Gå til innhold

Hjelp til kjole til bryllup..

Sessipn

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal i bryllup i august og i forbindelse med det må jeg ha meg en selskapskjole. Problemet er at jeg hater å kjøpe kjoler og jeg aner ikke hva slags kjole jeg skal velge. :forvirret:

Jeg vil ha en kjole som passer i bryllup, men som jeg også kan bruke ved andre anledninger.

Så jeg lurte på om noen her kunne være så snill komme med noen forslag? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Ta med deg en venninne som har peiling på klær og gå i noen butikker og prøv. Be om hjelp til å finne noe som passer til deg og sett av tid til å finne noe. Pass på at du er utvhvilt og mett før du går på shopping. :-)

Det er ikke mulig å komme med noen konkrete forslag når du er så vag på hva du er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den fra vero moda som de hadde her på KG, under hudfargede klær!

jeg har den og brukte den i bryllup og den passer til andre ting. så en slik type kjole, sammen med hvit cardigan og hvite sko f.eks, :tommelsmil:

http://galleriet.kvinneguiden.no/?view=ima...;galleryId=1569

sånn er den kjolen. ;p

Det finnes så mange kjoler, og man kan bruke andre sko og smykker så passer de til alt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Pling_*
Hei.

Jeg skal i bryllup i august og i forbindelse med det må jeg ha meg en selskapskjole. Problemet er at jeg hater å kjøpe kjoler og jeg aner ikke hva slags kjole jeg skal velge. :forvirret:

Jeg vil ha en kjole som passer i bryllup, men som jeg også kan bruke ved andre anledninger.

Så jeg lurte på om noen her kunne være så snill komme med noen forslag? :sjenert:

Hei

Dersom du virkelig ikke liker å gå i kjole kan du ha en pen drakt til bryllupet istedet. Bukse eller skjørt og jakke til. Dersom man velger et pent stoff og en sommerlig farge kan det bli riktig så fint.

Eller er det greit å gå med kjolen og det du misliker er å kjøpe den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miley

jeg har den og brukte den i bryllup og den passer til andre ting. så en slik type kjole, sammen med hvit cardigan og hvite sko f.eks, :tommelsmil:

sånn er den kjolen. ;p

Det finnes så mange kjoler, og man kan bruke andre sko og smykker så passer de til alt! :)

Nå er det jo ikke akkurat anbefalt å bruke hvite kjoler i bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dersom du virkelig ikke liker å gå i kjole kan du ha en pen drakt til bryllupet istedet. Bukse eller skjørt og jakke til. Dersom man velger et pent stoff og en sommerlig farge kan det bli riktig så fint.

Eller er det greit å gå med kjolen og det du misliker er å kjøpe den? :)

Ja, er jo kanskje en mulighet det :)

Problemet er at jeg føler aldri jeg finner en kjole som er helt meg og derfor føler jeg meg ofte litt ukomfortabel i kjole. Men hvis jeg finner det så er det helt greit å gå med kjole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SmallTalk
Ja, er jo kanskje en mulighet det :)

Problemet er at jeg føler aldri jeg finner en kjole som er helt meg og derfor føler jeg meg ofte litt ukomfortabel i kjole. Men hvis jeg finner det så er det helt greit å gå med kjole :)

Føler du deg mer vel i skjørt og bluse/topp? I såfall så er det vel ingen ting i veien for å ha det isteden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

sånn er den kjolen. ;p

Den var for det første altfor hvit til å passe i et nryllup, uanset tilbehør, og for det andre syns jeg ikke den var pyntet nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kjøp noe som er enkelt,men fint :)

enkel kjole med tynne stropper,knelang og en fin farge...

Det er ikke så lett å svare på det spørsmålet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...