Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Jeg har et hav med klær som må brettes...men jeg eier ikke tiltakslyst :dåne:

Dagen har gått i ett, egentlig hele uka til nå har vært heseblesende - jeg er på en måte klar for helg idag :fnise: Igår hadde jeg klubb, indisk mat på menyen (hjemmelaga selvsagt) og seeeen kveld før jeg fikk lagt meg, ikveld har mamma og pappa vært på kvelds her; nybakte horn og lille snuppeguri på plass..hun skravler jo nesten ikke hull i hodet på noen :hoho: Litt herlig nå når hun har lagt seg :rødme:

Mannen kommer hjem fra Oslo ikveld, og da kunne jeg tenkt meg å slippe å tenke på klesbretting :sjenert: så det er vel bare å sette igang, så rekker jeg kanskje tilogmed en dusj før han er hjemme :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir alldeles vår inni hjertet mitt når jeg hører Fireflies :digge: I like!!!!!!!!!!

Imorgen reiser svigermor til Gran Canaria - jeg finnes ikke misunnelig :snurt:

:dåne: jeg hadde omtrent gått på kull for å kunne gjøre det samme!! Det er bare en 2 ukers tur denne gangen, til vanlig er hun vekke sånn 5-6 uker i slengen :overrasket: Mannen min gleder seg til 2 uker "fri" :hoho: ...jeg også :sjenert:

Helga er bare vår - det skal bli helt herlig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å gni det inn:

JEG REISER TIL THAILAND SNART :strix:

:grine:

Plutselig spretter jeg utav kofferten din iført den minste bikinien min - bare pass deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

Plutselig spretter jeg utav kofferten din iført den minste bikinien min - bare pass deg :ler:

:ler:

Da får du pakke deg i kjære sin koffert, for jeg skal ha med meg en mor på avdelingen + datteren hennes i min koffert :fnise:

Men dere er jo så smekre og lekre begge to så dere får kanskje plass i min koffert begge to ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Da får du pakke deg i kjære sin koffert, for jeg skal ha med meg en mor på avdelingen + datteren hennes i min koffert :fnise:

Men dere er jo så smekre og lekre begge to så dere får kanskje plass i min koffert begge to ;)

Jepp, det er meg - smekker og lekker :sexy:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på sykehuset med eldstemann for å ta prøver. Han blir så dårlig etterpå, så han trenger litt støtte stakker :kose: Prøvetakingen gikk kjempefint, han svimte ikke av og kom seg ganske fort på beina etterpå :klappe:

Etterpå skulle vi kjøpe medisinene hans, han sliter med forferdelig uren hud og har vært hos hudlege og fått resept på en hestekur han skal gå på i 4 mnd :overrasket: Den første runden ble kjøpt idag, til den nette sum av 800 kr :dåne: Det er dy-y-y-rt å ha tenåring!!! Pluss kjøretimer, pluss klær som skal være av et bestemt, og ikke spesielt billig merke, pluss ditt og pluss datt :sukk: *ser pengene får vinger og flyr ut vinduet* Kjære Gud - la meg vinne i Lotto :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off jeg skjønner virkelig ikke hvorfor medisiner skal være så dyrt, og at man bare får opptil 500 kr på egenandelskortet for det. Det er dyrt med enkelte medisiner!! Bare mine astmamedisiner er 700 kr pr gang og det må jeg ha annenhver mnd. Går så lite til legen at jeg får jo fillern ikke noe frikort heller. Nei, medisiner og tannlege skulle absolutt vært billigere!!!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææsj - det regner :sur: I tillegg er jeg trøtt som en våt sokk, jeg setter ny rekord i å være trøttas hver morgen for tida :Gjesp: *lengter etter senga* Imorgen skal jeg til over fjorden for jobben, da skal jeg sove litt lenger enn til halv 7 :regler:

Idag er det pt trening :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En litt mindre smertefull morgen idag, det er nesten greit å være meg her jeg sitter :fnise: Turen over fjorden ble avlyst igår pga føreforhold, så det blir shopping for jobben her istedet - med streng beskjed fra sjefen om å ikke komme på jobb før 9 :nigo: Noen har jobbet litt mye i det siste :sjenert: Så jeg har sovet til 8, tatt en dusj, spist frokost og hatt god tid - herlig! Kroppen er i ferd med å våkne, kjenner jeg var på trening igår ja...1 mnd uten styrketrening med pt = støl herfra til evigheten :dåne: Men men, man må lide for skjønnheten :ler: Storesøster sa alltid det før mens hun nappet øyenbrynene mine, fikk meg til å slutte å hyle :hoho:

Nå er vel klokka såpass at bilen må startes tenker jeg, det har selvfølgelig snødd inatt :klaske: Lurer på om vi har fått en mini-istid!

Tattaaaa :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten til eldstemann overnatter her inatt - for første gang :overrasket:

Koselig det altså, men jeg kjenner jeg trenger å ha huset litt for meg selv snart, det har ikke akkurat vært mye til kjærestetid her...Igår hadde lillemor overnattingsgjest - hjelpes for noen aktive unger :dåne: Sovnet klokka 23 og opp igjen klokka 8 idagmorges :natti: Hadde liksom trodd de sov lenger når de var oppe så lenge, det pleier hun nemlig..så vi la oss sånn halv tre :overrasket: Men neida, klokka 8 var de igang igjen! :Gjesp:

Jeg er ufattelig sliten, og enda er vi bare halvveis i helga :fnise: Boller og kakao på kveldsmat-ønskelista, lite søvn, trening, rot overalt, oppvask, rydding og vasking, brette klær, kjøre eldstemann hist og pist, og så snør det :snø: Det snør og snør - vi måker oss snart ihjel :dåne: Inatt kom det 10-15 cm på noen små timer, oppå det som ligger fra før, og nå laver det ned igjen, skal det aldri stoppe? Jeg er glad i vinter altså, men nå holder det for meg også :fnise:

Imorgen er det trening igjen, heldigvis ikke så tidlig som idag - så lekeland med tupperelli og tantetroll 1 og 2, middag og sååååååååå er vi barnefri i 2 dager :nigo:

Jeg trenger hverdag :hoho:

Men ellers har vi det veldig fint altså :ler: Det ble litt vel sytete dette innlegget her ser jeg, så jeg føyer til noen :strix::hjerte::strix: og sier at om jeg er sliten så er det verdt det - for jeg har verdens fineste lille familie :rødme: Nå er det natten... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rope: Jeg vil til syden :sol: Tro om snøen forsvinner hvis jeg bare boikotter skraping av bilruter, måking av snø o.l :klø: *evig optimist*

Hadde jeg vært svigermor og faktisk hatt et valg (sånn som hun har) så hadde jeg ikke forlatt varmen etter 2 uker :dåne: Skjønner ikke hva hun tenker på :roll: Reise fra snø og kuldegrader til sol og varme, for så å komme hjem etter 2 små uker til enda mer snø :snurt:

O-o, bare 6 mnd til Santorini :strix: det er jo nesten ikke en evighet......Nei, nå koker jeg meg kakao bare på trass :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også lei av snøen... det slutter ikke og det er meldt enda mer idag, imorgen og over helgen, her altså :grine: Ser ut som himmelen tar igjen for at det ikke var et fnugg med snø nesten i hele fjor vinter.. Deprimerende vær :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...