Gå til innhold

Pinligste stedet du har blitt full

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var jo egentlig ikke et dumt sted å bli full, det var personalfest med jobben, og de fleste drakk. MEN jeg ble stupfull, totalt dritings, og jeg var heelt ny i jobben ... Vaste rundt i lokalene alene, kastet opp hundre ganger, flørtet med alle, måtte omtrent bæres ut ... Og så videre *grøss*

En annen gang skulle jeg og en venninne ut, bare en kosetur, og hun drikker nesten ikke. Av en eller annen grunn klarte jeg å bli dritings allerede klokken åtte, og hun måtte slite med meg resten av kvelden. Har SKIKKELIG dårlig samvittighet enda :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

I en bursdag. Drakk 10 shots med jegermeister. Ble liggende i fosterstilling å kose meg i mitt eget oppkast foran alle sammen i mange timer. Husker ikke mye av det, men har sett både bilder og film. Var litt nærvøs dagenderpå da ja.

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Gammel tråd, men fant trøst i den etter at jeg igår greide å være stupfull allerede kl 14, sovnet fra selskapet kl 16 og våknet idag kl 08 :(

Anonym poster: 0c47ce5d37f383bddc65e54a98373c84

Skrevet (endret)

Juleball 1.året på videregående. Vi måtte jo selvfølgelig være kule og drikke litt før, selv om det ikke var lov å drikke der. Så smart var det jo ikke. Jeg endte opp med å ligge og spy over dassen mens en av lærerene passet på meg. Flaut :P

Endret av Kjempeliten
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Flaueste må være da jeg og kusinen min var rundt 15 år. Vi var i familiebesøk på nyttårsaften og vi stjal av "alkoholbordet". Cider, rusbrus, mikset oss drinker i smug, vi ble ganske fulle, husker jeg satt og hikket. Faren min som drikker svæært sjeldent bare gliste av oss - heldigvis :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...