Sort Pastill Skrevet 23. juni 2009 #21 Skrevet 23. juni 2009 Det var jo egentlig ikke et dumt sted å bli full, det var personalfest med jobben, og de fleste drakk. MEN jeg ble stupfull, totalt dritings, og jeg var heelt ny i jobben ... Vaste rundt i lokalene alene, kastet opp hundre ganger, flørtet med alle, måtte omtrent bæres ut ... Og så videre *grøss* En annen gang skulle jeg og en venninne ut, bare en kosetur, og hun drikker nesten ikke. Av en eller annen grunn klarte jeg å bli dritings allerede klokken åtte, og hun måtte slite med meg resten av kvelden. Har SKIKKELIG dårlig samvittighet enda
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2009 #22 Skrevet 23. juni 2009 I en bursdag. Drakk 10 shots med jegermeister. Ble liggende i fosterstilling å kose meg i mitt eget oppkast foran alle sammen i mange timer. Husker ikke mye av det, men har sett både bilder og film. Var litt nærvøs dagenderpå da ja.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #23 Skrevet 18. mai 2013 Gammel tråd, men fant trøst i den etter at jeg igår greide å være stupfull allerede kl 14, sovnet fra selskapet kl 16 og våknet idag kl 08 Anonym poster: 0c47ce5d37f383bddc65e54a98373c84
Kjempeliten Skrevet 18. mai 2013 #24 Skrevet 18. mai 2013 (endret) Juleball 1.året på videregående. Vi måtte jo selvfølgelig være kule og drikke litt før, selv om det ikke var lov å drikke der. Så smart var det jo ikke. Jeg endte opp med å ligge og spy over dassen mens en av lærerene passet på meg. Flaut Endret 18. mai 2013 av Kjempeliten
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 18. mai 2013 #25 Skrevet 18. mai 2013 Flaueste må være da jeg og kusinen min var rundt 15 år. Vi var i familiebesøk på nyttårsaften og vi stjal av "alkoholbordet". Cider, rusbrus, mikset oss drinker i smug, vi ble ganske fulle, husker jeg satt og hikket. Faren min som drikker svæært sjeldent bare gliste av oss - heldigvis :-P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå