Troyamin Skrevet 20. juni 2009 #21 Skrevet 20. juni 2009 Hadde det kommet en tass på tjue bort til meg og spurt om å pule fordi han likte ELDRE damer, så hadde jeg ommøblert tannstillingen hans. Tro meg! Vi kvinner liker ikke å bli vurdert som MILF når vi såvidt har passert tredve. Hadde du derimot sjekket meg opp på vanlig måte, så muligens. Når det gjelder din erfaring Grafenbergis, så tror jeg du har vært max uheldig. Jeg har aldri vært bedre i senga enn jeg er nå, og jeg har alltid vært god! Ja, herligland! Er selv nettopp passert tredve og vil absolutt ikke gå inn under kategorien eldre dame! Og Grafenbergis, du må så absolutt truffet feil kvinnfolk! Lysten min bare stiger jo eldre jeg blir.
minemor Skrevet 20. juni 2009 #22 Skrevet 20. juni 2009 Jeg er med..... som pulevenn funker den "yngre" garde greit. Lærevillig og ivrig. Helt greit. Nå har jeg alltid likt gutter foran menn, og min mann er 5 år yngre og helt perfekt for meg!!
Gjest Sånny Skrevet 20. juni 2009 #23 Skrevet 20. juni 2009 Foretrekker dem eldre. Selv er jeg 30, og tar gjerne med ei som er 40 hjem. De er villere, mer på større sprell, ikke så pripne osv. Mange av de jeg har hatt med hjem har nok ikke klart blyanttesten, noen jeg forøvrig liker bedre enn de som klarer testen.
Gjest KateW Skrevet 22. juni 2009 #24 Skrevet 22. juni 2009 Du, TS! Når du først skal ha tips om eldre damer så er det smart å tenke to ganger før du veldig samtale emne.. personlig ville jeg kanskje dratt frem ganske tidlig at jeg har en ganske macho jobb.. virker som jenter over 30 liker skikkelige menn. Etterhvert kjører du på med noen spøker mens du fortsatt viser litt av din seriøse side. Kanskje vise at du er en mann med et lite hint av følelser. Da scorer du, garantert! Happy Hunting! Må nok si Grafis at de linjene der funker ikke på meg... Det handler ikke om penger, de rette replikkene, forsøk på å vise glimt av humor eller seriøsitet. Det faller flatt og rett igjennom hos meg. De mennene som får meg i seng gjør det fordi de trigger min største erogene sone, og den befinner seg, tro det eller ei, ikke mellom bena, men mellom ørene.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #25 Skrevet 22. juni 2009 Eldre og modne kvinner i 30-40-årsalderen? Ja ja, alt er relativt Men vi er vel alle enige om at en mann i 30-40-årsalderen som prøver seg på en 19 år gammel jente er en gammel gris? Ja ja, alt er relativt.
Kragebein Skrevet 10. desember 2017 #26 Skrevet 10. desember 2017 (endret) Tråden er ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Kragebein, mod Endret 10. desember 2017 av Kragebein
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #27 Skrevet 10. desember 2017 På 20.6.2009 den 20.05, Troyamin skrev: Ja, herligland! Er selv nettopp passert tredve og vil absolutt ikke gå inn under kategorien eldre dame! Og Grafenbergis, du må så absolutt truffet feil kvinnfolk! Lysten min bare stiger jo eldre jeg blir. Man er jo en eldre person når man har bikket 30, selv om jeg fortsatt knuser ungdommen på 30 i birken. Anonymkode: dc0df...cd3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #28 Skrevet 11. desember 2017 For en på 18 år vil en på 30+ være gammel. Slik har det alltid vært og slik kommer det alltid til å være. Ingen grunn til å ta slikt personlig ! Anonymkode: 06e3e...8e9
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #29 Skrevet 11. desember 2017 Tråden er 8 år gammel. Anonymkode: 2b874...097
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #30 Skrevet 11. desember 2017 Kjør på, men drit i de på 30-40. Da er de på det mest selvopptatte og selvedragende og ikke særlig gode i senga. Gå for de som har passert 50. Da er de ferdige med å "realisere seg selv", og de blir faktisk bedre med årene (men 30-40 er ikke modent nok). Anonymkode: bdb6a...80f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå