stinina Skrevet 29. juli 2003 #1 Del Skrevet 29. juli 2003 det noen som vet om noen brude salonger som leier ut denne kjole....... http://christiane.no/2002stevies.shtml# Stevies Gown 7397. Det er den siste kjolen på bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 29. juli 2003 #2 Del Skrevet 29. juli 2003 Har du spurt om Christianes brudesalong leier ut denne kjolen? Da jeg kjøpte kjole der, sa de at de hadde planer om å slutte å leie ut kjoler fordi de var så skitne og i dårlig stand når de fikk dem tilbake fra brudene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinina Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 29. juli 2003 ja,jeg har sjekket med Chtistiane brudesalon og de har sluttet med å leie ut..... Carina brudesalong har leid ut denne tidligere,med gjør det IKKE lenger :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bride Skrevet 1. august 2003 #4 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg ringte arrangør av "Stort Salg Brudekjoler" og spurt om De hadde drømmekjolen min til salgs. Svar var positiv! Hurra Foreslår du ringe også. Bride'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå