Skusla Skrevet 28. juli 2003 #1 Del Skrevet 28. juli 2003 For litt siden så så jeg en link her på KG av en brudekjole. Den var så utrooolig fin.. Å nå finner jeg den ikke. Kjolen var hvit ( bombe.. ) bildet hadde en litt gulaktig bakgrunn, og dama hadde oppsatt hår og sto ved ett speil. Kjolen var noe perler eller broderier på overdelen, og den var stram om livet, gikk litt ut fra hoften og ned. Herregud, det er som en beskrivelse av hvilken som helst kjole, men jeg husker dessverre ikke mer. Husker bare jeg tenkte at DENNE kjolen var noe for meg.. Det var ikke noe chiffon greier på den eller noe, bare ren silke. Vet det kanskje ikke er så lett å finne den, men kanskje noen av dere har en liten peiling???? Håååper det! Blir utrolig takknemmelig om noen kan hjelpe meg! Stor klem fra Skusla! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 28. juli 2003 #2 Del Skrevet 28. juli 2003 Kan det være en kjole fra Demetrios? DE har i hvertfall gul bakgrunn på noen av bildene. se på www.demetriosbride.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. juli 2003 #3 Del Skrevet 29. juli 2003 Var ikke mye å gå på her nei... Lykke til i jakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. august 2003 #4 Del Skrevet 1. august 2003 denne du mener...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 1. august 2003 #5 Del Skrevet 1. august 2003 Eller denne? http://www.kvinneguiden.no/bryllup/4images...hp?image_id=319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå