Gjest Gjest_Broken_* Skrevet 17. juni 2009 #1 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg er i få situasjoner der jeg treffer noen, og når disse situasjonene kommer ender det opp med at gutta vil ha venninnene mine. Selvtilliten min er så utrolig brutt ned. Det er nesten 1,5 år siden en gutt viste oppriktig interesse for meg, og ikke bare ville ha meg med til sengs. Nyter ikke singellivet i det hele tatt. Er bare mest ensom. Og dette er ikke en greie om at jeg ikke klarer å være alene, men til et visst tidspunkt trenger man noen. Nå er jeg lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Broken_* Skrevet 17. juni 2009 #2 Del Skrevet 17. juni 2009 Unnskyld for syting, men jeg er rett og slett så langt nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-jente Skrevet 17. juni 2009 #3 Del Skrevet 17. juni 2009 Unnskyld for syting, men jeg er rett og slett så langt nede. Helt i orden Har selv startet noen "jeg-er-lei" tråder Og må jo være lov til å syte bitte litt innimellom Ganske lei av singeltilværelsen jeg også! Så veldig glad for at det (snart) er sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. juni 2009 #4 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg er i få situasjoner der jeg treffer noen, og når disse situasjonene kommer ender det opp med at gutta vil ha venninnene mine. Selvtilliten min er så utrolig brutt ned. Det er nesten 1,5 år siden en gutt viste oppriktig interesse for meg, og ikke bare ville ha meg med til sengs. Nyter ikke singellivet i det hele tatt. Er bare mest ensom. Og dette er ikke en greie om at jeg ikke klarer å være alene, men til et visst tidspunkt trenger man noen. Nå er jeg lei. Høres trist ut! Vet ikke helt hva en skal si hehe, men blir vel den gamle regla "nye aktiviteter, ta initiativ, smil til verden osv osv så møter du nok noen". Selv om det er sånn type svar jeg ikke liker å få, så er det nok desverre sant. Har man først vært singel en lang stund/ er typen som på jobb, fritid etc ikke kommer i kontakt med så mange single av motsatt kjønn, må man nok ta fatt i det selv...absolutt ikke lett men...Om det er noen trøst så er det jo mange som har det på samme måte som deg da, og ting går jo litt opp og ned, du føler deg nok bedre imorgen Men veldig naturlig å bli litt deppa og trist om en føler at det fixer seg for alle rundt en, mens ikke noe "sånt" skjer for en selv da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #5 Del Skrevet 17. juni 2009 Prøver så klart mitt beste på å være både imøtekommende og blid mot nye folk. Men har fått sånn et knekk i selvtilliten min, og det vises jo når jeg er usikker, så det blir vanskelig. Spesielt med tanke på at det er de opptatte venninnene mine som får alt søkelys mot seg, og DET er i hvert fall ikke noe selvtillitsboost. Til slutt har jeg nådd et punkt der jeg har null tro på meg selv, og tenker at jeg rett og slett ikke er bra nok. Vel, vel... Vet jo at man bare må vente, og la ting gå sin gang. Men er lei av det. Har ventet lenge og ting har IKKE hendt, for å si det sånn. Hadde håpet på sommerjobb, men det ble det visst ikke noe av. Ser fram mot høsten da, til et arrangement jeg forhåpentligvis skal delta på. Men ellers er det ikke så mye som motiverer meg. Takk for svar Vet jo at ingen her kan gjøre noe, men trenger bare å "lufte tankene" mine litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. juni 2009 #6 Del Skrevet 17. juni 2009 Prøver så klart mitt beste på å være både imøtekommende og blid mot nye folk. Men har fått sånn et knekk i selvtilliten min, og det vises jo når jeg er usikker, så det blir vanskelig. Spesielt med tanke på at det er de opptatte venninnene mine som får alt søkelys mot seg, og DET er i hvert fall ikke noe selvtillitsboost. Til slutt har jeg nådd et punkt der jeg har null tro på meg selv, og tenker at jeg rett og slett ikke er bra nok. Vel, vel... Vet jo at man bare må vente, og la ting gå sin gang. Men er lei av det. Har ventet lenge og ting har IKKE hendt, for å si det sånn. Hadde håpet på sommerjobb, men det ble det visst ikke noe av. Ser fram mot høsten da, til et arrangement jeg forhåpentligvis skal delta på. Men ellers er det ikke så mye som motiverer meg. Takk for svar Vet jo at ingen her kan gjøre noe, men trenger bare å "lufte tankene" mine litt... Mm, kjekt å få luftet litt Skjønner hva du mener, blir jo deppa om ting ikke skjer og tiden bare går, føler ting skjer for alle andre men ikke en selv. I tillegg er det jo som du sier at det er gjerne sånt som gir en dårlig selvtillit, en begynner å tvile på om egentlig er noe attraktiv osv. og det er ikke akkurat da det er lettest å skulle ta initiativ overfor nye folk, være utadvendt etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 17. juni 2009 #7 Del Skrevet 17. juni 2009 Virker som om mange har hatt hell med nettdating, har du prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. juni 2009 #8 Del Skrevet 17. juni 2009 Dypere utringning og skarpere albuer. Du må fremstå som om gutta skal få pult hvert øyeblikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-jente Skrevet 17. juni 2009 #9 Del Skrevet 17. juni 2009 Takk for svar Vet jo at ingen her kan gjøre noe, men trenger bare å "lufte tankene" mine litt... Vet, deilig og nødvendig å få ut litt en gang i blandt. Har selv mistet litt troen, men det er mye fordi jeg ikke har vært helt heldig med de mennene jeg har møtt de siste årene! Har ikke vært så mange egentlig, men er ikke så lett å møte nye uansett hva man tar seg til, og skal i tillegg en god del til for at det blir full klaff.... Men prøver jo å beholde trua he he og håper jo at jeg en dag om ikke lenge møter noen (vært singel leeeeeenge!) Men vi får prøve å kose oss i sommer, nyte livet og flørte litt med alle de pene mennene som dukker opp i sommervarmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 17. juni 2009 #10 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er nesten 1,5 år siden en gutt viste oppriktig interesse for meg, og ikke bare ville ha meg med til sengs. Nyter ikke singellivet i det hele tatt. Er du så fæl, eller bor du så lang ute på bygda et det ikke er menn i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #11 Del Skrevet 17. juni 2009 Virker som om mange har hatt hell med nettdating, har du prøvd det? Har ikke prøvd det rett og slett fordi det ikke er noe for meg. Greit, man kan kanskje ikke si det uten å ha gjort det. Men foretrekker å treffe folk sånn ansikt til ansikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-jente Skrevet 17. juni 2009 #12 Del Skrevet 17. juni 2009 Dypere utringning og skarpere albuer. Du må fremstå som om gutta skal få pult hvert øyeblikk. Foretrekker å være meg selv jeg. Og hvis det ikke er nok - ja da vil jeg heller ikke ha han he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftensol Skrevet 17. juni 2009 #13 Del Skrevet 17. juni 2009 Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver!! Jeg ga helt opp til slutt... Og klisjéaktig nok, da fant jeg mannen i mitt liv! Hadde virkelig ikke trodd det noen sinne skulle skje, og det kunne nok ikke ha skjedd før heller, da jeg møtte han hadde han nettopp flyttet tilbake til byen Det tok vel å merke ca 6mnd fra vi møttes og ble venner, til det ble noe mer... Så det finnes faktisk håp.. Selv om jeg vet at det virkelig ikke føles sånn nå! Stor og lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #14 Del Skrevet 17. juni 2009 Er du så fæl, eller bor du så lang ute på bygda et det ikke er menn i nærheten? Med oppriktig interesse mener jeg at noen faktisk har ønsket å bli bedre kjent med meg i den betydning av å innlede et forhold. Vel og merke har jeg heller ikke truffet mange nye heller, som det stod i innlegget mitt. Og nei, tror ikke jeg er så fæl. Får komplimenter om utseendet mitt, men har bare sluttet å tro på dem. Tar ikke det ikke seriøst når jeg blir plystret på av en tilfeldig forbipasserende, eller flørtet med av buss sjåføren for å si det sånn Og å møte noen på byen synes jeg bare er bortkasta tid uansett, da det virker som flesteparten på min alder kun er ute etter noen å ligge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 17. juni 2009 #15 Del Skrevet 17. juni 2009 Og nei, tror ikke jeg er så fæl. Får komplimenter om utseendet mitt, men har bare sluttet å tro på dem. Tar ikke det ikke seriøst når jeg blir plystret på av en tilfeldig forbipasserende, eller flørtet med av buss sjåføren for å si det sånn Og å møte noen på byen synes jeg bare er bortkasta tid uansett, da det virker som flesteparten på min alder kun er ute etter noen å ligge med. Du trenger definitivt et dytt i ryggen for å få selvtilliten tilbake. Kanskje bytte litt venner og drive med noe annet enn den sedvanlige "tralten". Men ja, flørt mer (og legg ut noen bilder på en nettdatingsside også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. juni 2009 #16 Del Skrevet 17. juni 2009 Foretrekker å være meg selv jeg. Og hvis det ikke er nok - ja da vil jeg heller ikke ha han he he Du kan fremdeles være deg selv og spille på det feminine. Menn likr kropp og re meget visuelle. Skal du hanke inn en mann må du begynne på det nivået. Vil du ha noe seriøst så kommer det etter at du har fått oppmerksomheten hans først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #17 Del Skrevet 17. juni 2009 Du trenger definitivt et dytt i ryggen for å få selvtilliten tilbake. Kanskje bytte litt venner og drive med noe annet enn den sedvanlige "tralten". Men ja, flørt mer (og legg ut noen bilder på en nettdatingsside også) Trenger helt klart et dytt i ryggen for å få selvtilliten tilbake, er ikke noe tvil om det. Men det er faktisk lettere sagt enn gjort. Jeg burde ikke har dårlig selvtillit, når jeg vet om mange som synes jeg er pen. Men jeg tenker for mye, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-jente Skrevet 17. juni 2009 #18 Del Skrevet 17. juni 2009 Du kan fremdeles være deg selv og spille på det feminine. Menn likr kropp og re meget visuelle. Skal du hanke inn en mann må du begynne på det nivået. Vil du ha noe seriøst så kommer det etter at du har fått oppmerksomheten hans først. Det har du faktisk helt rett i, godt poeng Men synes ikke alltid det er like vanskelig med oppmerksomheten, men det å finne de seriøse... Og går definitivt ikke de typiske "idiotene" he he Men det kommer nok en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. juni 2009 #19 Del Skrevet 17. juni 2009 Det har du faktisk helt rett i, godt poeng Men synes ikke alltid det er like vanskelig med oppmerksomheten, men det å finne de seriøse... Og går definitivt ikke de typiske "idiotene" he he Men det kommer nok en dag At du går etter de typiske idiotene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tintin Skrevet 17. juni 2009 #20 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg vil faktisk anbefale deg å tro på at "det skjer når du minst venter det". Opplevde selv mye drama en periode, og begynte å bli dritt lei av å gå på byen og lignende. Satt egentlig bare og ventet på armkroken til en kjekkas!! Da jeg endelig hadde slått meg til ro med tanken om at jeg bare fikk godta singellivet, så dukket min nåværende kjæreste helt tilfeldig opp på en fest. Det var kjemi fra første stund, og siden gikk det bare slag i slag Prøv å nyte singellivet, så skal du se at det fort kan snu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå