Gå til innhold

Dating og overvekt...

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Så slemt...herregud, har fulgt med litt her. Selv er jeg 36 og venter mitt første barn nå. Regner med å bli 3-barnsmor innen jeg blir 42.

Er folk bare slemme her?

Lønner seg nok å heve seg over en del av innleggene her ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KateW

Jeg sitter også og fascineres over begreper og uttalelser som, noen kg for mye, et par kg for mye, ti kg for mye, feit, lubben, overvektig. Tjukke kan ikke ta vare på seg selv, osv.

Jeg trener, jeg er sunn, jeg er høy, jeg veier ganske mye (eller jeg har ikke veid meg på flere år, men siden jeg er så høy som jeg er så regner jeg med at jeg er "tung") samtidig er jeg feminin, slank med former, jeg er ikke tynn, ei heller tykk.

Siden flere menn hevder at kvinner ikke skal veie mer enn 65kg, så er nok jeg overvektig i forhold til det. Hadde jeg veid 65 kg hadde jeg sett ut som et beinrangel.

Tror det er viktig i disse sammenhenger å se på nettopp det, sammenhengene. Jeg har igrunnen generelt sjans på menn, både veltrente, slanke, kraftige, høye og lave. Tror det har med trygghet å gjøre, selvfølelse og utrstråling. Kjenner jeg blir litt matt av det voldsomme fokuset på antall kg og BMI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Ellers rakk jeg å få med meg en del "bitch" attacks her, kanskje fordi jeg var ærlig om mine dating kriterier? Også var det vel usaklig av Pee Wee å skrive at jeg som 35-åring "uansett snart er ute av dansen likevel", som om det stemmer. Det var egentlig litt overraskende å lese så bitre kommentarer. men antar at de som skriver det ikke har det altfor bra med seg selv til tider?

Have a nice day!

Innlegget er endret

Miss Shorty, mod

Endret av Miss Shorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers rakk jeg å få med meg en del "bitch" attacks her, kanskje fordi jeg var ærlig om mine dating kriterier? Også var det vel usaklig av Pee Wee å skrive at jeg som 35-åring "uansett snart er ute av dansen likevel", som om det stemmer.

Stemmer ikke det da? Menn som er bra nok for deg er nok så attraktive, at de også kan få tak i kvinner som er betydelig yngre enn 35 år. Da velger de nok en yngre mer fruktbar kvinne fremfor en bortskjemt kvinne på 35 år. Det er jo også mange vellykkete menn, som også synes at bortskjemte kvinner kan være slitsomme, og forsøker å finne noen som ikke stikker av med huset, eventuelle unger og halve formuen etter noen få år.

Jeg mente dog ikke at du ble for gammel til å få kjæreste, bare for gammel til å få barn, til kommende generasjoner sin store glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nivea
Stemmer ikke det da? Menn som er bra nok for deg er nok så attraktive, at de også kan få tak i kvinner som er betydelig yngre enn 35 år. Da velger de nok en yngre mer fruktbar kvinne fremfor en bortskjemt kvinne på 35 år. Det er jo også mange vellykkete menn, som også synes at bortskjemte kvinner kan være slitsomme, og forsøker å finne noen som ikke stikker av med huset, eventuelle unger og halve formuen etter noen få år.

Jeg mente dog ikke at du ble for gammel til å få kjæreste, bare for gammel til å få barn, til kommende generasjoner sin store glede.

Trodde det var følelsene man fikk for en person som avgjorde om man ble sammen med vedkommende jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

PeeWee, man er ikke for gammel til å få barn om man er 35 år. Nå må du roe deg litt ned... Kanskje for gamle til å ha sex med deg, men ikke med en moden og reflektert mann som kan se litt forbi alder som noe som definerer en, og snarere at det bare er et tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PeeWee, man er ikke for gammel til å få barn om man er 35 år. Nå må du roe deg litt ned... Kanskje for gamle til å ha sex med deg, men ikke med en moden og reflektert mann som kan se litt forbi alder som noe som definerer en, og snarere at det bare er et tall.

Ser ofte jenter på 35+ som danker ut de fleste 20 åringer både på utseende og personlighet. Alderen spiller jo ingen rolle, i alle fall innenfor rimelighetens grenser. Katew jeg er moden og reflektert hint hint hint :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
Ser ofte jenter på 35+ som danker ut de fleste 20 åringer både på utseende og personlighet. Alderen spiller jo ingen rolle, i alle fall innenfor rimelighetens grenser. Katew jeg er moden og reflektert hint hint hint :fnise:

Jeg vet du liker å tro det.... *klapper KriKri lett på hodet*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet du liker å tro det.... *klapper KriKri lett på hodet*

:ler:

Var med et snev av fleip jeg sa det da - moden og reflektert altså. :fnise:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
Var med et snev av fleip jeg sa det da - moden og reflektert altså. :fnise:

Mhm, sikkert... :nigo:

(jeg syns du har mye bra på lager jeg, selv om vi krangler litt innimellom, og det er helt sant at jeg syns!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestdeluxe

Bare for å gjøre en ting klart for deg, du oh, bitre mann som elsker Darwins naturlige seleksjon:

Jeg er 35 og veldig fornøyd med det. Du blir også 35 en dag. Og alle de unge kvinner på 20 som er heldige får også bli 35 en dag. Der har vi noe felles.

Jeg er på ingen måte for gammel til noe som helst. Jeg kan få barn i mange år til, og jeg kan få kjærester i alle år. Det er ganske frekt av deg å spekulere i at jeg er bortskjemt og at de menn jeg treffer sannsynligvis velger yngre damer fordi de kan.

De menn jeg møter liker meg, og da snur de ikke plutselig i døren og sier "å ja, kom på at jeg kan få noen yngre enn deg, så vi får si ha det bra". Jeg opplever at både yngre og eldre menn liker meg, og ingen synes jeg er bortskjemt.

Du vet tydeligvis mye om meg du, når du allerede nå vet at jeg vil stikke av med huset til mannen jeg ikke kjenner ennå. For alt du vet har jeg eget hus, egen bil, egen jobb, egne penger og egne alt.

Om du er på dette forumet om noen år under samme profilnavn, kan jeg jo alltids fortelle deg gla'nyheten om når jeg skal ha barn. kanskje jeg er 40 innen den tid. :)

40 og lekker.

50 og lekker.

60 og lekker.

Bare lekkert.

Hva med deg selv da, Pee Wee, hvordan behandler verden deg? Bare bittert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mye dårlig der ute
Jeg gikk ut med en mann fra nettet i forigge uke og ble veldig skuffet da jeg så ham, da han hadde en veldig rar og liten overkropp i forhold til resten av kroppen.

Fleste menn fra nettet er utrente og usunne,,,ikke så spennende akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel si akkurat det samme om fleste damer på nett da, så da må det jo være en perfekt match ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Om du er på dette forumet om noen år under samme profilnavn, kan jeg jo alltids fortelle deg gla'nyheten om når jeg skal ha barn. kanskje jeg er 40 innen den tid. :)

Det du skrev viser jo klart at du følte deg ihvertfall litt truffet av deg jeg skrev. At det skal skje tviler jeg på, da det er helt åpenbart at du har tapt kampen om de mannfolka som er bra nok for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det du skrev viser jo klart at du følte deg ihvertfall litt truffet av deg jeg skrev. At det skal skje tviler jeg på, da det er helt åpenbart at du har tapt kampen om de mannfolka som er bra nok for deg.

Helt usaklige innlegg fra deg! Hvor gammel er du egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en "kattedame" ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe (35)

Jeg forstår ikke helt hvor du får de tankene der fra. Du vet heldigvis ingenting om det. Jeg er overbevist om at det er mange nok menn å velge i. Men er man mer selektiv enn gjennomsnittet (som meg), så tar det nok lengre tid enn for "alle de andre som er gift". Mange av oss vet først hva vi ser etter når vi blir eldre: late bloomers.

Det er klart jeg følte meg berørt av hva du skrev. Det kan på flere måter være et sensitivt tema.

Jeg tviler også på at du en en sunn person å være sammen med, da du åpenbart trives når alt er på sitt laveste.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...