Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #1 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg savner det når jeg våkner opp i helgene alene og fyllesyk etter en tur på byen... trenger desperat noen som holder rundt meg og litt kos da. Som i dag...kriiise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #2 Del Skrevet 20. juni 2009 Når jeg legger meg om kveldene, eller når jeg set tusen kjærestepar rundt om byen mens jeg går alene, eller når jeg ser en fin film... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Caroline_* Skrevet 20. juni 2009 #3 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg savner det å ha noen til å holde rundt meg når jeg er alene hjemme, eller ser en koslig film med venner eller vennepar av meg.. Da tenker jeg ofte "åh, så herlig å kunne hatt en trygg arm rundt meg nå, og noen å lene meg inntill" Og det å ha noen å sovne intill om natta:) Kort sagt den betryggende nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MåneSkygge Skrevet 20. juni 2009 #4 Del Skrevet 20. juni 2009 Når jeg har hendene fulle av handleposer, stellebag, unge og diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 20. juni 2009 #5 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg savner vel mest å ha kjæreste når jeg kommer hjem fra jobb, når det er helg, når det er lørdagskveld og jeg ikke har så lyst til å gå ut, men er for rastløs til å slappe av, når jeg må gå alene i familieselskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 20. juni 2009 #6 Del Skrevet 20. juni 2009 I bryllup.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrelinoge Skrevet 20. juni 2009 #7 Del Skrevet 20. juni 2009 Trudde det var bare 1 plass eg hater å være uten kjæreste. Men innsåg at det er 2. Da eg såg hva en/ei skrev over. Bryllaup, og når eg besøker gamle kompiser. Og alle set der med damer og koner. Er ikke so ofte det kjem opp da, men avogtil kjem spørsmålet: Ja du som er singel er vel ute på livet hele tiden. Særlig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 20. juni 2009 #8 Del Skrevet 20. juni 2009 Det jeg savner mest med å ha kjæreste er egentlig ikke alle de tingene man gjør sammen, men vissheten om at jeg har noen der som er glad i meg og alltid vil være der. Savner å ha noen i livet som er stabilt og som jeg kan støtte meg litt til. Man vet selvsagt ikke hva fremtiden vil bringen uansett, så om et par år kan det jo like gjerne hende jeg er i et forhold, mens alle vennene mine er single. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 20. juni 2009 #9 Del Skrevet 20. juni 2009 Søndag morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. juni 2009 #10 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Når jeg ser alle disse (forbanna) nyforelskede parene som spankulerer av gårde. Kjenner det grønne misunnelse monsteret vokser hehe;) Endret 20. juni 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. juni 2009 #11 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg savner mest å ha kjæreste når jeg kommer hjem fra jobb, når jeg skal legge meg og når jeg våkner. Det hadde vært fint å ha noen å sovne og våkne opp ved siden av. Ikke minst, å ha noen og komme hjem til. Det er VELDIG MANGE kjærestepar ute nå! Jeg vil også ha kjæreste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #12 Del Skrevet 20. juni 2009 Det er VELDIG MANGE kjærestepar ute nå! Jeg vil også ha kjæreste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 20. juni 2009 #13 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg savner klemmene. Det å ligge sammen i sofaen en kveld og se på tv, snu seg for å småkysse, stryke på hverandre mens man ser en film. Bli holdt rundt i butikken, på busstoppen etc. Jeg fatter ikke hva det er med meg og klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 20. juni 2009 #14 Del Skrevet 20. juni 2009 Søndager, spesielt pyjamas søndager. Det hadde vært delig å dele med noen. Fest, der alle andre har en partner (ofte gift/samboer) Når alle regningene skal betales, hadde vært kjekt og kunne dele dem også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 20. juni 2009 #15 Del Skrevet 20. juni 2009 Når jeg vinner i lotto, er det fryktelig dumt å ikke ha noen å åpne sjampanjeflaska sammen med. Ellers alt som er nevnt allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeAmelia Skrevet 20. juni 2009 #16 Del Skrevet 20. juni 2009 Savner kjæreste : - når jeg legger meg alene om kvelden - når jeg står opp alene - når jeg er den eneste single blant mange par - når jeg ser forelska par - når ting går meg imot...savner noen å gråte på skulderen til. Noen som kan trøste å si at alt ordner seg. - når ting går min vei, og jeg føler meg lykkelig. Som i kveld, sitter i nyoppussa leilighet. Ville gjerne delt lykken med noen. - når alt andre snakker om er baby, hus, ekteskap osv... - når jeg savner en god samtalepartner. - når jeg føler meg ensom Jeg savner en kjæreste og den tryggheten det fører med seg! La oss håpe vi alle få oppleve det (igjen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 20. juni 2009 #17 Del Skrevet 20. juni 2009 Når jeg er kåt. Ellers aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #18 Del Skrevet 20. juni 2009 Savner mest når jeg er bakfull, lat og kåt sånn som i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 21. juni 2009 #19 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Når jeg har vært på fylla dagen før og våkner opp alene. Når jeg er på fylla og blir fylle-kåt. Når jeg er på fest og venninner har med sine kjærester. Generelt stort sett alltid. Feks når jeg ligger ute og soler meg, og tenker savner noen som kan smøre meg inn med solkrem på ryggen og bare ligge der med meg. Men nå savner jeg ikke kjæreste generelt. Jeg savner bare èn spesiell mann Endret 21. juni 2009 av Ethereal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 21. juni 2009 #20 Del Skrevet 21. juni 2009 Når klær skal legges sammen og på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå