kristian82 Skrevet 14. september 2009 #61 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg har hørt at pupper og puls er de eneste kriteriene Men jeg kan selvsagt ta helt feil. Du tar feil Suzy, i alle fall ikke alle menn som har så lave kriterier. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. september 2009 #62 Del Skrevet 14. september 2009 Du tar feil Suzy, i alle fall ikke alle menn som har så lave kriterier. :gjeiper: Det er jammen bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 14. september 2009 #63 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg kan trøste dere med at vi har våre grenser på by'n vi også. Personlig ser jeg først på utseende. Hun må ha et eller annet. Øyne og smil er ekstremt viktig. Så merker jeg sjarmen. Fulgt av kjemien. Deretter så kjører jeg en greie for å vite litt om personligheten hennes. Dersom alt dette er krysset av som positivt, vil det være aktuelt. Innimellom lurer noen seg under radaren, og det er stort sett dette som fører til at det blir ONS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 14. september 2009 #64 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg har hørt at pupper og puls er de eneste kriteriene Men jeg kan selvsagt ta helt feil. Følsomme pupper! Puls er en bonus, men er å foretrekke da våt og varm mus er bedre enn våt og kald. (Ikke at en har prøvd det siste...) Svarte du det samme da? Eller har du blitt mer desp siden juni... Suze, jeg mistenker at puls holder... Og fravær av pikk om man er hetero, selv om jeg ikke er helt sikker på det siste. Klabbert jeg svarte det samme! Nemlig at en jomfru er noe av det siste jeg hadde orket å feie over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anita_* Skrevet 14. september 2009 #65 Del Skrevet 14. september 2009 Det hender nå og da at jeg har ons. Som regel går jeg hjem en av de kjekkeste av mennene som er der. Ser på meg selv som helt gjennomsnittlig, mest sannsynlig en 5, kankskje en god sekser på en bra dag Og de jeg går hjem med ser alltid bra ut, også når jeg våkner dagen etter. De aller fleste gangene får jeg frokost også. Jeg går aldri hjem senere enn klokka to, så ingen kan si jeg hører til de desperate klokka fire damene. Skal jeg ha med, eller være med en fyr hjem så skal jeg ha litt glede av han også. Jeg sier klart i fra at jeg gidder ikke ha sex, om det ikke er bra for meg også. Og det har aldri skjedd meg at jeg ikke har fått en runde på morgen etter også. Man trenger ikke se så bra ut for "å dra" de beste mennene. Det holder lenge med litt selvtillit. Du må rett og slett tørre å møte blikkene direkte, og ikke være blyg. Smil og flørt funker fint. Var på byen sist helg, har vel sjelden fått så mye komplimenter. Herlig Dro hjem m den mest sexy mannen der. Han har lovet å ringe, det skjer selvsagt ikke. Men det spiller ingen rolle, han var kjekk, og han var god i senga. 3 orgasmer på meg. Det er absolutt et ons jeg kan leve med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. september 2009 #66 Del Skrevet 15. september 2009 Man trenger ikke se så bra ut for "å dra" de beste mennene. Det holder lenge med litt selvtillit. Du må rett og slett tørre å møte blikkene direkte, og ikke være blyg. Smil og flørt funker fint. Men en skal være jævlig fin og velholden mann for å dra ei fin dame... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 15. september 2009 #67 Del Skrevet 15. september 2009 jeg ler meg ihjel av denne tråden.... normalfordelingskurve........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 15. september 2009 #68 Del Skrevet 15. september 2009 Ikke glem at atferd betyr mer enn utseende når man skal ha sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 15. september 2009 #69 Del Skrevet 15. september 2009 hvordan vet man om mannen synes du ser bra ut (7er, 8er, 9er..) eller om han synes du er mer en 5er eller 6er da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anita_* Skrevet 15. september 2009 #70 Del Skrevet 15. september 2009 Men en skal være jævlig fin og velholden mann for å dra ei fin dame... Neida, trenger ikke det Har du ikke sett hvor mange flotte damer som drasser rundt på noen skikkelig takras av mannesorten... Jeg som er helt gjennomsnittelig lurer jo på hvorfor... (ja, jeg vet det,njeg er overfladisk...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 15. september 2009 #71 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg føler meg som en seks sjuer som er samboer med en åtte nier og de aller fleste jeg møter ute som er attraktive er fem seksere og oppover. Hittil har jeg ikke møtt en dame som jeg heller ville ha foretrukket fremfor samboeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anita_* Skrevet 15. september 2009 #72 Del Skrevet 15. september 2009 hvordan vet man om mannen synes du ser bra ut (7er, 8er, 9er..) eller om han synes du er mer en 5er eller 6er da? Du ser det på måten han ser på deg på Men du må ta høyde for ølbriller, er fyren veldig full så holder det som regel at du er hunnkjønn. Men husk at menn er forskjellige de også, så om en synes du er en åtter så kan nestemann synes at du er en femmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. september 2009 #73 Del Skrevet 15. september 2009 Neida, trenger ikke det Har du ikke sett hvor mange flotte damer som drasser rundt på noen skikkelig takras av mannesorten... Jeg som er helt gjennomsnittelig lurer jo på hvorfor... (ja, jeg vet det,njeg er overfladisk...) Velholden er stikkordet. Altså, fyren renner over av cash. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Langt mot Nord Skrevet 15. september 2009 #74 Del Skrevet 15. september 2009 Problemet for enhver financier er, først av alt, å oppnå tid; hvis hans ressurser er tilstrekkelig, slår han alltid markedet. På overflaten meget easy-going og samtidig stabil, men ingen tosk. Kanskje til tider mer som bonden som etter såingen setter seg på baken og venter på innhøstingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_j19_* Skrevet 15. september 2009 #75 Del Skrevet 15. september 2009 jeg skal ha ONS på fredag hvertfall. med en 7er, 8er eller 9er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente37 Skrevet 15. september 2009 #76 Del Skrevet 15. september 2009 jeg skal ha ONS på fredag hvertfall. med en 7er, 8er eller 9er. Hm, jeg gidder liksom ikke å ha ONS mer, jeg... Begynner vel å bli gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 15. september 2009 #77 Del Skrevet 15. september 2009 Hm, jeg gidder liksom ikke å ha ONS mer, jeg... Begynner vel å bli gammel. Ja, vi pensjonister bør vel kaste inn håndkledet, og vite at neste stopp er eldrebølgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 15. september 2009 #78 Del Skrevet 15. september 2009 Min neste ons tenker jeg å ha på gamlehjemmet.... da skal jeg begynne å bli laus i tillegg til raus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anita_* Skrevet 15. september 2009 #79 Del Skrevet 15. september 2009 Velholden er stikkordet. Altså, fyren renner over av cash. Neida, ikke det heller. De aller fleste av oss damer kan forsørge oss selv, jeg kan i hvert fall Men så lenge dere fortsetter å kjøpe øl og drinker til oss så takker vi jo ikke nei... Eneste jeg faktisk er ute etter er bra sex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anita_* Skrevet 15. september 2009 #80 Del Skrevet 15. september 2009 Hm, jeg gidder liksom ikke å ha ONS mer, jeg... Begynner vel å bli gammel. Jeg gir deg to år til så er du mer enn klar om du er singel om to år da... Alle vet jo at det er når damene nærmer seg førti at behovet for sex er størst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå