Gå til innhold

Dating og overvekt...

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Gjest Stjernedryss
Jeg vil alltid sitere hele dine innlegg. Noe annet ville være uanstendig og etisk sett galt. En viss form for integritet har man da. :)

Ja, ikke sant at hun er? Hun er både vakker og lekker - men i følge sjefsmannen som har talt i forumet, Pee Wee, så er hun uaktuell for alle menn. "Slik er det bare", sier han, og snakket for alle menn.

Du hører nok med til de få unntakene som føler medlidenhet med Celina Midelfart, du da. Litt veldedighet skader vel ikke i ny og ne.

Tror dere har misforstått PeeWee litt. Han tenker kun på de aller mest atraktive mennene, da han mener de fleste kvinner er alt for kresne. Så han mener ikke de er utelukker for alle menn, bare for de mennene som er atraktive nok for de kresne kvinnene. Ikke at jeg er enig med peewee altså, det han er ute etter er å syke ned damer slik at vi får lavere selvtillit, blir mindre kresne, og kanskje faller for han en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du hører nok med til de få unntakene som føler medlidenhet med Celina Midelfart, du da. Litt veldedighet skader vel ikke i ny og ne.

Hehe, er ikke medlidenhet det går på ;). Hadde jeg klart å fanget en dame som henne, hadde jeg vært stolt som en hane. :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Celina er vel ikke akkuratt en dame man synes syndt på. Jeg skulle gitt mye for å ha det utseendet og ikke minst den karrieren i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celina ser veldig bra ut!

Men hadde man snudd seg etter henne på gata om hun ikke var kjendis?

Jeg hadde absolutt snudd meg ja ;). Har ingenting med at hun er kjendis å gjøre, i alle fall ikke for min del. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være så tynn og billedskjønn (dukkeaktiv) som Celina har jeg aldri drømt om å være. Syns det er synd at hun er forbilde for norske vakre og sunne kvinner!

Det er min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være så tynn og billedskjønn (dukkeaktiv) som Celina har jeg aldri drømt om å være. Syns det er synd at hun er forbilde for norske vakre og sunne kvinner!

Det er min mening!

Kan godt være din mening. Men du undervurderer henne om du tror det er pga utseendet hun er et forbilde. Vi snakker om en beintøff forretningskvinne som har tatt Midelfartkonsernet opp til nye høyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Det han er ute etter er å syke ned damer slik at vi får lavere selvtillit, blir mindre kresne, og kanskje faller for han en dag.

Exactly. Jeg lette etter motivene, og her fant jeg et som høres sannsynlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Celina ser veldig bra ut!

Men hadde man snudd seg etter henne på gata om hun ikke var kjendis?

Klart det...:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaretha 39
Da velger de nok en yngre mer fruktbar kvinne fremfor en bortskjemt kvinne på 35 år. Det er jo også mange vellykkete menn, som også synes at bortskjemte kvinner kan være slitsomme, og forsøker å finne noen som ikke stikker av med huset, eventuelle unger og halve formuen etter noen få år.

Jeg mente dog ikke at du ble for gammel til å få kjæreste, bare for gammel til å få barn, til kommende generasjoner sin store glede.

Herregud...og du har det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud...og du har det bra?

Argumentene er? Husker forresten godt ei jente i tyveårene på Møteplassen, som kun ønsket unge veltrente menn, selv om hun selv så ut som om hun var lettere mentalt tilbakestående. Lurer på om hun er en av "gjest"ene her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
Argumentene er? Husker forresten godt ei jente i tyveårene på Møteplassen, som kun ønsket unge veltrente menn, selv om hun selv så ut som om hun var lettere mentalt tilbakestående. Lurer på om hun er en av "gjest"ene her?

Nuvel, de finnes blant hankjønn også. Nebbtenner, hentesveis, kvapsekropp og skinnvest, som kun er ute etter modelldamer med silikonboobies...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel, de finnes blant hankjønn også. Nebbtenner, hentesveis, kvapsekropp og skinnvest, som kun er ute etter modelldamer med silikonboobies...

Kanskje PeeWee er en av dem, og er han bitter fordi han ikke får? Kanskje derfor han prøver å trykke ned, for å heve seg selv? La han bare holde på. Ignorer ham. Det er jo bare internet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vel strengt tatt ikke nektet for at det eksisterer? Grunnen til at de er mindre fremtredende på datingsidene er vel at de heller skaffer seg en kone fra utlandet etter en stund.

Det virker dog som om det er litt tabu for menn å snakke om slikt, eller så er ingen interessert i å høre på dem. Uansett virker det jo som om mange kvinner er stolte over å være superkresne. Virker nesten som om mange damer bruker det som en måte å kompensere for egen utilstrekkelighet.

Jeg mener dessuten ikke at norske damer er spesielt kresne eller kravstore i forhold til mange andre land. Det er nok mye værre i land som Japan, Singapore, Italia og noen andre. For der er jo damene så kresne at fødselstallene er katastrofalt lave. Det er nok heller at det er en relativt liten gruppe som gjør seg veldig bemerket fordi de henger på datingsidene i flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exactly. Jeg lette etter motivene, og her fant jeg et som høres sannsynlig ut.

Jeg ser ikke noe behov for det. Da er det rett og slett mye enklere å finne en dame i utlandet om det skulle være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
Kanskje PeeWee er en av dem, og er han bitter fordi han ikke får? Kanskje derfor han prøver å trykke ned, for å heve seg selv? La han bare holde på. Ignorer ham. Det er jo bare internet...

:fnise: Klarte ikke dy meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, typisk folk som ikke klarer å svare for seg, bare overse kritikken...

Uansett, kvinners kresenhet har jo ganske katastrofale demografiske konsekvenser for den rike verden. Det ser rett og slett ut som om islam kommer til å overta verden fordi de fortsatt holder kontroll på sine kvinner. På grunn av lave fødselstall holder jo de kulturene hvor kvinner har mest frihet på å dø ut. Når man kun har en fødsel per kvinne i visse land tar det ikke lang tid nå før befolkningen virkelig vil begynne å stupe. Heldigvis er det såpass få av Stjernedryss, GjestDeluxe og lignende at fødselstallene i Norge faktisk er blant de høyeste i den rike verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest undrer

Er det egentlig noen som husker startinnlegget i denne tråden? Debatten har jo være el HELT annen de siste sidene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Om du hadde dratt på date med en person, dere hadde en grei kjemi og du likte personens utseende (ansikt) men personen var overvektig. Sett at det var noe (er vel kanskje for de fleste) du ikke tente på, som ville gjort at en del av deg ville synes personen var frastøtende.

Det her er TS hovedspørsmål...: når du dater, bryr du deg da om utseendet?

Ikke merkelig at tråden har utviklet seg til å handle om kresenhet og utseende da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kresenhet og utseende er noe helt annet enn om kvinner på 35 eller over er for gamle til å få barn. Og det er vel strengt tatt overvekt det spørres om, ikke om man bryr seg om utseendet. alle bryr seg om utseende, men hva man definerer som pent er jo relativt. Likedan hva man syns er overvektig eller ikke.

Det blir litt latterlig når man mener 5 kg for mye er overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...