Gå til innhold

Voksen skole

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som hvet om det finnes noe skoler for oss voksne som kan tas på kvelden og ikke koster så mye?

Friundervisningen og Aften skolen har slike kurs men de koster fryktelig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er videregående opplæring du tenker på, så har mange kommuner voksenopplæringstilbud, men disse har lik søknadsfrist som vanlige videregående skoler, så det er kanskje litt sent å få plass til høsten. Men ta en telefon til kommunen du bor i - da får du vite hva som finnes der, og om det eventuelt er ledige plasser nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har vidregående skole fra før.

Kunne tenke meg helse og sosial linja.

Er kommet inn på sykepleieren men det lar seg dessverre ikke gjøre økonomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

spørs jo hvor i landet det er du vil gå!?!?!? Jeg bor i haugesund, her har vi noe som heter rygjabø studiesenter, der kan man ta hjelpepl utdann o.l v å gå på skole et par dager i uken, og man kan ta det over hvor lang/kort tid man vil selv og man kan begynne når som helst på året.. ideelt for deg sikkert!! for hele hjelpepl utdanningen koster det 40000, men du får stipend, og det dekker jo det som det koster.. har du barn kan du jo få forsørgertillegg også, avhengig av inntekter.. ellers får du iallef ca 2000 i mnd i stipend.. du får undersøke om det finnes noe lignende der du bor.. høres jo ut som det er noe sånn du er på jakt etter.. ingenting er nok gratis uansett desverre.. ønsker deg lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...