Gå til innhold

Forbeholdt oss..

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hva med å registrere dere på f.eks Cupido og ta det derfra? Jeg kommer gjerne innom...

Jeg er på Gaysir. Greit sted å møte likesinnede. Men jeg er kresen, så det har enda ikke "blitt noe på meg" gjennom det nettstedet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei. Jeg er lesbisk og kan fortelle dere at sex med en jente ikke er så fryktelig skummelt som så mange jenter skal ha det til. Jeg var også nervøs min første gang; det er på en måte det samme som å ha sex for første gang, og det tar også de fleste hensyn til. Det beste rådet jeg tror jeg kan gi dere er; husk på hva du selv liker. Hvis du tar utgangspunkt i det, så vil det nok gå strålende. Kommunikasjon er også viktig! Jeg mener ikke at du skal brette ut om alle dine seksuelle preferanser, men vis hva du liker!

Som personen over meg nevnte, så fins det nettsteder som f.eks gaysir. Jeg er ikke medlem der selv, fordi jeg syns det er veldig overfladisk. Men det er en fin måte å treffe jenter på.

I forhold til det med Elsker, så vil jeg ikke si at det er en fantastisk idé og stupe med hodet først inn der, med mindre du er ute etter et fylleknull - men hei, hvis det passer for deg, så værsågod!

Håper det var til litt hjelp :)

edit: skrivefeil

Endret av Skildring
Skrevet

Gaysir er det perfekte sted å finne likesinnede :)

Så lenge dere holder dere unna min profil :ler: Jeg har nemlig ei fra før..

(og sex med jenter er ganske godt :lur: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...