Gjest ts Skrevet 17. juni 2009 #1 Del Skrevet 17. juni 2009 Argh. Nå har yndlingsbh'en blitt utsatt for det samme som alle de andre bh'ene mine.. Her om dag kom den ene spilen krypende opp mellom puppene. Dette skjer alltid! Kjøper jeg for små bh'er, eller er det kvaliteten på bh'ene? Kjøper de som regel billig (khappal/lindex), for jeg er overvektig - men på vei ned, og orker ikke bruke masse penger på noe som ikke passer om litt. De pleier å være litt stramme runt "bringen", men utvider seg ganske raskt. Er det et vanlig problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ariadne_* Skrevet 17. juni 2009 #2 Del Skrevet 17. juni 2009 Vasker du bh-ene dine i vaskemaskinen? Jeg har opplevd samme problem med bh-er som jeg har vasket litt "uforsiktig". Du bør minst bruke vaskepose, og ikke skyllemiddel (ødelegger stretchen). Aller helst bør de vaskes for hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 17. juni 2009 #3 Del Skrevet 17. juni 2009 Tror det er en kombinasjon jeg, av billig, feil størrelse og maskinvask. For egen del har jeg alltid brukt dyre bh'er, samme hvor jeg har vært i slanking og eller treningsprosess. Som jeg var for noen år siden. Har jeg en god bh, får jeg god holdning og da føler jeg meg sexy, og går fortere ned i vekt. Hvorfor skal man, fordi man er lubben tenke, jeg fortjener bare billige bh'er før jeg har slanket meg? Sludder og pølsevev. Skal du herje med puppene som straff for at du er lubben? Nope! Vær snill med dem! (ferdig nå... *puster litt*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #4 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg vet KateW, jeg vet.... Det er bare så dyrt med gode bh'er... Jeg skal, jeg skal! Neste gang! Forøvrig går de i maskinen, med vaskepose, men i en maskin som bruker 4 timer på en vask, og med masse skyllemiddel. Havner også i tørketrommelen, gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #5 Del Skrevet 17. juni 2009 Men du må jo skjønne at jeg skal gå ned så fort at jeg er slank om en uke..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 17. juni 2009 #6 Del Skrevet 17. juni 2009 Ikke tørketrommel! Kaldt vann, milo og vaskepose.... Jeg har bh'ene mine i flere år, og de er like fine. De som jeg brukte da jeg var større, bruker jeg som kosebh'er nå... Så har jeg støtte, men de er vide og gode når jeg går med slafsekoseklær:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 17. juni 2009 #7 Del Skrevet 17. juni 2009 Det har ikke noe å si om du kjøper billige eller dyre, dette skjer med alle mine etter en stund også. Men jeg vasker dem i vaskemaskin (med pose) på 40 grader sammen med andre ting, og det skal man jo egentlig ikke gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. juni 2009 #8 Del Skrevet 17. juni 2009 Etter at jeg begynte å kjøpe mer kostbare bh'er i helt riktig størrelse har jeg ikke det problemet der lenger - det hadde jeg alltid før. Så mitt råd er å kjøpe bh'er i bedre kvalitet og få hjelp til å finne rett strl. Jeg vet det er dyrt, men hallo.. kjøper du seks bh'er til 250 kr på Lindex og må bytte dem ut i løpet av et halv år uansett fordi de blir ødelagt, ja da kan du like godt kjøpe deg to skikkelig og gode bh'er på La Lina til 600 og ha dem lenge. Og du skal jammen gå ned endel før du vokser helt ut av en bh som passer. Du skal jo tross alt kjøpe den så den er kjempestram på ytterste hakk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 17. juni 2009 #9 Del Skrevet 17. juni 2009 Signerer Suzys innlegg, og selv de BH'ene jeg har vokst ut av er fortsatt gode å gå med sånn til hjemmekosebruk, så det er ikke bortkastede penger en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinkeline Skrevet 17. juni 2009 #10 Del Skrevet 17. juni 2009 Signerer Suzys innlegg, og selv de BH'ene jeg har vokst ut av er fortsatt gode å gå med sånn til hjemmekosebruk, så det er ikke bortkastede penger en plass. Hjemme går jeg ikke med BH. DET er kos det. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. juni 2009 #11 Del Skrevet 18. juni 2009 Hjemme går jeg ikke med BH. DET er kos det. :-) Det er jeg enig i, men er man stor nok er det ikke så kos å gå uten dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 18. juni 2009 #12 Del Skrevet 18. juni 2009 Nei, det er ikke kos å gå uten BH. Det er direkte ubehagelig. Jeg hadde også problem med at spielene kom ut. En gang skjedde det etter et par dagers bruk, og jeg gikk tilbake til butikken for å klage. Der fikk jeg beskjed om at jeg hadde fått for liten BH. Jeg tror det var cupen som var for liten, men er ikke helt sikker. Etter at jeg slutta å kjøpe billig-BHer til 200 kr har jeg ikke hatt problemet. Jeg kjøper nå bare kvalitet til minst 500 kr og vasker de i vaskepose i maskina. Jeg skifter også BH hver dag. Bruker aldri samme BH to dager på rad. Nå holder de seg kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 18. juni 2009 #13 Del Skrevet 18. juni 2009 Spilene spiser seg ut på mine BH'er også, enten i midten eller på sidene. Det har ikke vært avgjørende om BH'en er for liten eller for stor, om jeg vasker den pent eller ikke - har nok mest med kvaliteten å gjøre. Jeg er desverre litt uforsiktig med mine BH'er, og kan godt finne på å vaske dem uten pose sammen med alt mulig rart o.l. Men jeg har enda noen BH'er jeg har hatt i mange år, som er like fine enda, til tross for mishandling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. juni 2009 #14 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg kjøper dyre BH-er - riktig størrelse og vasker stort sett alltid for hånd - men likevel så kryper spilene ut enten på siden eller mellom puppene - og skjer ikke dette - knekker som regel en av spilene. (Noen som vet om det går an å få tak i løse spiler?) Jeg har vel egentlig innsett at dette skyldes tingenes iboene faenskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 18. juni 2009 #15 Del Skrevet 18. juni 2009 Her om dag kom den ene spilen krypende opp mellom puppene. Dette skjer alltid! Kjøper jeg for små bh'er, eller er det kvaliteten på bh'ene? Er det et vanlig problem? Jeg kjøper også alltid bare "billig-bh'er"... Men du sier at dette alltid skjer, hvor lenge er det fra du kjøper dem til dette skjer? Det skjer alltid hos meg og, men da har jeg stri-brukt samme BH over lang tid. Er i mine øyne en helt vanlig slitasje, og vanligvis syr jeg sammen stoffet der det skjer så varer de litt lenger Men nå har jeg utvidet min BH samlig såpass at det neppe blir noe stort problem på lenge. Jeg fant for ikke lenge siden ut om disse "forlengerne" til å ha på låsen, da åpnet det seg en helt ny verden for meg ^^ Ikke mye man finner av 85a der ute gitt! Hvor fikk de det for seg at alle med forholdsvis små pupper er spiker-tynne rundt overkroppen?? Jiiises.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 18. juni 2009 #16 Del Skrevet 18. juni 2009 (Noen som vet om det går an å få tak i løse spiler?) Åååh, jeg har sett det! Du kan jo spørre på de butikkene du handler BH'er hos eller på accessories-avdelinger på Cubus/Lindex/H&M? Jeg har sett det men huker ikke hvor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 18. juni 2009 #17 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg kjøper også alltid bare "billig-bh'er"... Men du sier at dette alltid skjer, hvor lenge er det fra du kjøper dem til dette skjer? Det skjer alltid hos meg og, men da har jeg stri-brukt samme BH over lang tid. Er i mine øyne en helt vanlig slitasje, og vanligvis syr jeg sammen stoffet der det skjer så varer de litt lenger Men nå har jeg utvidet min BH samlig såpass at det neppe blir noe stort problem på lenge. Jeg fant for ikke lenge siden ut om disse "forlengerne" til å ha på låsen, da åpnet det seg en helt ny verden for meg ^^ Ikke mye man finner av 85a der ute gitt! Hvor fikk de det for seg at alle med forholdsvis små pupper er spiker-tynne rundt overkroppen?? Jiiises.. ÅH, motsatt... Jeg har gigapupper, og er kjempesmal oventil, det er et sant helsike å finne noe... (60JJ) Nesten litt glad for å høre om at andre lider også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå