Gå til innhold

Forbeholdt oss..

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, er bare å komme ;)

Skrevet
Me too *fnise*

Bare så synd du er av feil kjønn...!

Gjest stavangårdamå
Skrevet

Ja jøss ingen menn får bli med ;)

Men hvor er alle som vil ha jentesex fra? Vil jo treffe noen i noenlunde nærhet

Gjest Jente_Gjest
Skrevet

Jeg vil gjerne, men jeg skal gifte meg med en mann om en 1 1/2 uke... :sjenert:

Gleder meg til det; men synes det er synd at jeg vil gå glipp av så mye!

Har jo aldri tatt på et kvinnebryst engang jo.... :sukk:

Jeg må forhandle denne "all sex is cheating"-regelen vår..! Da skal jeg poste litt mer her. :sengekos:

Skrevet
Bare så synd du er av feil kjønn...!

Feil kjønn?

Dere vil ha sex med ei jente, og det vil jeg også ;):P

Gjest stavangårdamå
Skrevet

Jada Grafenberg, men du har altså et vedheng for mye og to kvinnelige pupper for lite...;)

• 2 uker senere...
Gjest swamp
Skrevet

Skulle gjerne blitt med, men er nok desverre opptatt med en av det andre kjønn... :tristbla: hva gjør man da.. fortsetter å fantasere...sukk

Skrevet

Jeg vil, jeg vil, men får det ikke til :-)

Eller rettere sagt, aner ikke hvordan jeg skulle gått fram.

Skrevet

Herregud! Damer er rådløse :P

Hvordan får du en gutt til sengs? Stikk på Elsker i oslo på en lørdag, så blir det nok flatbanking resten av helga ;)

Gjest Gjest_Zita_*
Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har ei bestevenninne jeg kan ha sex med :)

Gjest Hunndyret
Skrevet

Hver gang jeg onanerer for tida, så er det meg i en jentesex-setting fantasiene dreier seg om......blir snart skrullete hvis jeg ikke snart får oppleve det..

Gjest Gjest_jenta_*
Skrevet (endret)

jeg vil også.. har kjæreste som sa jeg skulle få prøve en gang, men han ville se på (typisk gutter) men han får ikke...

Endret av Bond
Skrevet (endret)

jeg vil.. !!!

Hvordan skal man gå fram? Hva skal man si? Kan ikke komme busende på et utested liksom.. Aner ikke hvordan jenter vil reagere.. Kan ikke bruke samme sjekketriksene på mannfolk og damer.. En mann vil da vel ikke si nei.. som oftest... (ja får vel pes for den der nå da.. men jeg mener at jeg tør ikke sjekke opp en dame)

Endret av Bond
Skrevet

Jeg har hatt jentesex en gang. Jeg er bifil og kunne veldig gjerne gjort dette igjen. Men min kjæreste mener at sex, det er mellom oss, og skal jeg ha sex med ei jente og utforske min sexualitet mer, må han i det minste få se på, helst være med.

Gjest Gjest_voyage_*
Skrevet
Jeg har hatt jentesex en gang. Jeg er bifil og kunne veldig gjerne gjort dette igjen. Men min kjæreste mener at sex, det er mellom oss, og skal jeg ha sex med ei jente og utforske min sexualitet mer, må han i det minste få se på, helst være med.

da kan vi ha, så kan og min kjæreste se på ;-)

Skrevet

Hva med å registrere dere på f.eks Cupido og ta det derfra? Jeg kommer gjerne innom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...