Gå til innhold

Forelskelse eller forretningssamarbeid


Gjest brutal_mann

Anbefalte innlegg

Gjest gjestdeluxe
Forelskelse gjør blind.

Kanskje for en stakket stund. Men dersom man stoler på seg selv og vet hva man vil skal man tåle litt blindhet langs veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest womenwomen
Først og fremst følelsesmessig ro. Dernest overskudd til vidreutdanning, mer tid med mine barn, slutt på uendelige rekker med skuffelser m.m. I bunn og grunn blltt en mye mer harmonisk peson. Videreutdannelsen gir håp om et betydelig lønnshopp som igjen vil gi flere fordeler. deriblant mye lettere tilgang på kvinner. Per i dag må min økonomiske ssituasjon fremdeles holdes skjult for å kunne opprettholde fysiske relasjoner til kvinner.

Dine innlegg " brutal mann " er så morsomme at jeg kan ikke unngå å flire av deg ...he he Syns litt synd i deg og . Men håper du kommer deg opp og vekk fra

" er så synd i meg " tankene dine .

Og husk at mange kvinner - blir og forlatt for andre kvinner igjen ...byttet ut osv som du selv snakker om .

Så er ikke bare menn som opplever det selvsagt . Men tøfft er det for selvtillitten .

Selvsagt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Vel, mange som etablerer seg tidlig kan oppleve at de selv blir prioritert til slutt, det er jo en klassiker.

Slike som meg har råd til å være romantiske, fordi vi er 35 og står støtt alene (også). Da har man intet å tape annet enn romantikken og følelsene for den andre personen uansett.

Hva jeg prøver å si er at jo mer trygg og stødig man er som seg selv, dess mer kan man ta seg råd til å bli forelsket. Da har man intet å tape enn den luksuriøse følelsen av å være forelsket.

Om man styrer støtt og kan navigere i utgangspunktet, da skal man i teorien stå støtt selv om forhold ryker.

Jeg er eldre enn deg, og står også støtt alene. Det en taper på veien er selvrespekten. I alle fall om en fortsetter å la seg svike av personer en elsker. Hvert brudd har vert som å få revet ut innvoller og bli tatt kvelertak på. Den psykiske belastningen gjør at det ikke er verdt å leve i kortvarig lykkerus. Smerten som følger er så uendelig mye større. Å kaste vekk livet sitt på lange smertefulle perioder får andre gjøre. Jeg velger den kyniske om "paranoide" veien. Slik unngår jeg disse urimelig dype bølgedalene og får utrettet ting som betyr noe for meg.

For å stå støtt i et forhold kan en ikke tillate seg å beruses og blindes av forelskelse. Forelskelsens natur gjør jo at en mister kontakt med bakken. Ingen bakke å stå på, ingen mulighet til å stå støtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Dine innlegg " brutal mann " er så morsomme at jeg kan ikke unngå å flire av deg ...he he Syns litt synd i deg og .

Takk like så og hva får en mann til å leke kvinne på nettet dag ut og dag inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Levde i over 30 år og satset ikke på annet enn romantikk og følelser. Hva fikk jeg igjen for det? Ikke annet enn svik, bedrag, latterliggjøring og knuste drømmer.

Jeg står fast på at du bare valgte feil damer. Det er akkurat som enkelte damer bare velger psykopater. Mønsteret ditt stammer antagelig fra barndommen, ettersom du jo hadde en slem mor. Gå i terapi, vanskelig å bryte slike mønstre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Babe_*
Levde i over 30 år og satset ikke på annet enn romantikk og følelser. Hva fikk jeg igjen for det? Ikke annet enn svik, bedrag, latterliggjøring og knuste drømmer.

Herregud...Brutal Mann..hvor gammel er du egentlig da? Utifra innleggene dine trodde du var 18-20, men utifra dette sitatet må du vel være nærmere pensjonsalder???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Herregud...Brutal Mann..hvor gammel er du egentlig da? Utifra innleggene dine trodde du var 18-20, men utifra dette sitatet må du vel være nærmere pensjonsalder???

Det er da vel ingen som kan være så til de grader bitter som 18-20-åring... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når menn blir utsatt for utroskap så er kan det være traumatiserende på lik linje med seksualisert vold.

Bare tenk etter da, - hvis dama de for eksempel blei med tre russere for å drikke vodka og ghb. Da hadde det nesten vært værre enn at hun ble voldtatt ufrivillig, enn at hun eksempelsvis hadde vært utro med alle tre russiske mennene, at det var hun som overtalte dem, - at russerne egentlig ikke ville ha sex, men at hun var initativtageren og pådriveren. At hun frivillig sugde dem på rundgang, og at de kjørte anal på omgang.

Endret av waco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jeg er eldre enn deg, og står også støtt alene. Det en taper på veien er selvrespekten. I alle fall om en fortsetter å la seg svike av personer en elsker. Hvert brudd har vert som å få revet ut innvoller og bli tatt kvelertak på. Den psykiske belastningen gjør at det ikke er verdt å leve i kortvarig lykkerus. Smerten som følger er så uendelig mye større. Å kaste vekk livet sitt på lange smertefulle perioder får andre gjøre. Jeg velger den kyniske om "paranoide" veien. Slik unngår jeg disse urimelig dype bølgedalene og får utrettet ting som betyr noe for meg.

For å stå støtt i et forhold kan en ikke tillate seg å beruses og blindes av forelskelse. Forelskelsens natur gjør jo at en mister kontakt med bakken. Ingen bakke å stå på, ingen mulighet til å stå støtt.

Du har vel egentlig bare opplevd noe veldig mange opplever. Det å bli dumpet, bedratt osv er det mange menn og kvinner som opplever i løpet av sitt kjærlighetsliv, men å blir så negativ til det motsatte kjønn er utrolig. Du må huske at uansett hva som skjer sa har du kun deg selv du kan regne med fullt ut. Sånn jeg ser det har jeg ikke noe å tape på å prøve meg på kjærlighetsforhold. Jeg vil jo uansett ikke falle lenger tilbake enn til der jeg var i utgangspunktet. Det er så utrolig typisk gutter å bli så knekt av brudd, også skulle la det gå utover alle andre jenter etterpå. Kan du ikke bare løfte hodet, ta tilbake selvrespekten og begynne å respektere det motsatte kjønn igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Du har vel egentlig bare opplevd noe veldig mange opplever. Det å bli dumpet, bedratt osv er det mange menn og kvinner som opplever i løpet av sitt kjærlighetsliv, men å blir så negativ til det motsatte kjønn er utrolig. Du må huske at uansett hva som skjer sa har du kun deg selv du kan regne med fullt ut. Sånn jeg ser det har jeg ikke noe å tape på å prøve meg på kjærlighetsforhold. Jeg vil jo uansett ikke falle lenger tilbake enn til der jeg var i utgangspunktet. Det er så utrolig typisk gutter å bli så knekt av brudd, også skulle la det gå utover alle andre jenter etterpå. Kan du ikke bare løfte hodet, ta tilbake selvrespekten og begynne å respektere det motsatte kjønn igjen?

Muligens. Men jeg har ikke én eneste positiv opplevelse i forhold til kvinner. En kan nok trekke ut små glimt, men summen er alltid godt nede på minussiden.

Jeg er meget klar over at den eneste jeg kan regne med fullt ut er meg selv. Derfor stoler jeg ikke på noen andre, eller slipper andre for tett inn på meg. Men jeg kan ikke se at jeg tar dette ut på andre jenter. Utover det å ødelegge trådene her på KG da.

Respekt for meg selv har jeg, men jeg ser ingen grunn til å respektere et kjønn som utelukkende har tråkket på meg gjennom et relativt langt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg er eldre enn deg, og står også støtt alene. Det en taper på veien er selvrespekten. I alle fall om en fortsetter å la seg svike av personer en elsker. Hvert brudd har vert som å få revet ut innvoller og bli tatt kvelertak på. Den psykiske belastningen gjør at det ikke er verdt å leve i kortvarig lykkerus. Smerten som følger er så uendelig mye større. Å kaste vekk livet sitt på lange smertefulle perioder får andre gjøre. Jeg velger den kyniske om "paranoide" veien. Slik unngår jeg disse urimelig dype bølgedalene og får utrettet ting som betyr noe for meg.

For å stå støtt i et forhold kan en ikke tillate seg å beruses og blindes av forelskelse. Forelskelsens natur gjør jo at en mister kontakt med bakken. Ingen bakke å stå på, ingen mulighet til å stå støtt.

Hvorfor lar du kvinner gjøre det mot deg? Kan det ha å gjøre med at du velger feil type kvinner? Hvorfor velger du samme type hver gang da?

Det blir alltid smerter etter samlivsbrudd.

Men om man har blitt sveket, handler det om tillitsbrudd. Så hvorfor inngår man relasjoner der det ikke er tillit tilstede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Geir_*
Muligens. Men jeg har ikke én eneste positiv opplevelse i forhold til kvinner. En kan nok trekke ut små glimt, men summen er alltid godt nede på minussiden.

Jeg er meget klar over at den eneste jeg kan regne med fullt ut er meg selv. Derfor stoler jeg ikke på noen andre, eller slipper andre for tett inn på meg. Men jeg kan ikke se at jeg tar dette ut på andre jenter. Utover det å ødelegge trådene her på KG da.

Respekt for meg selv har jeg, men jeg ser ingen grunn til å respektere et kjønn som utelukkende har tråkket på meg gjennom et relativt langt liv.

Brutal_mann, du er en trist mann. Du ser kjønn og masser der hvor andre ser mennesker. Du lider mest sannsynlig av aspberger syndrom eller noe. Minner meg mye om enkelte mennesker jeg kjenner. Oppsøk hjelp hos lege eller psykolog.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hvorfor lar du kvinner gjøre det mot deg? Kan det ha å gjøre med at du velger feil type kvinner? Hvorfor velger du samme type hver gang da?

Det blir alltid smerter etter samlivsbrudd.

Men om man har blitt sveket, handler det om tillitsbrudd. Så hvorfor inngår man relasjoner der det ikke er tillit tilstede?

Fordi en etter første dårlige erfaring mente at dette ikke kunne gjeneta seg og la all tillit i hendene på neste kvinne. Så blir en sveket, og en må bygge en ny relasjon med tillit. Så blir en sveket for tredje gang og bygger opp fjerde forholdet basert på tillit. Det fjerde og femte sviket fjernet siste rest av evnen til å føle og gi kvinner tillit.

Relasjonene startet alltid med full tillit og endte med fullt svik. Noe jeg aldri igjen vil la en kvinne få lov å gjøre med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Brutal_mann, du er en trist mann. Du ser kjønn og masser der hvor andre ser mennesker. Du lider mest sannsynlig av aspberger syndrom eller noe. Minner meg mye om enkelte mennesker jeg kjenner. Oppsøk hjelp hos lege eller psykolog.

Lykke til!

Syndrom er en født med. Mitt "syndrom" er kommet i voksen alder... Eller livserfaring som det også kalles...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Fordi en etter første dårlige erfaring mente at dette ikke kunne gjeneta seg og la all tillit i hendene på neste kvinne. Så blir en sveket, og en må bygge en ny relasjon med tillit. Så blir en sveket for tredje gang og bygger opp fjerde forholdet basert på tillit. Det fjerde og femte sviket fjernet siste rest av evnen til å føle og gi kvinner tillit.

Relasjonene startet alltid med full tillit og endte med fullt svik. Noe jeg aldri igjen vil la en kvinne få lov å gjøre med meg.

Man skal ikke behøve å måtte legge all tillit i hendene på en annen. Mye ja, men man behøver ikke å gi alt.

I tillegg kan det være vanskelig å komme seg ut av en negativ spiral. Det høres ut som om du bekrefter tidligere efaringer, da handlingen gjentar seg, og da bygger du framtiden på den samme erfaringen du har gjort deg tidligere.

Dersom du forventer å bli sveket igjen, vil det sannsynligvis skje igjen...Tanken styrer forventningene, som igjen til en viss grad styrer våre valg.

En viss type mennesker er ikke av svikermateriale. Hvorfor finner du deg ikke en slik?

Det kan godt hende at du har vært så snill at du tiltrakk deg kvinner som etterhvert fant det for godt å utnytte dette. Om mannen er for snill og ikke hevder seg selv og det han vil her i livet (på alle gjennomførte plan), så kan en del kvinner miste respekt og oppføre seg uredelig. Det er en tøff vei å gå fra altfor snill og dørmatteaktig til brutal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Syndrom er en født med. Mitt "syndrom" er kommet i voksen alder... Eller livserfaring som det også kalles...

Livserfaring er ment å gjøre deg sterkere. En ting er hvordan du har det, noe helt annet er hvordan du tar det. Kjennetegn på de som lykkes med noe er at de aldri gir opp. Dersom man aldri gir opp vil man nå målet sitt til slutt. Klart man møter mange nederlag på veien, men det som skiller de sterke fra de svake er at de reiser seg og setter seg på hesten igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann
Livserfaring er ment å gjøre deg sterkere. En ting er hvordan du har det, noe helt annet er hvordan du tar det. Kjennetegn på de som lykkes med noe er at de aldri gir opp. Dersom man aldri gir opp vil man nå målet sitt til slutt. Klart man møter mange nederlag på veien, men det som skiller de sterke fra de svake er at de reiser seg og setter seg på hesten igjen :)

Mål 1, få økt årsintekten med minst 100 000. (Klarte forøvrig å få økte den med minst 60 000 i dag :lur: )

Mål 2, få kjøpt et sted å bo.

Mål 3, fremstå som et attraktivt kupp nok til at en kvinne gidder å ha en relasjon tilmeg over noen år.

Alt dette selfølgelig ispedd et utall delmål.

Jeg antar at mitt opprinnelige mål er endret fra et forhold basert på kjærlighet til et forhold basert på en form for vennskap der det å gjøre ting sammen er poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jeg antar at mitt opprinnelige mål er endret fra et forhold basert på kjærlighet til et forhold basert på en form for vennskap der det å gjøre ting sammen er poenget.

Ja, det er her du faller ut. Du er ikke sterk nok til å kunne elske noen igjen. Har du ikke i grunn tapt veldig mye da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Man skal ikke behøve å måtte legge all tillit i hendene på en annen. Mye ja, men man behøver ikke å gi alt.

I tillegg kan det være vanskelig å komme seg ut av en negativ spiral. Det høres ut som om du bekrefter tidligere efaringer, da handlingen gjentar seg, og da bygger du framtiden på den samme erfaringen du har gjort deg tidligere.

Dersom du forventer å bli sveket igjen, vil det sannsynligvis skje igjen...Tanken styrer forventningene, som igjen til en viss grad styrer våre valg.

En viss type mennesker er ikke av svikermateriale. Hvorfor finner du deg ikke en slik?

Det kan godt hende at du har vært så snill at du tiltrakk deg kvinner som etterhvert fant det for godt å utnytte dette. Om mannen er for snill og ikke hevder seg selv og det han vil her i livet (på alle gjennomførte plan), så kan en del kvinner miste respekt og oppføre seg uredelig. Det er en tøff vei å gå fra altfor snill og dørmatteaktig til brutal.

Hvor finner en mennesker som ikke er av svikemateriale? Jeg har én kompis som er den eneste personen jeg ikke har tatt i løgn eller annen form for utroskap.

Du kan ha rett i det med snill kontra kvinners respekt. Det vil si, jeg er overbevist om at du har rett. Snille menn blir pisset på, mens bædbåis får feid over hun alle vil ha.

Ellers så forstod jeg ikke hva som var så tøft med å gå den veien? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Ja, det er her du faller ut. Du er ikke sterk nok til å kunne elske noen igjen. Har du ikke i grunn tapt veldig mye da?

Er ikke nesten 40 år med bare tap nok? Er lei av å tape. Det er grenser for hvor lenge en gidder sitte ved kortbordet i Las Vegas og se banken dra inn alle sjetongene dine.

Jeg er nok sterk nok til å elske igjen (helvete, jeg elskor jo i nuet...), jeg ser bare ikke lenger poenget. Prisen er rett og slett for høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...