Fjesingen Skrevet 22. juni 2009 #41 Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hvor mange smarte menn tror du hadde sjekket opp Scarlett på bar? Scarlett, hadde jeg lett prøvd meg på og sikkert ikke gjort det så dårlig - for det hun er ikke norsk, hadde hun vært det hadde jeg holdt meg langt unna! Endret 22. juni 2009 av Fjesingen
Gjest KateW Skrevet 23. juni 2009 #42 Skrevet 23. juni 2009 Første utheving; er det noe KateW iikke trenger være forsiktig med så er det nettopp det. Andre utheving: Oksemøkk og sprøyt fra a til å. Ingnetign er som å se kvinners ansikt når "Jessica Rabbit" entrer lokalet. Iskalde blikk og tisking og hvisking umiddelbart. Kvinner HATER enhver kvinne som er vakker nok til å kapre hennes mann bare med et smil. Korrekt BM... Og jeg lurer på om de skumleste damene kanskje er de som ikke er så oppmerksom på sitt eget utseede. Jeg har selv aldri vært så opptatt av eller stolt av hvordan jeg ser ut, og har tenkt at innsida er mye viktigere å utvikle. Nå er jeg gammel nok til å vite at utseendet mitt har vært en hemsko, jeg har pult rektor for å komme inn på en skole med svært få studieplasser, jeg er egentlig lesbe, jeg er isdronning, jeg er en jævla bitch, jeg er kronisk utro, jeg har silikonpupper, jeg har blitt tilbudt penger for sex av flere rimelig kjente personer, jeg puler alltid kjærestene til venninnene mine osv osv osv. Eneste man kan gjøre er å heve seg over rykter og baksnakking, misforståelser og annet, og ikke forsøke å bevise at man er noe man ikke ser ut som, men å være seg selv. Da finner man de vennene og partnerne som er verdt å bruke tid på, de som ser innsida og det som er på ordentlig.
Fjesingen Skrevet 23. juni 2009 #43 Skrevet 23. juni 2009 Jeg begynner få mer og mer troen på at Hanne Nabintu Herland har rett på flere måter, jo mer jeg leser på dette forumet...
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #45 Skrevet 23. juni 2009 Utdyp? Gjetter på at det er at du satte kvinner i et veldig dårlig lys i ditt siste innlegg? Men jeg går ut fra at disse ekstremt baktalende kvinnene du snakker om ikke er flertallet av kvinner? Jeg kjenner meg iallfall ikke igjen, og kan ikke forestille meg mine venninner ville holdt på sånn...
Gjest KateW Skrevet 23. juni 2009 #46 Skrevet 23. juni 2009 Gjetter på at det er at du satte kvinner i et veldig dårlig lys i ditt siste innlegg? Men jeg går ut fra at disse ekstremt baktalende kvinnene du snakker om ikke er flertallet av kvinner? Jeg kjenner meg iallfall ikke igjen, og kan ikke forestille meg mine venninner ville holdt på sånn... Hm, det gjorde jeg da ikke? Jeg bare belyste min side av saken, da en kvinne lenger oppe sa at kvinner ikke er sjalu, ikke baksnakker og ikke er slemme med hverandre. Det er de... Og det er de ikke.
Gjest KateW Skrevet 23. juni 2009 #47 Skrevet 23. juni 2009 *presisering* Poenget mitt var at slike kvinner finnes. Usikre, baktalende og uvennlige. MEN det jeg prøvde å poengtere at det er jo ikke de som betyr noe. De som betyr noe er de menneskene som går i dybden, ser det som er innenfor og er venner med deg for den du er ikke den du ser ut til å være.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #48 Skrevet 23. juni 2009 *presisering* Poenget mitt var at slike kvinner finnes. Usikre, baktalende og uvennlige. MEN det jeg prøvde å poengtere at det er jo ikke de som betyr noe. De som betyr noe er de menneskene som går i dybden, ser det som er innenfor og er venner med deg for den du er ikke den du ser ut til å være. Ja, skjønte hva du mente. Og det er nok riktig, det du sier. Det er bare at flere av KGs mannlige brukere jo bruker enhver anledning til å få bekreftet sitt negative bilde av kvinner generelt. Men det får vi vel bare heve oss over.
Gjest KateW Skrevet 23. juni 2009 #49 Skrevet 23. juni 2009 To kvinner som er enige? Tøft.... Nå får mennene bakoversveis tenker jeg...
Katitzi Skrevet 23. juni 2009 #50 Skrevet 23. juni 2009 Jeg ser så søt og uskyldig ut som et lite barn, folk tror jeg er et lite dukkefjes og får hakeslepp når de finner ut hvor gammel jeg egentlig er, eller erfaringene jeg har som de ikke i sin villeste fantasi hadde trodd om en som ser ut som meg. Har tidligere da jeg var mer sjenert fått høre at jeg ser overlegen og sur ut, men det tror jeg har gått seg til de siste årene, iallfall har ingen sagt det på lenge.
Filur Skrevet 24. juni 2009 #51 Skrevet 24. juni 2009 Jeg kler meg veldig feminint. Liker stamme jeans, korte skjørt, høye hæler og dyp utringning. Selvfølgelig ikke alt samtidig, jeg er aldri vulgær. Jeg har naturlig flotte kurver, og jeg framhever det ofte. Samtidig smiler jeg mye og er lett å prate med. Folk som ikke kjenner meg godt (det er det svært få som faktisk gjør), vil også si at jeg er veldig snill, og stiller mye opp for de rundt meg. Pga det oppfatter folk meg ofte som selvsikker, likefrem og som sagt, -snill. Egentlig har jeg veldig dårlig selvtillit, og føler at jeg ikke har så mye å fare med utenom utseendet, så jeg bruker det for å "hevde" meg. Folk synes jeg er lett å prate med for jeg vinkler somregel samtalen inn på de, og de fleste liker jo å snakke om seg selv. På den måten kan jeg få litt feeling av personen, samtidig som jeg slipper å utlevere så mye av megselv. Jeg er "snill" for å kunne høste fordeler. Ikke fordi jeg liker å gjøre ting for andre, men da har jeg noe på de, så det er lettere å be de om ting senere. Akkurat dette gjelder ikke for de personene som virkelig betyr noe for meg da. Har ingen baktanker ovenfor de. Egentlig er jeg bare overfladisk og utspekulert..
kristian82 Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #52 Skrevet 24. juni 2009 Egentlig er jeg bare overfladisk og utspekulert.. What a dream girl
Gjest Malèn Skrevet 25. juni 2009 #53 Skrevet 25. juni 2009 Får høre at jeg ser ut som en selvgod, dum og billig barbie (aner ikke hvorfor, er blek, ekstremt flatbrysta og kler meg tekkelig), så ukjente, både jenter og gutter forsøker ofte å "jekke meg ned" tiltross for at jeg er veldig skjør og forsiktig av meg. Veldig irriterende å møte med disse holdningene gang på gang, jeg er alt annet enn hva folk tror! Dere som får høre at dere ser uskyldige ut er seriøst velsignet heldige. Hurra for KateW sine innlegg i denne tråden forresten, du fikk sagt det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå