Gjest Gjest_naja_* Skrevet 20. juni 2009 #21 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg sitter vel egentlig og lurer på mye av det samme som deg. Jeg har hatt det kjempefint sammen med han jeg dater nå på de datene vi har hatt. Men de er sjeldne, og da tenker jeg jo at hvis han virkelig var interessert, ville han vel tatt initiativ til å møte meg oftere (jeg har også tatt initiativ altså, men nå tør jeg ikke i frykt for å virke masete) Kjenner igjen det med å måtte tilbringe tid sammen for å vite hva man føler og vil. Men jeg kan i hvert fall ikke tro at din date hadde orket å sende lange meldinger hvis han egentlig ikke var særlig interessert. Kanskje han syns det er litt skremmende med forhold og ikke liker at det blir for nært for fort? Men det blir jo bare gjetninger da. Det hadde vært greit å kunne lese tanker eller vært litt synsk noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caracal Skrevet 21. juni 2009 #22 Del Skrevet 21. juni 2009 Kan være frustrerende dette spillet i den første tiden. Syntes også vi Nordmenn er litt treige av oss til å vise følelser også. Vi er så vanskelige å tolke..til og med for oss selv.)) Ta ting med ro..skal det bli noe så vil det skje noe... Caracal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 21. juni 2009 #23 Del Skrevet 21. juni 2009 Kanskje litt på siden av temaet.. men hva betyr det når en fyr du har klint med på fest, holder deg i hånden (på natten når han er full), og klarer ikke holde hendene vekke fra meg når han er edru og hele tiden vil kose og kysse. Lite snakking, men han har sagt han kan tenke seg å bli bedre kjent. Har også bare møttes tilfeldigvis 3 ganger, og aldri vært alene sammen. Er han bare ute etter en ting? Er ikke vant til at folk er så "på".. Pleier å date sjenerte gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #24 Del Skrevet 21. juni 2009 Ja, jeg synes det er greit at vi venter med sex osv. Han virker veldig seriøs av seg. Jeg har ikke møtt mange gutter som har virket så ordenltlige. Han holde alltid avtaler og sånt. Det som får meg til å tvile litt er f.eks at han ikke har spurt om vi skal finne på noe i helgen f.eks. Jeg synes en dag i uka er alt for lite å treffes. Jeg spurte i går, men da skulle han noe annet. Han sender ikke masse meldinger, men han sender i ny og ne. Meldingene er veldig lange og inneholder alltid noen komplimenter. Jeg liker han selv, men jeg er langt fra sikker på hva jeg vil heller. Det at vi treffes så sjelden gjør det vanskeligere. Jeg er nødt til å vende meg til å ha han rundt meg for å finne ut av hva jeg vil. Når jeg sender melding først tar det alltid 3 timer før jeg får svar, det er også veldig frustrerende. He he, må le litt. Han høres akkurat ut som meg han der.. Og hvis han er som meg er kanskje ditt initiativ til ting hans bekreftelse på at du er interessert. Jeg kjører det løpet helt til jeg er helt sikker på dama. "Initiativballansen" blir jo helt på tryne, så har med andre ord ikke vært sammen med så mange damer, men nå er det noe som heter at det ikke er kvantiteten men kvaliteten som teller. Tenker han som meg og du virkelig er interessert, så burde du ikke stopp med å ta initiativet. Det gjorde siste dama jeg datet og hun mistet drømmeprinsen sin (les meg, hehe). Lykke til og hold på til du blir lei. Eller rett og slett snakk litt med han om det. Kanskje han bare er redd for å virke for ivrig. (Grunnen til at det tar helsikes lang tid noen ganger før jeg sender sms tilbake, er at jeg ikke kan bruke mobilen privat på jobben. Andre ganger kan det være at jeg faktisk ikke vet hva jeg skal svare.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #25 Del Skrevet 21. juni 2009 Er han bare ute etter en ting? Er ikke vant til at folk er så "på".. Pleier å date sjenerte gutter. Desperate mennesker er som regel bare ute etter en ting. Stakkarn har sikkert ikke fått seg noe på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_naja_* Skrevet 21. juni 2009 #26 Del Skrevet 21. juni 2009 He he, må le litt. Han høres akkurat ut som meg han der.. Og hvis han er som meg er kanskje ditt initiativ til ting hans bekreftelse på at du er interessert. Jeg kjører det løpet helt til jeg er helt sikker på dama. "Initiativballansen" blir jo helt på tryne, så har med andre ord ikke vært sammen med så mange damer, men nå er det noe som heter at det ikke er kvantiteten men kvaliteten som teller. Tenker han som meg og du virkelig er interessert, så burde du ikke stopp med å ta initiativet. Det gjorde siste dama jeg datet og hun mistet drømmeprinsen sin (les meg, hehe). Lykke til og hold på til du blir lei. Eller rett og slett snakk litt med han om det. Kanskje han bare er redd for å virke for ivrig. (Grunnen til at det tar helsikes lang tid noen ganger før jeg sender sms tilbake, er at jeg ikke kan bruke mobilen privat på jobben. Andre ganger kan det være at jeg faktisk ikke vet hva jeg skal svare.) Så det er faktisk noen menn som tenker slik? Akkurat nå er jeg ganske lei meg fordi han jeg har datet den siste tida ikke tar kontakt. Vi har hatt det veldig koselig sammen (syns jeg da, men han har også gitt uttrykk for det) men nå hører jeg ikke mer. Når jeg ikke har hørt noe på nesten ei uke, tenker jeg at han er vel ikke interessert likevel. Og så tør jeg ikke å sende melding selv heller, av stolthet og fordi jeg ikke vil mase. Han har forøvrig aldri vært ivrig på meldingsfronten, jeg har oftest tatt initiativet, men likevel kysset meg, holdt handa mi osv når vi har vært sammen. Og det kunne han latt være da, syns jeg, for nå har jeg blitt litt for betatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #27 Del Skrevet 22. juni 2009 Så det er faktisk noen menn som tenker slik? Akkurat nå er jeg ganske lei meg fordi han jeg har datet den siste tida ikke tar kontakt. Vi har hatt det veldig koselig sammen (syns jeg da, men han har også gitt uttrykk for det) men nå hører jeg ikke mer. Når jeg ikke har hørt noe på nesten ei uke, tenker jeg at han er vel ikke interessert likevel. Og så tør jeg ikke å sende melding selv heller, av stolthet og fordi jeg ikke vil mase. Han har forøvrig aldri vært ivrig på meldingsfronten, jeg har oftest tatt initiativet, men likevel kysset meg, holdt handa mi osv når vi har vært sammen. Og det kunne han latt være da, syns jeg, for nå har jeg blitt litt for betatt. Jeg tenker i hvert fall sånn. Nå er jeg bare en, men det finnes sikkert flere av samme mennesketypen. Og har man litt livserfaring, så det preger det en. Eller kanskje det bare er det at jeg er veldig skeptisk til mennesker før jeg blir ordentlig kjent med dem. Kanskje hører du ikke fra han fordi han venter på å høre fra deg. Han blir sikkert kjempe glad om du kontakter han. Virker i hvert fall sånn ut i fra hvordan han er når dere er sammen. Snakk sammen om det. Mye bedre enn å gå og tro. Kanskje han har brent seg før og redd for å være masete selv. Eller kanskje han bare savner nærkontakt, men ikke ønsker å binde seg. Mitt inntrykk er at fler og fler velger frihet fremfor forhold om dag. Både menn og kvinner. Men igjen. Snakk sammen om det. Skremmer du han vekk ved å være direkte, så var det kanskje ikke meningen at det skulle bli noe mer uansett. Uansett blir alt det her bare spekulasjon. Det er bare han som vet hva han tenker om saken. Kanskje ikke han vet det en gang. Når du sier at du er litt betatt, så tenker jeg at det hadde du kanskje ikke vært om han hadde "mast". Det man ikke kan få, tiltrekkes man ofte av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baaaad Skrevet 22. juni 2009 #28 Del Skrevet 22. juni 2009 Da er vel dette et ganske positivt tegn? Det betyr at han ikke er bad guy. Det kan du ikke finne deg i. Dump ham med én gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #29 Del Skrevet 22. juni 2009 holding av hender er kjempe fint ! tror ikke gutter løper rundt og leier hvem som helst i hånden .. de gangene gutter har leid meg, er når jeg vet de mener noe seriøst med meg : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. juni 2009 #30 Del Skrevet 26. juni 2009 Ja, det vil jeg si. Eneste gutten som noen gang har leid meg er kjæresten min, så for meg er det et positivt tegn ihvertfall. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 26. juni 2009 #31 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvor jeg har han nå. Spørsmålet er hva jeg vil da.. Hvorfor kan ikke alt bare klaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. juni 2009 #32 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvor jeg har han nå. Spørsmålet er hva jeg vil da.. Hvorfor kan ikke alt bare klaffe? Det kan jo bare du svare på. Lykke til! Håper du finner ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. juni 2009 #33 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvor jeg har han nå. Spørsmålet er hva jeg vil da.. Hvorfor kan ikke alt bare klaffe? Om DU ikke vet hva DU vil, hvorfor bruker du tid på å bekymre deg for hva han vil? Om du ikke vet nå så vil jeg påstå at det er dødfødt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 26. juni 2009 #34 Del Skrevet 26. juni 2009 Om DU ikke vet hva DU vil, hvorfor bruker du tid på å bekymre deg for hva han vil? Om du ikke vet nå så vil jeg påstå at det er dødfødt... Jeg har det hyggelig sammen med han, så jeg kan ikke skjønne at det skal være så galt å tilbringe tid med han. Jeg trenger som regel litt tid for å vite hva jeg egentlig vil. Dette er jo min date, så da spiller det liten rolle hva du mener om saken. Du trenger ikke skriver ord i store bokstaver til meg for at jeg skal klare å lese dem, en fryktelig uvane det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 27. juni 2009 #35 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg har det hyggelig sammen med han, så jeg kan ikke skjønne at det skal være så galt å tilbringe tid med han. Jeg trenger som regel litt tid for å vite hva jeg egentlig vil. Dette er jo min date, så da spiller det liten rolle hva du mener om saken. Du trenger ikke skriver ord i store bokstaver til meg for at jeg skal klare å lese dem, en fryktelig uvane det der DET DRITER JEG I! Poenget er å påpeke hvor trykket skal legges i setningen. For å uttrykke seg mest mulig korrekt på nettet er det viktig å ha et levende språk. Om det ikke spiller noen rolle hva jeg mener om saken, hvorfor gidder du å legge ut om saken her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 27. juni 2009 #36 Del Skrevet 27. juni 2009 DET DRITER JEG I! Poenget er å påpeke hvor trykket skal legges i setningen. For å uttrykke seg mest mulig korrekt på nettet er det viktig å ha et levende språk. Å, ja. Du liker best det hissige og bitre språket du. Stemmer det! Om det ikke spiller noen rolle hva jeg mener om saken, hvorfor gidder du å legge ut om saken her da? Fordi du ikke er den eneste brukeren her, det finnes de som er her for andre årsaker enn å lage kvalme også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2009 #37 Del Skrevet 27. juni 2009 Da er vel dette et ganske positivt tegn? Kjempe! Han vil være sammen med deg seriøst :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #38 Del Skrevet 1. juli 2009 Hvis han holder deg i hånda offentlig betyr det at han er komfortabel med deg ovenfor andre og er et bra tegn Jeg leier ikkje en jente med mindre jeg liker hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå