Gjest jente17 Skrevet 15. juni 2009 #1 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg skal snart på date, med en gutt som jeg ikke kjenner så altfor godt. Hva er lurt å satse på av antrekk? Noe som vil gi et godt inntrykk. Blir vel kino, og kafè tenker jeg. Takk på forånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlott Skrevet 15. juni 2009 #2 Del Skrevet 15. juni 2009 Kle deg pent og "tekkelig", pene sko/støvletter (menn liker gjerne pene/stilige sko) og skjørt (hvis du liker det) og ikke for utringet topp, evt en myk og fin genser. Ikke veldig kort skjørt, det kan virke litt mot sin hensikt. Gutter/menn legger ofte merke til mange detaljer, så tenk litt på det. Vet ikke om høye hæler er aktuelt, men da må du kunne gå ordentlig elegant! Smink deg moderat, og bruk gjerne noen få, fine smykker Charlotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente17 Skrevet 17. juni 2009 #3 Del Skrevet 17. juni 2009 Takk takk Om flere har svar, bare å komme med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #4 Del Skrevet 18. juni 2009 Pynt deg litt, men ikke altfor mye. Lukt godt og ha på deg noe som du føler deg vel i. Jeg er ikke helt enig i at man skal gå så veldig tekkelig på date, litt hud er det da lov å vise... :-) Selv har jeg sittet på flere dater hvor gutten har strevd hardt for å holde øynene oppe ved ansiktet mitt og ikke nedi kløften... He he! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå