Gjest Stjernedryss Skrevet 17. juni 2009 #1 Del Skrevet 17. juni 2009 Da er vel dette et ganske positivt tegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannemann Skrevet 17. juni 2009 #2 Del Skrevet 17. juni 2009 Nei, det er det første tegnet på at de aldri vil se deg igjen. Hva skjer med usikre damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. juni 2009 #3 Del Skrevet 17. juni 2009 Nei, det er det første tegnet på at de aldri vil se deg igjen. Hva skjer med usikre damer? Nei, si det. Jeg blir automatisk usikker når jeg dater en fyr. Har erfart at gutter kan lo gjøre ganske mye uten at det betyr noe særlig, så leter litt etter tegn som kan bekrefte at jeg betyr noe for han da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #4 Del Skrevet 17. juni 2009 Kan ikke tro noe annet enn at det er et positivt tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #5 Del Skrevet 17. juni 2009 Da er vel dette et ganske positivt tegn? Gud nei dette er et tegn. På at han synes du er kvalm og et motbydelig menneske. Han liker deg ikke du er nok bare en sex dukke for han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 17. juni 2009 #6 Del Skrevet 17. juni 2009 Da er vel dette et ganske positivt tegn? Om han bare ikke var veldig utrygg og redd - trengte trygghet, er det et bra tegn om han holder deg i hånda ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 17. juni 2009 #7 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er bare to mennesker som har holdt meg i hånden offentlig, og begge de har blitt kjærestene mine:) Hvis de leier deg, er det et tegn som betyr: "Hun er min!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. juni 2009 #8 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg får satse på at det betyr noe sånt i mitt tilfelle også da Det er i hvertfall deilig å vite at han ikke er flau over å bli sett sammen med meg offentlig. (ikke at jeg mener han har grunn til det altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 17. juni 2009 #9 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er utelukkende et godt tegn! I ditt tilfelle og i de aller fleste tilfeller (med unntak av homofile menn som leier venninner osv). Så du har nok både sjarmert han og fått han på kroken;) Selv er jeg ikke vant med menn som VIL gå og holde meg i hånda offentlig, og min nåværende kjæreste sa det til meg før vi var sammen: "Å jeg er så stolt av å gå hånd i hånd med en så bra jente. Du er bare helt herlig!" Det var det beste komplementet jeg har hørt! Ble så glad! Det flotteste var at bare dager før hadde han sagt til en jente som hadde følelser for han og som i mine øyne er perfekt at: "Jeg beklager, men jeg har ikke de samme følelsene for deg." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. juni 2009 #10 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvis de leier deg, er det et tegn som betyr: "Hun er min!" Det ville jeg også sagt!!! I hvert fall også om gutten tar initativ til å holde deg i hånden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 17. juni 2009 #11 Del Skrevet 17. juni 2009 Da er vel dette et ganske positivt tegn? Det betyr at han er homofil og er sååååå glad for å ha fått en ny beste bestiss venninne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannemann Skrevet 17. juni 2009 #12 Del Skrevet 17. juni 2009 Nei, si det. Jeg blir automatisk usikker når jeg dater en fyr. Har erfart at gutter kan lo gjøre ganske mye uten at det betyr noe særlig, så leter litt etter tegn som kan bekrefte at jeg betyr noe for han da. Prøv å ikke legg for mye i småting, prøv heller å se det store bildet. Men jeg tror vel de fleste gutter neppe synes det er så utrolig kult med ei jente som desperat leter etter tegn på at det er "noe" der. Len deg tilbake og slapp av. Ikke kast bort krefter på sånne tåpelige ting. Vær glad for at han holdt deg i hånda, og gled deg til neste gang du møter han. Du vet jo ærlig talt at det er et godt tegn at han holdt deg i hånda, stop secondguessing yourself Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #13 Del Skrevet 17. juni 2009 Det betyr at han er homofil og er sååååå glad for å ha fått en ny beste bestiss venninne... Om han ikke er homse, så blir han i hvert fall tøffel og derfor dumpet før sommeren er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 17. juni 2009 #14 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg tror han halter på høyre bein jeg. Eller hver gang jeg har gått og leid en jente i hånden bortsett fra bestemoren min så er det fordi at da vet alle at det er jeg som skal pule henne i kveld. Hun er opptatt for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 18. juni 2009 #15 Del Skrevet 18. juni 2009 Da er vel dette et ganske positivt tegn? Eh, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #16 Del Skrevet 18. juni 2009 Ikke for å ødelegge, men gutter leier og dumper neste dag. Trenger ikke å bety noe. Har skjedd flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 20. juni 2009 #17 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvis jeg leier ei jente, så ønsker jeg å signalisere til verden at denne jenta er min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 20. juni 2009 #18 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal tro. Han er en ganske rolig gutt, går ikke så mye ut og sånne ting. Vi har ikke hatt sex, og heller ikke overnattet hos hverandre. Han sender veldig hyggelig meldinger og sånt, og han kan prate om ting i fremtiden som å reise på tur sammen og sånne ting. Jeg føler i hvertfall at han hintet litt. Bortsett fra det er det vel jeg som tar mest initiativ, og han er veldig dårlig til å fortelle hva han skal i helgen og sånt hvis jeg ikke spør. Jeg tror jeg heller lar han ta initiativ fremover hvis det skal skje noe mer, og tror ikke jeg skal ha dårlig samvittighet for å møte andre gutter heller. Jeg blir litt sliten når ting går så sagte frem, så da er det kanskje bedre å ikke tenke så mye på det og heller møte andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_naja_* Skrevet 20. juni 2009 #19 Del Skrevet 20. juni 2009 Dating er ikke lett, altså. Godt å se at det er flere enn meg som tenker for mye. Tror det må være et veldig godt tegn at han sender masse meldinger. Det gjør ikke min, han svarer bare hvis jeg sender først Og det at dere går sakte fram og ikke har hatt sex enda, kan jo være en god ting - da er han tydeligvis interessert i mer enn sex i hvert fall. Kanskje han rett og slett er litt usikker og trenger tid. Og jeg tror han holder deg i handa offentlig fordi han er stolt av deg Så hvis du liker han, blir dette sikkert bra etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 20. juni 2009 #20 Del Skrevet 20. juni 2009 Ja, jeg synes det er greit at vi venter med sex osv. Han virker veldig seriøs av seg. Jeg har ikke møtt mange gutter som har virket så ordenltlige. Han holde alltid avtaler og sånt. Det som får meg til å tvile litt er f.eks at han ikke har spurt om vi skal finne på noe i helgen f.eks. Jeg synes en dag i uka er alt for lite å treffes. Jeg spurte i går, men da skulle han noe annet. Han sender ikke masse meldinger, men han sender i ny og ne. Meldingene er veldig lange og inneholder alltid noen komplimenter. Jeg liker han selv, men jeg er langt fra sikker på hva jeg vil heller. Det at vi treffes så sjelden gjør det vanskeligere. Jeg er nødt til å vende meg til å ha han rundt meg for å finne ut av hva jeg vil. Når jeg sender melding først tar det alltid 3 timer før jeg får svar, det er også veldig frustrerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå