Gjest gjestdeluxe Skrevet 22. juni 2009 #21 Del Skrevet 22. juni 2009 Er det sånn at om man ikke er tøffel og dritkjedelig fra A-Å, så er man badboy? Haha, nei... For meg er en "Bad Boy" en som er en eller flere av disse punktene: - Utro - Uærlig - Mangler integritet - Innbyr ikke til tillit - Gir ikke mye, men mottar gjerne ("Gi og ta" vektskålen i en relasjon, ja?) - Er ikke spesielt høflig Jeg har ikke datet noen som er Bad Boys - og heller ingen som er tøfler. Ingen av de to begrepene betyr noe positivt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. juni 2009 #22 Del Skrevet 22. juni 2009 LillaTåken er vel den som har beskrevet Bædbåi helt presist her. Og disse gutta får damer anmass! Igjen, hva har en mann igjen for å være snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. juni 2009 #23 Del Skrevet 22. juni 2009 LillaTåken er vel den som har beskrevet Bædbåi helt presist her. Og disse gutta får damer anmass! Igjen, hva har en mann igjen for å være snill? Du, lilla tåken høres så ukult ut.... Også må du huske på at veldig mange av oss damer skyr slike menn som pesten. De aller fleste vil ha en snill og omsorgsfull mann. De damene som har en lang rekke bad boys i sin fortid, er vel ikke en dame du vil ha, eller? Dessverre er det mange jenter som har det jeg kaller "Florence Nightingale-syndromet". De tror at de kan endre en manns atferd ved å oppføre seg sånn og slik selv. Og tenker ofte som så, at bare han er sammen med meg, så vil han nok endre seg. Helt feil, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #24 Del Skrevet 22. juni 2009 LillaTåken er vel den som har beskrevet Bædbåi helt presist her. Og disse gutta får damer anmass! Igjen, hva har en mann igjen for å være snill? Ha eks-dama dumpet deg til fordel for en "bad boy"? Ikke noe å samle på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. juni 2009 #25 Del Skrevet 22. juni 2009 Du, lilla tåken høres så ukult ut.... Det er få forundt å få oversatt nicket sitt av undertegnede Trenger en del respækt inn tha huudd for å si det slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. juni 2009 #26 Del Skrevet 22. juni 2009 Ha eks-dama dumpet deg til fordel for en "bad boy"? Ikke noe å samle på. Nja... Damene har dumpet for delvis bædbåi, men alltid for cash. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. juni 2009 #27 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Det er få forundt å få oversatt nicket sitt av undertegnede Trenger en del respækt inn tha huudd for å si det slik! Takk, brutal mann Right back at yaaaa Endret 23. juni 2009 av Purple Haze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå