Gjest farge Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Vel, "problemet" er da at jeg er en mann på snart 20 som tenner veldig på eldre, modne kvinner. Spesielt de i 30-40 års alderen. Jeg tenner så klart også på de på rundt 20, men det føles mere kjedelig og vanelig. Så lurer jeg da på. F. eks hvis jeg kommer i tale med en på rundt 30 eller mere og det er helt borte i natta og spørre om nummeret eller lignende? Ser jo ikke for meg noe forhold, men kanskje en p-venn eller lignende? Eventuelt noe sted man kan lett komme i kontakt med kvinner som ønsker mye yngre menn for slikt?
grafenberg Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Vel, jeg har hatt sex med et par jenter i 30 års alderen og er 21 år selv, så helt umulig er det nok ikke. Men så er min erfaring at damer IKKE blir bedre i senga med alder, tvert imot! Du får bare kjøre på å sjekke opp ei ppå byn. Jeg bor i oslo og like ved meg er det en pub der det for det meste er damer over 30, Rudolf heter det stedet og det er på Vestli Good luck!
Gjest al3x Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 jeg er en gutt på 24 nå som har ALLTID!! likt eldre damer, skjønner ikke hvorfor men de som er på min alder virker kjedelige, de er selvsagt sexy and all men jeg foretrekker de som eldre. Når jeg var 17 var ei sammen med ei som var 35, når jeg var 18 var med ei som var 28 og nå (24) skal jeg treffe ei som er 42 lol De som er mer modne virker som de har mye mer lyst på sex og vet akkurat hva de vil.
Gjest Al3x Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 glemte å si: prøv, gi henne noen komplimenter, se på henne mens dere prater og prøv å røre henne med hånda di da gir du henne en følelse av intimitet håper det funker for deg al3x
Gjest KateW Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Hadde det kommet en tass på tjue bort til meg og spurt om å pule fordi han likte ELDRE damer, så hadde jeg ommøblert tannstillingen hans. Tro meg! Vi kvinner liker ikke å bli vurdert som MILF når vi såvidt har passert tredve. Hadde du derimot sjekket meg opp på vanlig måte, så muligens. Når det gjelder din erfaring Grafenbergis, så tror jeg du har vært max uheldig. Jeg har aldri vært bedre i senga enn jeg er nå, og jeg har alltid vært god!
Gjest Eurodice Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Vel, "problemet" er da at jeg er en mann på snart 20 som tenner veldig på eldre, modne kvinner. Spesielt de i 30-40 års alderen. Jeg tenner så klart også på de på rundt 20, men det føles mere kjedelig og vanelig. Så lurer jeg da på. F. eks hvis jeg kommer i tale med en på rundt 30 eller mere og det er helt borte i natta og spørre om nummeret eller lignende? Ser jo ikke for meg noe forhold, men kanskje en p-venn eller lignende? Eventuelt noe sted man kan lett komme i kontakt med kvinner som ønsker mye yngre menn for slikt? Eldre og modne kvinner i 30-40-årsalderen? Ja ja, alt er relativt
Gjest Al3x Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 ingen som mente av vi kommer bort til deg og spør om du vil pule. når trådstareren skrev p-venn kanskje han mente pennpals...brevvener
Gjest KateW Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 Åh HERRE! Det er ordet ELDRE jeg reagerer på, ei dame på 30 er IKKE ei ELDRE dame!
Gjest Al3x Skrevet 19. juni 2009 #9 Skrevet 19. juni 2009 ÅHHHH DUUUU vi mener eldre enn oss...ikke at dere er eldre/gammel, men litt eldre enn oss som er yngre, har flere biologiske år enn andre lol
kristian82 Skrevet 19. juni 2009 #10 Skrevet 19. juni 2009 Vel, "problemet" er da at jeg er en mann på snart 20 som tenner veldig på eldre, modne kvinner. Spesielt de i 30-40 års alderen. Jeg tenner så klart også på de på rundt 20, men det føles mere kjedelig og vanelig. Så lurer jeg da på. F. eks hvis jeg kommer i tale med en på rundt 30 eller mere og det er helt borte i natta og spørre om nummeret eller lignende? Ser jo ikke for meg noe forhold, men kanskje en p-venn eller lignende? Eventuelt noe sted man kan lett komme i kontakt med kvinner som ønsker mye yngre menn for slikt? Er jo flere voksne kvinner som tenner på yngre menn, så er jo bare å prøve seg det. Muligens mer aktuelt med flørt/p-venn, enn et seriøst forhold. Sider som Cupido osv kan du jo kanskje komme i kontakt med noen voksne damer, ellers er det jo bare å prøve de litt mer "voksne" utestedene. For min del syns jeg også damer i 30-40 årene kan være veldig tiltrekkende, men jeg syns også damer i 20 åra er toppers, men det er jo en smakssak
Gjest Eurodice Skrevet 19. juni 2009 #11 Skrevet 19. juni 2009 ÅHHHH DUUUU vi mener eldre enn oss...ikke at dere er eldre/gammel, men litt eldre enn oss som er yngre, har flere biologiske år enn andre lol Jeg går ut ifra at du mener kronologiske. Jeg har sett mennesker i 30-årene som jeg mistenker har biologisk alder i 70-årene, og omvendt med noen modifikasjoner.
Gjest Sidonie Skrevet 19. juni 2009 #12 Skrevet 19. juni 2009 Hadde det kommet en tass på tjue bort til meg og spurt om å pule fordi han likte ELDRE damer, så hadde jeg ommøblert tannstillingen hans. På den annen side, det ville helt klart tale til hans fordel om han klarte å formulere det ønsket på en slik måte at han unngår den frasen Jeg har lekt litt med yngre gutter, og det har vært en blanding av mer og mindre seriøst. Det som slo meg er at de er lekne og eager to please i en helt annen grad enn mine jevnaldrende (som jeg synes til tider har et litt slitsomt syn på sex - vet ikke helt hva det kommer av), så det i grunnen bare er å leke dronning og ta i mot Men for et seriøst forhold ville det nok ikke overlevd lenge.
Gjest Gjest_bea_* Skrevet 19. juni 2009 #13 Skrevet 19. juni 2009 Ja , huff , hvis man er å betrakte som "eldre dame" når man har passert 30 , så lurer jeg på hva man kalles n¨år man har passert 60 for ikke å snakke om 80 lol
Gjest Gjest_girlpower_* Skrevet 19. juni 2009 #14 Skrevet 19. juni 2009 Hadde det kommet en tass på tjue bort til meg og spurt om å pule fordi han likte ELDRE damer, så hadde jeg ommøblert tannstillingen hans. Tro meg! Hehehe, you go girl! Girlpower! Gutta skulle visst hvor tynt an de ligger noen ganger ute på byen, og hvor sterke vi jenter kan være :-)
Gjest al3x Skrevet 19. juni 2009 #15 Skrevet 19. juni 2009 Jeg går ut ifra at du mener kronologiske. Jeg har sett mennesker i 30-årene som jeg mistenker har biologisk alder i 70-årene, og omvendt med noen modifikasjoner. bleklager ja, jeg mente kronologiske. Det er også helt sant at yngre gutter er mer ivrige og mer opptatt av å få dama til å føle seg bra og fornøyd.
grafenberg Skrevet 19. juni 2009 #16 Skrevet 19. juni 2009 Du, TS! Når du først skal ha tips om eldre damer så er det smart å tenke to ganger før du veldig samtale emne.. personlig ville jeg kanskje dratt frem ganske tidlig at jeg har en ganske macho jobb.. virker som jenter over 30 liker skikkelige menn. Etterhvert kjører du på med noen spøker mens du fortsatt viser litt av din seriøse side. Kanskje vise at du er en mann med et lite hint av følelser. Da scorer du, garantert! Happy Hunting! 1
Gjest gjestdeluxe Skrevet 19. juni 2009 #18 Skrevet 19. juni 2009 Hadde det kommet en tass på tjue bort til meg og spurt om å pule fordi han likte ELDRE damer, så hadde jeg ommøblert tannstillingen hans. Tro meg! Vi kvinner liker ikke å bli vurdert som MILF når vi såvidt har passert tredve. Hadde du derimot sjekket meg opp på vanlig måte, så muligens. Når det gjelder din erfaring Grafenbergis, så tror jeg du har vært max uheldig. Haha...bra sagt. Sier meg enig med deg, jeg.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 19. juni 2009 #19 Skrevet 19. juni 2009 Personlig ville jeg kanskje dratt frem ganske tidlig at jeg har en ganske macho jobb.. virker som jenter over 30 liker skikkelige menn. Etterhvert kjører du på med noen spøker mens du fortsatt viser litt av din seriøse side. Kanskje vise at du er en mann med et lite hint av følelser. Da scorer du, garantert! Høres bare helt fjernt ut. Det er ikke alderen som bestemmer hva preferansene er...det er bakgrunnen, stilen, livsførselen, valgene hun har tatt i sitt liv, interessene og personligheten hennes som bestemmer hva slags menn hun faller for og liker. Sist en 20-åring sjekket opp meg følte jeg meg bare som en rådgiver. Hva skal man med små valper. Gi oss de erfarne som er eldre enn oss, sier jeg. Men: det finnes nok noen kvinner der ute som gjerne vil ha en ung gutt på 20, så får håpe dere treffer på den typen kvinner da!
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 19. juni 2009 #20 Skrevet 19. juni 2009 Helt umulig er det nok ikke,en vennine av meg på 40 foretrekker absolutt gutter mellom 20-25 Hvis du kommer i snakk med noen på byen,så kanskje teste ut steminga litt før man buser ut med ønsket sitt... Lykke til,kult at ikke alle går for det samme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå