Gjest Gjest_Vivian_* Skrevet 18. juni 2009 #21 Del Skrevet 18. juni 2009 Om du tar den offerrollen du beskriver her så"er det ikke rart at hun pulte en annen fyr. Det eneste du kan gjøre re å rette deg opp i ryggen, ta kontroll og straffe henne for sviket. Da er du Mann, og hun merker at hun ikke ksal tulle med deg. Jeg vet ikke hvorfor, men slikt tenner kvinner... Så slutt å sutre og se til helvete å vis henne hvem som er sjef! Signerer denne! Men alt med måte, jeg setter frihet (som å kunne drive med mitt, ikke andre menn) veldig høyt. Så kontrollen må ikke bli for intens. Hundrevis av menn og kvinner blir bedratt hver eneste dag(helg?), det gjør dem ikke utilstrekkelige. Det er den som bedrar som har ett problem, ikke motsatt. Hvorfor skal man fortsatt kunne skylde på at mannen (i dette tilfellet) ikke er god nok, ikke gir komplimenter nok, ikke gjør oss lykkelige osv osv. Mangler man noe i forholdet, så tar man det opp og prøver fikse det. Man løper ikke ut å puler andre. Det får man eventuelt gjøre om mangelen ikke lar seg fikse og man ender forholdet. Hver enkel av oss har ansvar for oss selv og egen lykke. Moralen har de aller fleste av oss, ergo den dårlige samvittigheten, men når man først har tråkket over egen moral må man stå til ansvar for det selv. Tenk litt over at hvordan du håndterer dette nå setter terskelen for om hun våger å være utro igjen i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckyme Skrevet 19. juni 2009 #22 Del Skrevet 19. juni 2009 Hva med neste runde dere har en vanskelig periode da? vil hun kunne gjøre det samme igjen? Det er ikke din skyld hun har vært utro, det er pga hennes slappe moral. Unnskyldning på at forholdet gikk dårlig er en tynn unnskyldning! Ta en real prat, å si akkurat hva du mener, og ikke ta på deg offerrollen, men vis at du er en mann.Hun fortjener litt tyyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 20. juni 2009 #23 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvis dama bare kunne fortalt hvorfor hun var utro så kunne alt løst seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. juni 2009 #24 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Om du tar den offerrollen du beskriver her så"er det ikke rart at hun pulte en annen fyr. Det eneste du kan gjøre re å rette deg opp i ryggen, ta kontroll og straffe henne for sviket. Da er du Mann, og hun merker at hun ikke ksal tulle med deg. Jeg vet ikke hvorfor, men slikt tenner kvinner... Så slutt å sutre og se til helvete å vis henne hvem som er sjef! Den "offerrollen" fikk han jo først ETTER at dama hadde vært utro, så det treffer nødvendigvis ikke med å si - "tar du den offerrollen skjønner jeg hun pulte en annen kar"..Grunnen til at han nå fremstår som et offer er jo at dama pulte en annen kar, ikke omvendt. Forøvrig er jeg enig med deg Brutalman, har man hatt en dame som har vært utro mot en, får en f#en meg holde seg for god til å sitte å fundere på "ga jeg henne ikke nok emosjonelt og seksuelt osv", hvor liten selvrespekt har du egentlig? Det er jo hun som har vært utro, hun som har gjort noe feil, hun som har behandlet deg som dritt...er ikke noe unnskyldning for det uansett, syns hun at du suger i senga eller viser for lite følelser får hun jo heller si ifra om dette, eventuelt gjøre det slutt med deg, løser vel ingenting å fly å knulle andre menn. Siden dama ikke engang vet hvorfor hun var utro, og unnskylder seg med at det var en vanskelig periode i forholdet, så hadde jeg dumpet henne direkte. Hva gjør hun ved neste vanskelige periode i forholdet da? Å når alt kommer til alt må jeg si at møter man en gutt eller jente som virkelig er drømmemannen/dama og man elsker 100%, ja da er det ganske utenkelig å knulle en annen person bak ryggen hans/hennes. Så at du er drømmemannen hennes, er ganske så uaktuelt. Endret 20. juni 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. juni 2009 #25 Del Skrevet 22. juni 2009 Mange smarte ord her kristian. Det aller værste er jo når damer ikke vil fortelle hvorfor de var utro, - bare at han andre ga oppmerksomhet "når hun trengte det som mest!", - og da gir jo damer selvfølgelig totalt faen i om de ødelegger for typen sin, når han trenger trofasthet som aller aller mest! Sånn er kvinner innstilt, når det er vanskeligst så søker de seg ut, - ikke rart det er umulig å stole på kvinner i sin generellhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hildeborga Skrevet 22. juni 2009 #26 Del Skrevet 22. juni 2009 Mange smarte ord her kristian. Det aller værste er jo når damer ikke vil fortelle hvorfor de var utro, - bare at han andre ga oppmerksomhet "når hun trengte det som mest!", - og da gir jo damer selvfølgelig totalt faen i om de ødelegger for typen sin, når han trenger trofasthet som aller aller mest! Sånn er kvinner innstilt, når det er vanskeligst så søker de seg ut, - ikke rart det er umulig å stole på kvinner i sin generellhet. Huff, syns det er trist å lese hva slags holdning du har til meg - en kvinne du ikke kjenner og som aldri har vært utro og heller ikke har planer om å være det. En kvinne som mener at man må jobbe mens man er i forholdet og fortelle hva som er galt enten det er meg eller han som sliter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2012 #27 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg har vært i noe av den samme situasjonen som dere. Jeg og samboeren min hadde en vanskelig periode, der vi nesten aldri hadde sex, og jeg var ganske lei av forholdet.. Så jeg tok den lette utveien og hadde sex med en annen.... Jeg angrer selvførgelig og skulle ønske jeg aldri var så egoistisk.. . Du må bare gi forholdet deres tid, og hvis du har bestemt deg for å tilgi hun, må du rett og slett bare lære deg og ikke tenke på det, eller lære deg å leve et liv med dette.. høres veldig vanskelig og kjipt utt, men om du ikke gjør det, kommer forholdet deres til å skjære seg til slutt.. min samboer har blitt veldig overbeskyttende og har blitt mye mere sårbar etter det skjedde.. Du burde ikke prate så mye mere om det med hun heller, fordi det er like kjipt for kjærsten din å høre på som deg, hun synes det er like kjipt. men jeg gir deg et råd, du må bare ikke tenke mere på det, gjort er gjort og skjedd er skjedd..Alt går i bølger, jeg har enda ikke fått tilbake sexlysten min, fordi etter det skjedde, har det vært en klump inni meg som jeg ikke klarer å løsne.. Eller at det var noe som skjedde inni meg den dagen, så jeg klarer ikke få tilbake sexlysten med det første, det er nå ca 4 mnd siden det skjedde, hvis du lurer på det, og deter ca 2 mnd siden vi sist prøvde å ha sex.. Men jeg har tro på at en dag så kommer det tilbake, så bare gi forholdet lit tid, og ikke stress så kommer alt naturlig.. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå