Xtra_lilje Skrevet 18. juni 2009 #1 Del Skrevet 18. juni 2009 Tenkte jeg skulle bestille en jeans fra jeanslab, men er veldig usikker på hvilken som kan passe meg. De har merker fra Diesel, lee, tiger, levis osv. Kroppen min: er 177 høy, og har temmelig kraftige ( ikke tjukke, men muskelsatt som en fotballspiller...) lår og legger. har lang rygg, og mage som ikke er flat, men ikke tjukk heller. Har lite markert midje. Ser for meg en jeans som har rette ben, evt med litt bootcut, og med normal/litt høyere midje. Noen som har noen tips å komme med? Hadde blitt veldig glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. juni 2009 #2 Del Skrevet 18. juni 2009 Jepp - har selv kjøpt meg et par Levis 627 og de er supergode - rette bein, litt høye i livet og en bitteliten antydning til stretch i stoffet. Knallgode bukser som sitter kjempefint og jeg har veldig timeglassfasong, men skikkelig rumpe og lår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #3 Del Skrevet 18. juni 2009 Levis 572 funker bra for meg. Jeg har også kraftige lår og legger, stor rumpe og ganske brede hofter. Jeg MÅ ha bootcut for ikke å se ut som en pære på tur. Denne buksen har litt bootcut, og livet er middels høyt (du kan sitte uten at halve rumpa titter frem). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå