pia Skrevet 21. april 2002 #1 Del Skrevet 21. april 2002 Ja, hvordan går det med dere er så laenge siden jeg har sett noe til dere?? Går alt bra?? Hvor langt har dere kommet??? Klem fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #2 Del Skrevet 23. april 2002 Miro figurerer inne på SM, i septemberklubben. Jeg tror alt går bra med henne. Jeg tror ikke hun er på KG i det hele tatt lenger. Nala har jeg ikke sett noe til på lenge. Er ikke hun moderator på gravidsidene her inne da??? Håper vi hører fra dem. Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taurus Skrevet 23. april 2002 #3 Del Skrevet 23. april 2002 Som vanlig glemte jeg å logge meg inn. Altså, klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 24. april 2002 #4 Del Skrevet 24. april 2002 Heisann Pia! Så hyggelig med etterlysning da. Sånt lyser opp hverdagen! Jeg har vært veldig lite på KG den siste tiden. Har i det hele tatt vært lite på nett siden slutten av februar. Grunnen er at jeg og mannen min har flyttet fra Oslo til Tromsø, og at vi ennå ikke har fått installert Internett i ny-leiligheta (er ikke muligheter for bredbånd der vi bor nå, så da tenker vi som så at "det kan heller bare være enn så lenge" - men vi kommer oss nok på vha modem snart). Jeg har likevel vanvittig mye å gjøre med ny jobb og ny leilighet, så surfing kommer i annen rekke. Graviditeten går bare bra. Er nå straks 28 uker på vei (tror jeg, mister litt tellinga). Har vært i kanonform de siste par månedene, noe jeg er glad for ettersom jeg begynte i ny jobb 4. mars (fikk jobb selv om de visste at jeg var gravid - HURRA!!). Men den siste uka har jeg begynt å hovne veldig opp i beina, samt at jeg opplevde antydninger til åreknuter (IEEEEKKKK!)) etter et tøft kurs på jobben. Så nå sitter jeg med bena høyt så snart jeg kan, ligger med bena på puter om natta, drikker vann for harde livet og har lovd meg selv å ALDRI mer sitte med bena i kors. Håper det hjelper. Er lite lysten på å bli full av vann i kroppen. Babyen, som er ei lita jente, har det utmerket. Hun sparker og styrer som bare det. Full fart hele dagen. Kjempemorsomt! Har nå begynt å kjøpe litt babyklær, og synes det er utrolig kjekt. Jeg og mannen har også snakket mye om alt av ting vi må skaffe oss, som vogn, seng, bilstol etc. Mannen min er forøvrif helt suveren. Er kjempeengasjert i alt som skjer, kjenner på magen og henter fram gitaren når lillepia styrer som verst. Han leser alt han kommer over av graviditets- og spedbarnsgreier, og gir gode råd i forhold til mat jeg bør og ikke bør spise, sier at sånn og sånn må vi huske på osv. Huff, så forelska jeg er!! Taurus nevnte at jeg er moderator her inne. Det stemmer at jeg var det, men jeg har overlatt oppgaven til Hege, i alle fall inntil jeg får bedre tid og ikke minst til jeg får nettilgang hjemme. Men jeg skal komme innom oftere. Får gå innom via jobben innimellom, og bare late som at jeg jobber iherdig med et eller annet prosjektgreier Nei dere, jeg må kaste meg over arbeidet igjen. Ville bare gi lyd fra meg og si at jeg syntes det var utrolig kjekt at noen lurte på hvordan det går. Og for all del, send meg gjerne en PM. Lover å sjekke. Lykke til alle dere andre, med svangerskap og prøving og alt som er. Klem fra Nala - som aldri har hatt det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #5 Del Skrevet 24. april 2002 Hei og hå, Det var veldig koselig med etterlysning syns jeg. Det stemmer at jeg ikke er her inne så mye for tiden. Har ikke engang fått registrert meg her. Er her nå og da for å lese litt og følge med. Uansett, med meg går det også kjempebra. Er snart 22 fulle uker. Og jeg storkoser meg. Det går opp og ned mht. humøret, men ellers så er alt bra. Magen vokser og det er uvant å ha stor mage..hehehe:-) Noen dager syns jeg at jeg er småfeit, andre dager så syns jeg det bare er fint. Og større skal den bli. Det tar nok en stund før man blir vant til at dette bare er gravidmage og ikke kilomage:-) Vi var på ultralyd og fikk se en liten "tut", så det blir visst en gutt. Det er riktig at jeg er på snartmamma på septemberklubben, enda jeg fikk ny termin i slutten av august (27. august). Håper det går bra med både Pia og Taurus. Klem fra Miro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miro Skrevet 24. april 2002 #6 Del Skrevet 24. april 2002 Og så fikk jeg endelig registrert meg _________________ -Miro [ Dette Innlegg er endret av: Miro den 2002-04-24 21:44 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Miro den 2002-04-24 21:46 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 25. april 2002 #7 Del Skrevet 25. april 2002 Hei og hopp, Miro! Flott å høre at alt er bra med deg og den lille. Kos deg videre i svangerskapet! Mange klemmer fra Nala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå