Gå til innhold

Kjønnshår damer

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det er så kult når damer lar håret på musa være naturlig.

Sund det er så få damer som lar håret gro.....eller?

Jeg tror det er mange gutter som liker damer med hår:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg synes både naturlig og frisert er vakkert. Bare det er på riktig dame ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Tror jeg også faktisk... Ikke akkurat helt gjengrodd, men pent stusset. Pes å holde på med glattbarbering hele tiden, inngrodde hår, stive stubber osv, osv...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg blir uvel av å se en helt glattbabert mus. Det er rett og slett motbydelig.

...og veldig turn off.

Skrevet

Mange jenter som føler seg mest komfortabel med glattbartbert da.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg liker best å være frisert selv, men kjæresten liker best at jeg har minst mulig, så han pleier frisere meg. Det er skikkelig turn-on for oss begge.

Skrevet

Glatt eller med stripe liker jeg, all naturel er NEEEI Takk as hehe

Gjest Gjest_EM_*
Skrevet

Er mann og liker damer med kjønnshår. Greit med fjerna bikinilinje, men så naturlig som mulig er penest. Ok med trimma hår, men ikke for tydelig frisert, det ser rett og slett litt rart ut. Glatt er forferdelig og kjedelig. Det ser bare ....

Eks: (bilder hentet fra kunst og nudiststrand)

Pen mus:

http://gfx.dagbladet.no/labrador/678/67891...active/960x.jpg

Ikke pen mus:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...udist_beach.jpg

Skrevet (endret)

Synes glattbarbert mus er pervo. Fordi det gir for mange likhetstrekk med barn som ikke har kommet i puberteten ennå. Hår er sexy og tiltrekkende. :Nikke:

Endret av helgemann
Gjest strykebrett
Skrevet
Synes glattbarbert mus er pervo. Fordi det gir for mange likhetstrekk med barn som ikke har kommet i puberteten ennå. Hår er sexy og tiltrekkende. :Nikke:

Jeg er enig med deg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan i granskauen kan man begynne å "tenke på barn som ikke er kommet i puberteten" av å se ei barbert voksen dame med pupper? Det blir for dumt.

Skrevet

Glattbarbert, helt klart. Ikke så attraktivt med masse hår når det kommer til oralsex da.

Skrevet
Hvordan i granskauen kan man begynne å "tenke på barn som ikke er kommet i puberteten" av å se ei barbert voksen dame med pupper? Det blir for dumt.

Kanskje du ikke synes det, eller opplever det slik. Hvorfor skal det være dumt, at jeg ikke liker det?

Gjest Heloise
Skrevet

Bare jeg som tror de 4 første er samme person eller? Gi oss ignorer gjest-knapp.

Gjest erwin
Skrevet
Glattbarbert, helt klart. Ikke så attraktivt med masse hår når det kommer til oralsex da.

Det betyr at du heller ikke kan kose med ei jente i "hodehøyde", f eks kysse henne i nakken, eller på øreflippen, fordi det er så mye hår der oppe?

Eller krever du at kvinner er glattbarberte på hodet også?

Gjest Maxtor
Skrevet

Kvinnfolka får velge selv hva de vil ha.

Skrevet

Personlig liker jeg selv å fjerne hårene på "leppene" og rundt helt der nede. Forran kan jeg godt frisere det litt og ta kantene. Ikke pent når håret gror utafor trusekanten altså.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Hippibusk er fullstendig turnoff.

Passer kun til "gretne" damer med

lilla skjerf og fotformsko....

Gjest KateW
Skrevet

Godt ingen har fordommer når det kommer til kjønnshår, iallefall... Jeg vokser meg en gang i måneden, og varierer dusken etter humør og forhold.

har gjort det i mange år, og trives med det.

Skrevet

jeg synes det er veldig fint med en "stusset" trekant! ellers liker jeg landingsstripe..glatt er ikke så veldig fint synes jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...