Gjest AnonymBruker Skrevet 3. april 2010 #21 Del Skrevet 3. april 2010 Hvis noen fremdeles lurer - vi gikk begge fra våre respektive ektefeller, begge fortalte også hvorfor vi gikk (selvfølgelig ikke bare fordi vi hadde fått kontakt igjen, men at det kanskje var det vi begge trengte for å komme ut av et forhold som ikke fungerte), jeg sa opp jobben min for å flytte sammen med ham. Ja, det var tøft å ta den avgjørelsen, men det føltes riktig. Slikt oppstår ikke hvis man har det 110% i et forhold. Men det jeg har funnet ut nå, er at jeg har det heller bra alene, enn dårlig sammen med noen... Man får utdelt ett liv - å kaste bort tiden på noe som til nød er "bra nok" holder ikke for meg! Men du har da ikke erfart det? Du hoppet rett fra et forhold som "ikke var 110%" og inn i armene på en annen. Du helgarderte deg jo og brøt ikke ut før du var godt plantet i et nytt forhold. så hvordan du kan ha funnet ut at du heller er alene enn i et dårlig fungerende forhold er en gåte. Jeg vedder på at du fortsatt hadde vært med mannen din om du ikke hadde truffet denne gamle flørten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 3. april 2010 #22 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) edit: svarte på gammel tråd Endret 3. april 2010 av Caramela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola89 Skrevet 3. april 2010 #23 Del Skrevet 3. april 2010 Men hva skjedde mellom dere da? Bor dere sammen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zorro Skrevet 23. august 2011 #24 Del Skrevet 23. august 2011 Følelsesmessig bedratt. Oppdaget, eller fikk vite av min kone for nesten en uke siden at hun har varme følelser (forelsket) for en annen. Min verden har rast sammen på mange måter etter dette. Hun sier selv at det ikke har funnet sted noe fysisk, men de har utvekslet et farvelkyss etter en festival der det var mange venner og et par familiemedlemmer til stede. Kan noe slikt oppstå bare ved samtaler rundt et bord, og uten at noen andre oppdager at noe unaturlig er i gjære? Hvordan i all verden skal man gå i gang med parterapi når den ene har varme følelser for et annet menneske? Tilliten er jo ikke der, og den skal jo være der hele tiden. Det er jo en grunn til at hun har flørtet til disse følelsene, som ingen av oss kanskje har kjent på et par år, men jeg tror kanskje ikke at man kjenner den type følelser etter 13 års samliv og 10 års ekteskap. Det tar en annen form, noe dypere og mer inderlig. Jeg har problemer med å akseptere at disse årene med godt samliv skal skusles bort på grunnlag av en hang etter akkurat denne relativt kortvarige følelsen. Kanskje det er jakten på spenning, noe nytt, på mere bekreftelse som utløser dette? Hun sier jeg er klippen i hennes liv, og elsker meg på de fleste områder, bare ikke som kjæreste. Hun er villig til å kjempe for at vi skal finne tilbake til litt av den samme lidenskapen vi følte tidligere. Joda, det er jeg også-bare jeg hadde sluppet å oppleve et tillitsbrudd av dimensjoner. Til tross for dette kjenner jeg jo at jeg elsker henne vanvittig, og kan ikke tenke meg en annen partner Kommunikasjon, eller snarere mangel på sådan om egentlig bagateller har vel ført oss til dit vi er nå. Det er vel mange år siden vi har snakket sammen på denne måten vi gjør nå og det må da være positivt. Ser jo tydelig forskjell på kvinners og menns evner til å beskrive og sette seg inn i følelser. Det er ikke lett å må tenke over noe man aldri har vært innom eller måtte tenke over. Hun sier at hun ikke vil ha en snillere mann enn meg og kan heller ikke finne det, men snarere en som matcher henne på vilje. Ser den tydelig ja. Der jeg helst vil slippe å diskutere for å komme videre, så vil hun diskutere. Men ikke alt!! Dette blir det problemer av, og jeg har som oftest gitt etter for å komme videre selv om det ikke har kjentes riktig. Kompromiss er vel tingen her, men det er ikke hennes sterkeste side er vi enige om. Joda vi har begge to utfordringer som må jobbes med og vi er to om å ha rotet oss opp i dette, men utroskapet er hun alene om. Har vi noen sjangs for å lykkes i å finne tilbake til hverandre?? (Elsker henne på alle områder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #25 Del Skrevet 23. august 2011 Du er rett og slett fæl, TS. Jeg har NULL respekt for sånne mennesker som deg. Eier du ikke samvittighet? Du burde skamme deg! Og JA - dette er faktisk utroskap. Håper virkelig du blir avslørt av din "respektive". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. august 2011 #26 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) .. gammel tråd ja Endret 23. august 2011 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruphus Skrevet 23. august 2011 #27 Del Skrevet 23. august 2011 Er Facebook en gedigen arena for utroskap? I mine øyne, JA... Ergo, folk med lav terskel for å la seg rive med bør holde seg langt unna dette nettstedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den forsmådde Skrevet 19. september 2012 #28 Del Skrevet 19. september 2012 Har et lignende problem - samboeren min har kontakt på facebook med ei han var utro med for et halvt år siden. tror han fortsatt er forelsket i henne men vi prøver jo å fortsette samlivet vårt. Har et lite barn sammen. Men han nekter å kutte henne fra vennelista...Han mener jeg er en sjalu psyko som hele tiden finner nye å være sjalu på.... Er det for mye av meg å forlange at damer han har vært utro med eller x-er han har hatt en seksuell relasjon med - at han ikke er venn med disse på facebook??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 19. september 2012 #29 Del Skrevet 19. september 2012 Trist at det skal være sånn at man tror gresset er grønnere på andre siden. Ting var bedre før, eller vil bli bedre dersom, hvis og når..... I stedet for å glede seg over det positive hvordan det er nå. "Lykken er det som du venter på, til din lugg blir grå. Siden er lykken det den var, som du ikke lenger har" Arnulf Øverland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amoremio Skrevet 19. september 2012 #30 Del Skrevet 19. september 2012 Kan hende det bare er spenninga du liker Godt mulig det ikke hadde vært sånn om dere så hverandre.. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden, det er sjeldent det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 19. september 2012 #31 Del Skrevet 19. september 2012 Det er vel strengt tatt ikke utroskap. Men i mine øyne er det like ille som å være utro. Om ikke verre enn et sidesprqng i fylla faktisk. Her er jo Ts forelsket i og tenker på en annen daglig, jeg syns det er værre enn å "bare" rote med en tilfeldig på byen....... Men det er nå min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 19. september 2012 #32 Del Skrevet 19. september 2012 Har et lignende problem - samboeren min har kontakt på facebook med ei han var utro med for et halvt år siden. tror han fortsatt er forelsket i henne men vi prøver jo å fortsette samlivet vårt. Har et lite barn sammen. Men han nekter å kutte henne fra vennelista...Han mener jeg er en sjalu psyko som hele tiden finner nye å være sjalu på.... Er det for mye av meg å forlange at damer han har vært utro med eller x-er han har hatt en seksuell relasjon med - at han ikke er venn med disse på facebook??? Hm, eg ville nok aldri ha krevd at typen skulle slette eks damer eller de han har hatt sex med. Jeg er fortsatt venn med mine gamle flammer på face, men det betyr jo ikke at det er noen flørtende tone mellom oss lenger. Hender vi slår av en prat, men det at vi har hatt oss tidligere tenker jeg ikke på i det hele tatt. Så jeg syns ikke du skal kreve det av han nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 19. september 2012 #33 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg vil si at dette er utroskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #34 Del Skrevet 19. september 2012 Er det spenningen du er forelsket i? er det det forbudte? trenger du bare å bli sett igjen? Slett han som venn, blokker ham og finn fram til det gode i det forholdet du er i. Anonym poster: c568b352eed7659b1e4e4aecd4ea3318 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå