CeeCee Skrevet 26. juni 2009 #161 Del Skrevet 26. juni 2009 Jepp, typisk folk som ikke klarer å svare for seg, bare overse kritikken... Uansett, kvinners kresenhet har jo ganske katastrofale demografiske konsekvenser for den rike verden. Det ser rett og slett ut som om islam kommer til å overta verden fordi de fortsatt holder kontroll på sine kvinner. På grunn av lave fødselstall holder jo de kulturene hvor kvinner har mest frihet på å dø ut. Når man kun har en fødsel per kvinne i visse land tar det ikke lang tid nå før befolkningen virkelig vil begynne å stupe. Heldigvis er det såpass få av Stjernedryss, GjestDeluxe og lignende at fødselstallene i Norge faktisk er blant de høyeste i den rike verden. Jeg forstår ikke hvor du har dette med kresenheten fra. De fleste her svarer jo at de ikke hadde brydd seg om 5-10 kilo ekstra! Du høres jammen kresen ut selv, og svært fordømmende overfor kvinner. Bitter også. Kanskje derfor du ikke lander noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 26. juni 2009 #162 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg forstår ikke hvor du har dette med kresenheten fra. De fleste her svarer jo at de ikke hadde brydd seg om 5-10 kilo ekstra! Du høres jammen kresen ut selv, og svært fordømmende overfor kvinner. Bitter også. Kanskje derfor du ikke lander noen? Jeg har jo selv skrevet at jeg ikke anser norske kvinner for å være verdens mest kresne, bare at visse er det. Jeg tenker da først og fremst på to stykker som er med i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 26. juni 2009 #163 Del Skrevet 26. juni 2009 Jepp, typisk folk som ikke klarer å svare for seg, bare overse kritikken... Uansett, kvinners kresenhet har jo ganske katastrofale demografiske konsekvenser for den rike verden. Det ser rett og slett ut som om islam kommer til å overta verden fordi de fortsatt holder kontroll på sine kvinner. På grunn av lave fødselstall holder jo de kulturene hvor kvinner har mest frihet på å dø ut. Når man kun har en fødsel per kvinne i visse land tar det ikke lang tid nå før befolkningen virkelig vil begynne å stupe. Heldigvis er det såpass få av Stjernedryss, GjestDeluxe og lignende at fødselstallene i Norge faktisk er blant de høyeste i den rike verden. Er jeg for kresen bare fordi jeg i en alder av 25 år ikke har møtt noe jeg vil ha barn med ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 26. juni 2009 #164 Del Skrevet 26. juni 2009 Er jeg for kresen bare fordi jeg i en alder av 25 år ikke har møtt noe jeg vil ha barn med ennå? Trodde du også var 35 år gammel jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 26. juni 2009 #165 Del Skrevet 26. juni 2009 Trodde du også var 35 år gammel jeg. Jiisees! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 26. juni 2009 #166 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg har jo selv skrevet at jeg ikke anser norske kvinner for å være verdens mest kresne, bare at visse er det. Jeg tenker da først og fremst på to stykker som er med i denne tråden. Vel, så du synes noen er kresne fordi de ikke tenner på frodige kropper?? Er det ikke bra at vi liker forskjellige kroppstyper? Tenk om alle skulle likt svære bodybuilder-kropper, eller alle hadde likt syltynne 10'er damer.. DA hadde menneskeheten gått under iløpet av noen få generasjoner. Du prater bare tull når du sier at menneskeheten snart kommer til å gå under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 26. juni 2009 #167 Del Skrevet 26. juni 2009 Vel, så du synes noen er kresne fordi de ikke tenner på frodige kropper?? Er det ikke bra at vi liker forskjellige kroppstyper? Tenk om alle skulle likt svære bodybuilder-kropper, eller alle hadde likt syltynne 10'er damer.. DA hadde menneskeheten gått under iløpet av noen få generasjoner. Du prater bare tull når du sier at menneskeheten snart kommer til å gå under. Jeg sier ikke at menneskeheten snart går under, men at den hvite og gule rase går under. Når fødselstallene ligger godt under 2 barn per kvinne, helt nede i et barn per kvinne så sier det seg selv at kulturen holder på å dø ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2009 #168 Del Skrevet 26. juni 2009 Kresenhet og utseende er noe helt annet enn om kvinner på 35 eller over er for gamle til å få barn. Pee Wee ønsket vel å diskutere alder da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 26. juni 2009 #169 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Jeg sier ikke at menneskeheten snart går under, men at den hvite og gule rase går under. Når fødselstallene ligger godt under 2 barn per kvinne, helt nede i et barn per kvinne så sier det seg selv at kulturen holder på å dø ut. Om uendelig mange år ja... So what? Er ikke farlig om det bare er brune mennesker på jorda vel? Neandertalene døde også ut... Savner du dem? Edit: Skriveleif Edit 2: Selv om "den hvite mann" dør ut betyr ikke det at kulturen dør... Endret 26. juni 2009 av CeeCee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 26. juni 2009 #170 Del Skrevet 26. juni 2009 Kanskje litt rart å spørre om men: Om du hadde dratt på date med en person, dere hadde en grei kjemi og du likte personens utseende (ansikt) men personen var overvektig. Sett at det var noe (er vel kanskje for de fleste) du ikke tente på, som ville gjort at en del av deg ville synes personen var frastøtende. Snakker ikke om ekstrem overvekt, men noen kilo for mye. Ville du kunne oversett dette pga. at du likte personen, og allikevel gitt h*n en sjanse? Og om ikke, hvis du møtte personen igjen etter en tid og h*n hadde blitt tynn, hvordan ville det i såfall forandret ting? Synes det virker som det er et sykt stort fokus på folks vekt når det kommer til dating og å finne seg en kjæreste. Jeg har noen kilo for mye (ikke mer enn 10, så er ikke sååå ille) Har datet på nettet, og i profilen har jeg et bilde av ansiktet. Har møtt mange gutter som på forhånd har vært kjempe ivrige, mast om å møtes. og vi har hatt kjempe bra kjemi.. Men, så dabber det helt av når vi har hatt 1-2 møter. De vil bare ha sex som regel og det blir med det. Har en anelse om at dette er pga at jeg ikke har kroppen som passer til hodet... Jeg holder meg til ukompliserte menn som elsker meg for den jeg er med eller uten for mange kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 26. juni 2009 #171 Del Skrevet 26. juni 2009 Om uendelig mange år ja... So what? Er ikke farlig om det bare er brune mennesker på jorda vel? Neandertalene døde også ut... Savner du dem? Jepp, den påstanden der sier jo det meste. Er ikke rart at den vestlige sivilisasjon går til helvete med slike holdninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. juni 2009 #172 Del Skrevet 26. juni 2009 Om uendelig mange år ja... So what? Er ikke farlig om det bare er brune mennesker på jorda vel? Neandertalene døde også ut... Savner du dem? Edit: Skriveleif Edit 2: Selv om "den hvite mann" dør ut betyr ikke det at kulturen dør... Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 27. juni 2009 #173 Del Skrevet 27. juni 2009 Jepp, den påstanden der sier jo det meste. Er ikke rart at den vestlige sivilisasjon går til helvete med slike holdninger... Forstå ikke hva du mener med de setningene der. Hvilke holdninger? Det er jo evolusjon. Dinosaurene døde ut, neandertalene døde ut... Jeg savner dem ikke. Den dagen den hvite mann dør ut, vil ingen savne ham heller. Det er naturens gang. Raser dør ut. Skal man tvangsparre mennesker for å holde på rasen (kulturen, som du sier) mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 27. juni 2009 #174 Del Skrevet 27. juni 2009 Forstå ikke hva du mener med de setningene der. Hvilke holdninger? Det er jo evolusjon. Dinosaurene døde ut, neandertalene døde ut... Jeg savner dem ikke. Den dagen den hvite mann dør ut, vil ingen savne ham heller. Det er naturens gang. Raser dør ut. Skal man tvangsparre mennesker for å holde på rasen (kulturen, som du sier) mener du? Jeg mener at evolusjonen i stor grad er en irrasjonell og tilfeldig prosess. Det vi ser idag er jo at det nettopp er de menneskene som har utviklet den teknologien vi har idag, som har mest fred, høyest IQ, høyest levestandard og størst grad av demokrati som sakte men sikkert dør ut. De som får mer enn to barn per kvinne er derimot kulturer som er preget av religiøs fundamentalisme, lav IQ, krig, diktatur og stagnert utvikling. I praksis, så driver jo visse kulturer, særlig mange muslimske med regelrett "tvangssparring". Judeoislamskkristen seksualmoral og i enda større grad arrangerte ektenskap er jo en form for "tvangssparring". Nå mener jeg slettes ikke at religiøse fundamentalister har et optimalt kvinnesyn. Det er jo derfor jeg ser på endel vestlige kvinners overdrevne kresenhet som destruktiv. Rett og slett fordi den på sikt vil favorisere kvinneundertrykkelse, diktatur, stagnasjon og generelt sett elendighet. Det blir heller ikke bedre at det stort sett er ressursterke kvinner som er kresne, mens mindre ressursterke kvinner ikke er kresne i det hele tatt. Det fører til at dumme kvinner får mange barn mens intelligente kvinner får få barn. Et annet problem er jo at kvinner gjerne velger bort menn med høy matematisk intelligens fordi de er så "nerdete" fremfor "spennende" menn med høystatus men i bunn og grunn lite produktive yrker som advokat, eiendomsmegler og finansbransjen. De yrkene har selvfølgelig sin misjon, men om vi kun har dem og ingen gode sivilingeniører og forskere blir det ikke mye til økonomi for advokatene og økonomene å tjene penger over tid. Generelt sett synes jeg også det var synd at neandertalerne døde ut. Jeg tror rett og slett at menneskeheten hadde vært mer ydmyk om den hadde delt planeten med den intelligent art til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 27. juni 2009 #175 Del Skrevet 27. juni 2009 Oj, denne tråden har utviklet seg. Orket ikke å lese hele, så jeg svarer på hovedinnlegget. Hvis jeg skal ta utgangspunkt i de jeg har vært forelska i tidligere, har de både vært litt runde i kantene og helt skrapa. Så jeg tror jeg relativt trygt kan si at jeg tradisjonelt ikke har gått spesielt etter utseende. Altså, jeg vet hva jeg syns er attraktivt, men jeg har tidligere sett at personlighet trumfer alt sånt. Nå endte jeg riktignok med å gifte meg med en slank/veltrent mann, som "objektivt" sett er en del kjekkere enn de jeg tidligere var interessert i, men jeg tror egentlig det var tilfeldig. Hvis jeg skal snakke for meg selv, tror jeg utseende fanger interessen i startfasen, men når jeg virkelig blir kjent med noen, betyr det lite. Men, når det er snakk om betydelig overvekt, tror jeg nok jeg ville vært mer tilbakeholden. Men det handler nok vel så mye om felles interesser som det utseendemessige. For meg er det attraktivt med en mann som er glad i å være i aktivitet, noe som da til en viss grad vil reflekteres i kroppsfasong. Jeg skal ikke se bort fra at jeg kunne blitt forelska i en med betydelig overvekt, men det er nok mulig at jeg likevel ikke ville ønske å gå inn i et forhold med vedkommende, av nevnte grunner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 27. juni 2009 #176 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg mener at evolusjonen i stor grad er en irrasjonell og tilfeldig prosess. Det vi ser idag er jo at det nettopp er de menneskene som har utviklet den teknologien vi har idag, som har mest fred, høyest IQ, høyest levestandard og størst grad av demokrati som sakte men sikkert dør ut. De som får mer enn to barn per kvinne er derimot kulturer som er preget av religiøs fundamentalisme, lav IQ, krig, diktatur og stagnert utvikling. I praksis, så driver jo visse kulturer, særlig mange muslimske med regelrett "tvangssparring". Judeoislamskkristen seksualmoral og i enda større grad arrangerte ektenskap er jo en form for "tvangssparring". Bekymring rundt iq har jo blitt nevnt i media tidligere. At menneskehetens intelligens vil stagnere/reduseres fordi de med lavere utdanning (som er korrelert med iq) får flere barn enn de med høyere utdanning. Men hvilket hold har du for å si at mennesker i ikke-vestlige kulturer har lavere iq enn oss? Ulike uttrykk for intelligens er ikke ensbetydende med at noen grupper er mer intelligente enn andre. Når det gjelder din bekymring for at ikke-vestlige samfunn vil "ta over" kloden, vet du sikkert at det tar lang tid før man ser resultater av evolusjon. Veldig lang tid. Samfunn endrer seg. Om nå jorda skulle domineres av ikke-vestlige borgere om mange herrens år, er det da ingenting som slår fast at man fortsatt vil ha de samme verdiene som i dag. Mao. er det vel heller tvilsomt at kvinnesyn og seksualmoral vil være identisk med det man har i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2009 #177 Del Skrevet 27. juni 2009 For å komme med mine tanker: Å møte noen IRL som man har møtt på nettet kan fort bli litt overfladisk siden en egentlig ikke kjenner personen, man er ikke så redd for å tabbe seg ut, og en kan dermed spør om sex med "alt og vinne og lite å tape". Ellers vil jeg tro at det er et fenomen blant mine guttevenner som foretrekker ONS å gå etter damer som er mer enn fyldige, fordi disse av og til har lavere selvtillit (pga vekten?) og kanskje ikke føler de har samme rett til å velge fra øverste hylle som andre kvinner. Så pass på deg selv, de samme ovennevnte guttevennene mine syns og det er penest med et par kilo mor mye enn for lite, og ikke skyld på vekten (og ikke trøstespis) om du skulle ha de samme opplevelsene igjen. Gi deg selv lov til å droppe gutta som vil bruke deg, og heller gi forholdet litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 27. juni 2009 #178 Del Skrevet 27. juni 2009 Men hvilket hold har du for å si at mennesker i ikke-vestlige kulturer har lavere iq enn oss? Ulike uttrykk for intelligens er ikke ensbetydende med at noen grupper er mer intelligente enn andre. Her missforstår du hva jeg skrev, da jeg ikke skrev "vestlige" men "rike land". De smarteste ifølge IQ målinger er ikke hvite, men "gule". Høyest IQ har man i Japan og Kina, men disse landene enten har eller ligger an til å få enda lavere fødselstall enn de vestlige landene. Når man måler IQ i ulike land og blant ulike kulturer i samme land, så scorer østasiater høyest og så hvite. De som scorer lavest er negere, med resten en plass imellom. Dette problemet gjelder dog ikke bare kvinner. Hadde alt vært optimalt, så burde ressursterke menn tvinges til å gifte seg med nerdedamer med en IQ på 150 heller enn blonde bimboer. Mye lidelse i de rike landene forårsakes ved at velstående og rike menn får barn med dumme og usympatiske bimboer, slik at det skapes kvalme pappagutter som ikke klarer annet enn å sniffe kokain og krasje AUDIen de har fått av pappa. Problemet er at verken kvinner eller menn velger partnere med de egenskapene som hadde vært best å bringe videre i et rikt samfunn. Det er også mange overkresne og urealitiske menn som også forblir enslige på grunn av sin kresenhet. Faktisk, så har etter min erfaring stygge og fattige menn og kvinner mindre sjanse for å være enslige enn middelmådige slik. Rett og slett fordi stygge menn og kvinner tar det de får, og dermed faktisk ikke forblir enslige. De som forblir enslige er stort sett folk med et urealistisk høyt selvbilde, om man ser bort fra folk som virkelig er helt håpløse, men dem er det svært få av. Jeg har faktisk aldri møtt en person som aldri har hatt en sjanse til å få en partner. De stygge har den fordel av de faktisk griper den sjansen de får, mens folk som er litt mer attraktive gjerne venter på noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 27. juni 2009 #179 Del Skrevet 27. juni 2009 Dette problemet gjelder dog ikke bare kvinner. Hadde alt vært optimalt, så burde ressursterke menn tvinges til å gifte seg med nerdedamer med en IQ på 150 heller enn blonde bimboer. Mye lidelse i de rike landene forårsakes ved at velstående og rike menn får barn med dumme og usympatiske bimboer, slik at det skapes kvalme pappagutter som ikke klarer annet enn å sniffe kokain og krasje AUDIen de har fått av pappa. Jeg ler meg i hjel av de teoriene dine. Virker som du har tenkt mye på dette. Tror du har kjørt deg litt fast i disse tankemønsterne dine. Hvilkene lidelse i de rike landene er det du snakker om egentlig? Lidelsene til de mennene som er nødt til å dra til utlandet for å skaffe seg damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 27. juni 2009 #180 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg ler meg i hjel av de teoriene dine. Virker som du har tenkt mye på dette. Tror du har kjørt deg litt fast i disse tankemønsterne dine. Hvilkene lidelse i de rike landene er det du snakker om egentlig? Lidelsene til de mennene som er nødt til å dra til utlandet for å skaffe seg damer? Det er typisk at du ikke kommer med argumenter. Kanskje du rett og slett ikke er istand til å analysere verden rundt deg? I dette tilfellet tenker jeg på lidelsene til familiene til folk som blir kjørt ned av pappagutter, folk som må lide av psykotiske mellomledere som mangler kvalifikasjoner men har blitt skaffet jobben av pappas kontakter og lignende. Dette forsterker egentlig bare inntrykket av at kvinner generelt sett gir blaffen i hvilke konsekvenser deres atferd får for samfunnet rundt dem. Det samme gjør egentlig de aller fleste menn, men der finnes det ihvertfall noen få unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå