Gå til innhold

Pulevenn, ikke pulevenn?

Gjest Nygjest

Anbefalte innlegg

Gjest Nygjest

Skal prøve å gjøre dette relativt kort..

Møtte en fyr på nettet som jeg fort fikk god kontakt med. Merket at vi var på samme bølgelengde og at praten gikk lett.

Vi avtalte å skulle møtes. Samme dag fikk jeg en sms om at han hadde brått fått kalde føtter og hadde fått kjent på hvordan det var å skulle gå videre fra forholdet han hadde vært i. Han var ikke på vei tilbake dit, men var vel ikke helt videre heller..

Var jo ikke så mye jeg kunne gjøre med det, men sa jo at jeg ble skuffa.

Uansett så fortsatte vi å sms`e den dagen og vi ble enige å skulle møtes allikevel, men på litt andre premisser enn å skulle tenke "forhold" med en gang.

Vi møttes den kvelden og endte i seng da kjemien vår var veldig bra. Vi har holdt kontakten hele tiden etterpå og vært enige om å være "pulevenner" da den biten funket bra med oss. Det var også helt greit for meg.

Men på torsdag fikk jeg en invitasjon av han om jeg ville komme til han på fredagen. Vi kunne kanskje se en film og jeg kunne sove over.. Jeg har aldri hatt en pulevenn før, men trodde at da møttes man for sex og ikke noe annet? Han her og jeg har jo snakket på sms og msn hver eneste dag de siste snart 3 ukene om alt mellom himmel og jord..

Vi har hele tiden vært enige om at hvis en av oss begynner å føle noe mer så må den si ifra også får den andre vurdere det.

Jeg tror at den fredagen "ødela" litt for meg når det gjelder bare å være pulevenn.. Det ble liksom litt mer kjæreste opplegg over hele greia. Vi koste oss masse og så på film og skravlet, hadde sex og han lagde frokost til meg dagen etter..

Så da kan ikke jeg noe for at følelsene begynner å komme da han er en super fyr..

Jeg sendte en msn til han før i dag hvor jeg fortalte hvordan ståa er til han, men har nå ikke hørt noe fra han.

Tenkte jeg skulle gi han et par dager å tenke på. Kan jo hende han vurderer om han skal prøve å begynne på noe forhold igjen eller ikke? Eller er han bare ikke interessert?

Jeg skjønner ihvertfall veldig lite av det her.. Noen synspunkter?

Jeg er forresten 32 og han er 30..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexvenner?

HEI.

har litt samme greia selv med en gutt. Vi begynte å sende masse sms, og vi endte opp med å ha sex. men når bi mtes er det så mye mer e enn sex, og vi kan både leie og kysse offentlig..

tom møte venner

men han skal visst ikke ha kjæreste og snakker innimellom at en dag så dukker nok drømmemannen min opp.

frustrerende- ja. speiselt når jeg begynne rå bli forlesket.

Men vil gi han litt tid, kanskje blir han forelsket etterhvert, men om det ikke blir noe forhold ut av dette, må jeg avslutte det ehel, for møter jo ikke noe mann når jeg er forelsket i pulevennen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI.

har litt samme greia selv med en gutt. Vi begynte å sende masse sms, og vi endte opp med å ha sex. men når bi mtes er det så mye mer e enn sex, og vi kan både leie og kysse offentlig..

tom møte venner

men han skal visst ikke ha kjæreste og snakker innimellom at en dag så dukker nok drømmemannen min opp.

frustrerende- ja. speiselt når jeg begynne rå bli forlesket.

Men vil gi han litt tid, kanskje blir han forelsket etterhvert, men om det ikke blir noe forhold ut av dette, må jeg avslutte det ehel, for møter jo ikke noe mann når jeg er forelsket i pulevennen min...

Har en venninne som er i den situasjonen. Kanskje det er deg? det høres vanvittig slitsomt ut!! Må innrømme at jeg er ganske lei av å høre om han der fyren etterhvert... Hun (over-) analyserer alt som skjer dem imellom, og setter spm. tegn ved alt han gjør. Han har vært helt klar på at han ikke vil ha et forhold. Håper hun våkner opp og lukter kaffe snart. Jeg lukter hjertesorg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...