Xtra_lilje Skrevet 19. juni 2009 #1 Del Skrevet 19. juni 2009 Hei! Prøvde en kjole hos en venninne her forleden, fra Matthew Williams kolleksjonen til HM, og må si jeg falt rett og slett pladask!!!!! Jeg er nå på heftig jakt etter denne kjolen, har søkt ebay, QXL og finn, uten hell... har lagt ved bildet som vedlegg. Kjolen jeg prøvde hos min venninne, er str 38, jeg er på jakt etter kjolen i st 40....Noen som vet om noen som har gjort et bomkjøp og denne kjolen har blitt hengende i et skap et sted? Håpefull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 19. juni 2009 #2 Del Skrevet 19. juni 2009 De har den inne på HM.com sånn av og til, akkurat nå har de den inne i str. 34, men det blir vel for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juni 2009 takk, så den får følge litt med der, så kanskje... så ellers en som lå til salgs i str 42, er det veldig stor forskjell i størrelsene? om ikke kan den være et alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå