Gjest Matprat Skrevet 29. juli 2003 #1 Del Skrevet 29. juli 2003 Tenkte å bruke en oppskrift som jeg fant her inne, kyllingfilet med creme fraiche, til middag i dag. Har lyst på noe godt til dessert også, men fantasien sier stopp. Det må være noe som er sunt (tenkte på noe med frukt da), godt, lett å lage og ikke for dyrt... :oops: Forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. juli 2003 #2 Del Skrevet 29. juli 2003 Hei du Jeg var på besøk hos søsteren min i ferien og da smakte jeg noe godt. Jordbær og vaniljepudding. Hun skjærte jordbæren i to eller fire. Kommer ann på hvor store de er. Så kokte hun opp vaniljepudding og helte over all jorbæret, det skal dekke helt. Det var nydelig.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. juli 2003 #3 Del Skrevet 29. juli 2003 Bringebær og vaniljes Rips og vaniljesaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. juli 2003 #4 Del Skrevet 29. juli 2003 Jordbær og fløte? Is med varme bær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest nå Skrevet 29. juli 2003 #5 Del Skrevet 29. juli 2003 litt sent med dessert nå kanksje men til seinere. Vanijeis og varme bjørnebær................mmm det er kjempe godt. Du lager sukkerlake, en del sukker og to deler vann og koker det. Så heller du det over dypfryste bjørnebær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå