Gjest reddpia Skrevet 15. juni 2009 #1 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg synes det er skikkelig vanskelig å finne en gutt som jeg kan bli glad i, - og skal på date snart med en fyr. Jeg ønsker meg en kjæreste og barn. Men samtidig er jeg redd for at singellivet mitt blir ikke det samme, - mindre frihet til å bestemme hva jeg vil,interiør, boplass, regler... - osv osv . Men samtidig er det godt å leve med en. Er jeg ikke klar? Jeg føler jeg er aldri klar egentlig, - men samtidig vil ha trygghet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. juni 2009 #2 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg synes det er skikkelig vanskelig å finne en gutt som jeg kan bli glad i, - og skal på date snart med en fyr. Jeg ønsker meg en kjæreste og barn. Men samtidig er jeg redd for at singellivet mitt blir ikke det samme, - mindre frihet til å bestemme hva jeg vil,interiør, boplass, regler... - osv osv . Men samtidig er det godt å leve med en. Er jeg ikke klar? Jeg føler jeg er aldri klar egentlig, - men samtidig vil ha trygghet :D Det er vanskelig å finne den man ønsker å dele livet med. Sånn er det for de fleste av oss. Singellivet ditt blir ikke det samme? Du blir jo ikke singel lenger hvis du er i et forhold... Er det veldig viktig for deg å ha stor frihet, bestemme alle detaljer i tilværelsen og ikke inngå noen kompromisser? I så fall bør du helst ikke bo sammen med et annet menneske. Kanskje det beste for deg ville være å ha en kjæreste uten å bo sammen. En del par er særboere, for den livsstilen passer dem best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 15. juni 2009 #3 Del Skrevet 15. juni 2009 Når du møter den rette gir du gladelig opp alt for å være sammen med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 15. juni 2009 #4 Del Skrevet 15. juni 2009 Når du møter den rette gir du gladelig opp alt for å være sammen med ham. Enig! Ting som interiør tror jeg du i alle fall ikke bekymrer deg over ( og akkurat det bestemmer jo ofte jenta uansett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 16. juni 2009 #5 Del Skrevet 16. juni 2009 Var som deg: ville ikke ha kjæreste, ansvar, regler.. Bare nyte singellivet og friheten. Men så ble jeg forelska.. også gikk den planen skeis! Det verste var at han var sånn selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 16. juni 2009 #6 Del Skrevet 16. juni 2009 Om du er redd for å etqablere deg er du sammen med feil person. Dump partneren din og begynn på ny med en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2009 #7 Del Skrevet 16. juni 2009 Om du er redd for å etqablere deg er du sammen med feil person. Dump partneren din og begynn på ny med en annen. Ha ha. Du ber til og med en singel jente dumpe en partner hun ikke har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjesingen Skrevet 16. juni 2009 #8 Del Skrevet 16. juni 2009 Du kan jo prøve på et relativt fritt forhold i starten. Jeg mener ikke at dere skal pule rundt og slikt, men gi hverandre litt spillerom i starten. Ikke slik at man har meldeplikt og alt en gjør skal meldes og godkjennes av den andre. Noen skal ha kontroll på den andre til en hver tid, mens andre lar partneren får gjøre som den vil store deler av tiden. Jeg mener et sundt forhold bør ha ting man gjør med venner uten kjæresten, og selvfølgelig en del man gjør felles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 16. juni 2009 #9 Del Skrevet 16. juni 2009 Ha ha. Du ber til og med en singel jente dumpe en partner hun ikke har! Svarte! Gikk glipp av første linjen. Forøvrig, er du redd for å etablere deg så skal du ikke etablere deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 16. juni 2009 #10 Del Skrevet 16. juni 2009 Svarte! Gikk glipp av første linjen. Forøvrig, er du redd for å etablere deg så skal du ikke etablere deg. Hehe, trådstarter her , - jeg er redd med hvilke som helst gutt, - men jeg tror som dere sier, - om man faller for en, - så pang, - meningen e ikke samme som før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå