Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #21 Skrevet 18. juni 2009 Hæ? Trodde jenter elsket å bli kost med jeg? Hva er egentlig problemet da, hvis du tar initativet til sex så får du vel ikke nei? Kan du ikke bare nyte at han koser med deg, og så ta initiativet til sex når du ønsker det?
Gjest Heloise Skrevet 18. juni 2009 #22 Skrevet 18. juni 2009 Er så lei meg nå, for har ikke lyst å gjøre det slutt pga det, men jeg orker ikke å være i et slikt forhold heller Hei, tenkt på å dra tli sexolog? Det er tingen! Når par som ikke har tatt på hverandre på 10 år klarer å få det til igjen, så er det ingen tvil om at de kan hjelpe dere, eller han, eller deg til å fungere igjen. Du burde kanskje vurdere det da du kan bli offer for "senskader" etter å mye avvisning. Jeg har opplevd mye bullshit, så alene er ikke det noen årsak, men avvisning påvirket meg en del selv. Jeg går til sexolog og tror og håper det skal fungere
Gjest brutal_mann Skrevet 18. juni 2009 #23 Skrevet 18. juni 2009 Hæ? Trodde jenter elsket å bli kost med jeg? Hva er egentlig problemet da, hvis du tar initativet til sex så får du vel ikke nei? Kan du ikke bare nyte at han koser med deg, og så ta initiativet til sex når du ønsker det? Det re en seiglivet myte. Kvinner flest driter i hele kosen. Du får pult når du har gjort noe riktig, straffet med sexnekt når du gjør noe galt og kos utgår fullstendig.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #24 Skrevet 18. juni 2009 Det re en seiglivet myte. Kvinner flest driter i hele kosen. Du får pult når du har gjort noe riktig, straffet med sexnekt når du gjør noe galt og kos utgår fullstendig. yes. we are all machines. kill'em all.
Gjest brutal_mann Skrevet 18. juni 2009 #25 Skrevet 18. juni 2009 yes. we are all machines. kill'em all. Jepp, kvinner oppfører seg som maskiner. Ikke dermed sagt at jeg ønsker dem døde.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #26 Skrevet 18. juni 2009 Jepp, kvinner oppfører seg som maskiner. Ikke dermed sagt at jeg ønsker dem døde. jepp. som sagt, we are all machines. fascinerende hvordan en mann kan møte så mange drittkjerringer, og ikke en eneste som er snill og god. selv har jeg møtt drittsekker i fleng, men også en og annen som er motsatt. heldigvis!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå