Gå til innhold

Gutters krav til one night stands

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hmm_*
Som en her inne sa. "Jeg hadde ølbriller på og dagen derpå skulle jeg ønsket at jeg hadde sveisebriller på".

Det er en grunn til at det er noe som heter ølbriller ^

Dette lurer jeg og på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg bare spør av nysgjerrighet;

Hvor pen må jenta være for at gutten sjekker henne opp for natta? Har utseendet noe å si, eller er hullet alt som betyr noe? Er det av betydning om hun er fin eller funker det selv om hun er uattraktiv?

Det spørs litt når på natta det er og hvem som sjekker.

Med unntak av de som tenker de kan prøve seg på alt for å øke sjansene (vinner ikke i lotto hvis man ikke kjøper lodd, vettu) så pleier folk å bli betatt av og sjekke opp jenter som er litt over sitt eget nivå. Si 2-3 poeng. Alt ettersom hvor kul man føler seg den dagen. Vil ikke tro de bare vil ha et hull, i begynnelsen av kvelden er det nok iallefall ambisjoner om å finne ei som er sexy. Men man har jo en tendens til å få ølbriller, eller eventuelt bli så kåt at man blir kåt på ganske så mange.

Når ølbrillene blir tykkere og det nærmer seg stengetid så vil jeg si kravene synker 2 poeng. Når det er stengt og det spises kebab på gata så roper mannfolk "Nachsschhpieel" til omtrent alle som går forbi som har pupper. Utseende her er nesten totalt irrelevant, det holder å f eks ha miniskjørt på.

Når man havner på dette nachspielet så ender fyren til sengs med den dama som tydeligst er interessert og lettest å få, eller rett og slett hun som sitter igjen etter at kompisen tok hun dritfulle med på rommet og den fine dama gikk hjem.

Konklusjon: Alle damer kan få seg et ONS, hvis det var det du lurte på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det spørs litt når på natta det er og hvem som sjekker.

Med unntak av de som tenker de kan prøve seg på alt for å øke sjansene (vinner ikke i lotto hvis man ikke kjøper lodd, vettu) så pleier folk å bli betatt av og sjekke opp jenter som er litt over sitt eget nivå. Si 2-3 poeng. Alt ettersom hvor kul man føler seg den dagen. Vil ikke tro de bare vil ha et hull, i begynnelsen av kvelden er det nok iallefall ambisjoner om å finne ei som er sexy. Men man har jo en tendens til å få ølbriller, eller eventuelt bli så kåt at man blir kåt på ganske så mange.

Når ølbrillene blir tykkere og det nærmer seg stengetid så vil jeg si kravene synker 2 poeng. Når det er stengt og det spises kebab på gata så roper mannfolk "Nachsschhpieel" til omtrent alle som går forbi som har pupper. Utseende her er nesten totalt irrelevant, det holder å f eks ha miniskjørt på.

Når man havner på dette nachspielet så ender fyren til sengs med den dama som tydeligst er interessert og lettest å få, eller rett og slett hun som sitter igjen etter at kompisen tok hun dritfulle med på rommet og den fine dama gikk hjem.

Konklusjon: Alle damer kan få seg et ONS, hvis det var det du lurte på.

Var akkurat det jeg lurte på. Ikke det at jeg er ute etter et ONS, men lurte rett og slett på det du nettopp svarte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvor pen må jenta være for at gutten sjekker henne opp for natta? Har utseendet noe å si, eller er hullet alt som betyr noe? Er det av betydning om hun er fin eller funker det selv om hun er uattraktiv?

Egne tenner og ikke for mange kilo. At hun er ren er jo en selvfølge. Det samme for at hun ikke røyker. Det stinker så jævlig av røykere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
10 er supermodell og 1 er som buruglene i pondus (tegneserien)

Rett og slett en bedømming av utseende.

"supermodell"er er enten for høye/for spinkle(kommer an på øynene som ser), de har ofte rare/sære ansiktstrekk og de jobber for homoseksuelle kunstnere, ergo de er ikke fine/10ere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
"Tommelfingerregel":

Den peneste i klassen er en åtter.

Den peneste på skolen er en nier.

Feil, de aller fleste er rundt gjennomsnittet, 9/10ere er ekstremt sjeldne objektivt sett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
"supermodell"er er enten for høye/for spinkle(kommer an på øynene som ser), de har ofte rare/sære ansiktstrekk og de jobber for homoseksuelle kunstnere, ergo de er ikke fine/10ere.

Gisele Bünchen, Tyra Banks, Claudia Schiffer... Synes du de ser så ille ut? Vel, hvis modellene er for tynne, kan vi jo heller kalle filmstjernene for 10ere da. Angelina Jolie, Penelope Cruz, Nicole Kidman, Jennifer Lopez. Men noen av dem er vel kanskje 9ere da. Målet er vel ikke å være perfekt heller, for da har man vel ikke sjarm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Jeg synes det er dårlig å klassifisere mennesker på den måten noen av dere gjør her. Ikke er det etisk riktig eller særlig pent gjort. Konsekvenser av slik tenking er at en haug med mennesker aldri føler seg bra eller fin nok, burde ikke være nødvendig. Mennesker har også indre kvaliteter.
Velkommen til virkeligheten, hvor mennesker oppfatter andre mennesker som mer pene/mindre pene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Huff, der har vi den...

Antar at det fordeler seg omtrent som med intelligenskvotient, som en bell-kurve, der firere, femmere, seksere og sjuere klumper seg sammen i midten, og at de på ytterfløyene er å betrakte som freaks. Noe som igjen forklarer hvorfor så mange som betrakter seg selv som tiere, sliter med å skaffe en date. For hvem vil vel date et misfoster? :lur:

Blir vel heller at noen få er ekstremt stygge, de fleste er gjennomsnittlige, og noen få er ekstremt fine.

400px-Standard_deviation_diagram.svg.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Gisele Bünchen, Tyra Banks, Claudia Schiffer... Synes du de ser så ille ut? Vel, hvis modellene er for tynne, kan vi jo heller kalle filmstjernene for 10ere da. Angelina Jolie, Penelope Cruz, Nicole Kidman, Jennifer Lopez. Men noen av dem er vel kanskje 9ere da. Målet er vel ikke å være perfekt heller, for da har man vel ikke sjarm?
Ei 10er er optimal/perfekt(pen, symmetriske/proposjonale former/pen hud/utstråling ol.) i en heteroseksuell mann sine øyne!

Hvorfor ikke; "Målet er vel ikke å være perfekt heller, for da har man vel ikke sjarm?"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er i mindretall hehe, men for min del er det helt uinteressant å ha en one nights med en dame jeg ikke syns er fin. Utseende og kjemi som avgjør...

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
Tror jeg er i mindretall hehe, men for min del er det helt uinteressant å ha en one nights med en dame jeg ikke syns er fin. Utseende og kjemi som avgjør...

Ja til flere gutter som kristian82! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg så er det mye viktigere å vite om jeg får pult eller om det bare er sløseri med tid å drive med dama.

Oppførsel har alt å si, hvordan jenta er, hva som tenner henne, hvor uskikkelige hun ser på meg, hvordan hun leser livet og hvordan hun beveger seg.

Mange ganger er slike jenter ekstra flinke i senga. Fordi attraktive jenter i væremåte og oppførsel har som regel opplevd flere.

Jenter som er flinke til å ri på hest er etter min erfaring også dyktigere til å ha sex enn jenter som bare leser bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men da blir det fort til at men kan tenke seg mer enn bare en ONS. Og har man dette i bakhodet når man er ute og flørter, jekker man gjerne opp kravene litt siden det kanskje kan bli til noe mer. Og vips ble alt så mye vanskeligere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jo, men da blir det fort til at men kan tenke seg mer enn bare en ONS. Og har man dette i bakhodet når man er ute og flørter, jekker man gjerne opp kravene litt siden det kanskje kan bli til noe mer. Og vips ble alt så mye vanskeligere!!

Ikke enig. Selv om jeg kun er interessert i one night, så har jeg jo ikke noe interesse av å ha det med en dame jeg jeg ikke tenner på og som jeg ikke i har kjemi med...Skjønner ikke at det kan appelere å ha sex med en dame man ikke syns er noe fin jeg. Får litt vell sånn " jeg er såå desperat" følelse jeg da as hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
Ikke enig. Selv om jeg kun er interessert i one night, så har jeg jo ikke noe interesse av å ha det med en dame jeg jeg ikke tenner på og som jeg ikke i har kjemi med...Skjønner ikke at det kan appelere å ha sex med en dame man ikke syns er noe fin jeg. Får litt vell sånn " jeg er såå desperat" følelse jeg da as hehe

Helt enig. Hvis man bare er kåt og føler for å gjøre noe med det, kan man likegjerne ta saken i egne hender, med mindre man finner en person man tenner på, har kjemi med og som gjør at man får "noe mer" ut av den ons´en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Det høres veldig bra ut.

Det er slik jeg tolker de mennene jeg har kjent opp gjennom årene også.

Det høres jo bare veldig low ut med menn som tar alt de ser. De er jo ikke intressante. Selv en ONS skal være interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Egne tenner og ikke for mange kilo. At hun er ren er jo en selvfølge. Det samme for at hun ikke røyker. Det stinker så jævlig av røykere...

Har du vært borte i damer som ikke har egne tenner?!

Er ikke det bare pensjonister?

Var det alle kriteriene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...