter* Så når vi kom hjem puttet kjære meg til sengs og tok med seg lille superprinsesse hjem til foreldrene mine for å hente vovvis, til farmor for å spise middag og så bort til mammaen - så mye for kosehelg Jeg er bedre idag, klarer foreløpig å holde på det lille jeg orker å spise *stolt* Men jeg er hjemme fra jobb, både pga smittefare og fordi jeg har så inni granskauen vondt i ryggen etter denne sjuka *grøss* Så idag håper jeg den siste Twilight-boka kommer i posten, for nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. februar 2010 #692 Del Skrevet 22. februar 2010 Håper du blir i fin form igjen snart det er noe dritt å være syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #693 Del Skrevet 22. februar 2010 Håper du blir i fin form igjen snart det er noe dritt å være syk Jeg er bedre nå, har tilogmed klart å støvsuge, brette klær og gå tur med vovvis - kun avbrutt av et par hviler Merker hvor sliten jeg blir når jeg ikke får i meg næring på et par dager :dåne: Men jeg har holdt på det lille jeg har spist idag *applaus for meg selv* Boka mi lar vente på seg, ingenting i posten idag heller Klarer nesten ikke å vente Et sikkert vårtegn idag; kjøttmeisene er igang med å inspisere fuglekassa ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #694 Del Skrevet 22. februar 2010 Hola Neferet - jeg ser deg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. februar 2010 #695 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg tør ikke legge igjen noen spor, redd for å bli smitta! God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #696 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg tør ikke legge igjen noen spor, redd for å bli smitta! God bedring!! Jeg tror jeg er smittefri snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. februar 2010 #697 Del Skrevet 22. februar 2010 Så bra! Fælt å bli syk, og så på tur til og med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #698 Del Skrevet 22. februar 2010 Så bra! Fælt å bli syk, og så på tur til og med.... Ja det hadde nesten vært bedre å blitt syk når vi kom ned, da hadde jeg ikke trengt å ta fly i den tilstanden - anbefales ikke Men jeg holder på maten nå, så jeg er over bøygen *hurraaa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #699 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Idag har jeg laget hjemmelaga fiskepinner *namnam* Etter jeg laget fiskepinner èn gang, så er det ingen som vil ha kjøpe-fiskepinner; takk og pris - det er noe av det minst smakfulle jeg får Hjemmelaga fiskepinner er 100 ganger så godt, sunnere og minst like lett å lage Har en barn er det en helt genial ting å gjøre sammen - unger elsker sånn griseri Til min store glede klarte jeg å spise 2 hele fiskepinner, 2 ss ris pluss en bukett brokkoli Det er mer enn jeg har fått i meg tilsammen de siste 2 dagene :dåne: Jeg er bare "litt" kvalm nå etter middagen og erklærer meg selv derfor for nesten friskmeldt Oppskrift på fiskepinner kommer her: Hjemmelaga fiskepinner Nok til 4 personer 400 gram skinn- og benfri torskefilet (jeg bruker frossen fisk) 2 egg 1 dl hvetemel 1 ts chilikrydder 1 ts salt litt pepper 2 dl knust weetabix (evt. strøkavring) Slik gjør du: Sett ovnen på 225 grader. Pisk sammen 2 egg i en skål. Bland sammen mel og krydder. Halv-tin torskefileten og skjær den i 1 cm tykke skiver. Dypp hver fiskebit først i mel, så i egg og så i weetabix. Legg fiskebitene i en ildfast form og stek på over-og-under-varme i ca 20 minutter. Sett gjerne på grillen og gi fiskebitene 2-3 minutter til under grill, da blir de ekstra sprø og gode! Serveres med chutney, grønnsaker og villris Endret 22. februar 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 27. februar 2010 #700 Del Skrevet 27. februar 2010 Du er ubeskrivelig heldig som ikke har lest bok nummer 4 enda, den er så sinnsykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå