Gå til innhold

Pinligste stedet du har blitt full

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet

Vanligvis når vi drikker for mye er det på sosialt aksepterte steder (utesteder o.l) eller situasjoner (utdrikkningslag o.l.). Men noen ganger bommer jo enkelte av oss. Selv møtte jeg opp i bryllupet til søstra mi med med de beste intensjoner, men jeg hadde knapt smakt champagne før og likte smaken men kjente ikke effekten noen glass kan ha. Som litt trøst fro meg og en mulighet til å lette på dårlig samvittighet (eller ren skam ...) for dere, så starter jeg denne tråden.

Familiefødselsdager? I dagslys og all offentlighet? På flyet? På jobben?

Man trenger ikke være alkis for å drite seg ut i fylla!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slektstreff som også tilfeldigvis var bestefaren min sin bursdag.

Skrevet

Jeg hadde hatt en tur offshore (min eneste) og da vi kom i land i Brønnøysund på formiddagen tok gutta seg en halvliter, og jeg tenkte: hvorfor ikke. En halvliter ble til flere mens vi ventet, og vi hadde det veldig artig på flyet til Trondheim. MEN der skulle ikke de andre lenger, mens jeg måtte fly alene til Bergen midt på en tirsdags ettermiddag, god og full. Det var litt pinlig ja. Jeg begynte å hikke husker jeg..

Gjest Gjest
Skrevet

Hos svigers. Jeg var ung -- og full. Hadde vært på fylla med kjæresten min på et julebord. Vi skulle overnatte hos han og han bodde på den tiden fortsatt hjemme hos foreldrene sine.

Etter at jeg hadde pusset tennene gikk jeg feil og la meg i senga til svigers......

Gjest Gjest
Skrevet

pinligst var ikke at jeg var kjempefull da svigerfar hentet kjærsten min og meg hos noen venner da vi var på besøk hos dem en påske. Men at jeg dagen etter var så fyllesjuk som jeg aldri har vært før og de skulle ha familieselskap med besteforeldre og jeg lå å spøy og hadde ikke sjangs til å komme å spise. Kom tusslende ut til kaffen og alle viste jo hvorfor jeg var så dårlig... ganske flaut.

Verste var at jeg ikke hadde drukket særlig mye - to glass vin og to små glassøl. Tror det var noe i vinen jeg reagerte på ( kjæresten reagerte litt selv på den...)

Gjest Gjest_Annabelle_*
Skrevet

Jeg var på utdrikkningslaget til en veninne (en sosialt akseptert setting å bli full, ja), og vi begynte å drikke rikelig alt utpå ettermiddagen. Så tekstet en kollega og minte meg på noe som jeg måtte hente fra kontoret før neste dag. Jeg tok taxi til jobben og regnet med at bygget var rimelig tomt siden klokka var seks. Men nei, sjefen og 6-7 andre hadde et kveldsmøte! Jeg var lite "forrestningsmessig" kledd og var for full til å kunne skjule det skikkelig.

Fniste, snublet og mistet papir på gulvet. Har fått en del "vittige" kommentarer, men sjefen nevner det aldri ...

Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet

Takk, jeg føler meg bedre allerede!

Noen flere?

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet

Jeg møtte en en veninne sist sommer. Vi satte oss ned på en uteresturant helt i sentrum av en av landets største byer. Der satt vi og snakket om slankekuren begge drev på med, drakk vin , snakket om at vi nesten ikke spiste, drakk mere vin, snakket om hvor sultne vi var, drakk vin, snakket tull, drakk vin, fniste og lo, drakk videre på vinen osv. Først da vi reiste oss og veninnen min datt rett på rumpa forsto vi at vi var pære fulle! Desverre/heldigvis var vi for fulle til ta situasjonen alvorlig eller å skamme oss. Vi sjanglet rundt i sentrum og sang, hoiet, lo og kommenterte mennene vi så. Ingen av oss husker nøyaktig hvordan vi kom oss til sengs. Vi har ennå ikke truffet noen som sier at de så oss den dagen (for det var midt på lyse dagen!). Kanskje vi hadde flaks og ingen kjente så oss, men vi frykter at folk bare er for medfølende ....

Gjest regine ii
Skrevet

Jeg greide å komme full i et utdrikkningslag......

Det er mange år siden, og enten jeg selv eller en god venn hadde hatt muntlig eksamen den dagen. Det var på formiddagen, det gikk over all forventning = måtte feires. Øl og sjampis på formiddagen er en dårlig kombinasjon, så da jeg ankom utdrikningslaget var jeg ganske full.

Det verste var ellers at jeg var den som ble mest full på hele kvelden, opptil flere var gravide eller ammende, og bruden var heller ikke særlig hard på flaska...

Skrevet

Var siste dag på jobben, og sjefen min lurte på om jeg skulle feire med litt hvitvin som var til overs på noen kartonger.. Vin og tom mage er aldri en bra kombinasjon, følte meg ikke helt høy i hatten da jeg tuslet hjemover :ler:

Gjest milkyway
Skrevet

personalmøte. Blir alltid fort full når jeg er med folk jeg ikke kjenner så godt, så jeg satt der og rava ivei på mine få kosepils, og kalte enkelte ting de ikke burde bli kalt! Men de lo heldigvis bare, så fikk jeg tigerbamse :klø:

Gjest Gjest
Skrevet

På sommerfesten på en jobb jeg hadde hatt bare noen måneder. Kasta opp på toalettet til kollegaen min... :rodme: Hørte ikke noe om det i ettertid (hadde den jobben bare et semester, så hadde bare noen få arbeidsdager etter den festen), og tror de fleste var for fulle til å legge merke til det. Jeg bare håper jeg ikke spydde utenfor toalettet. Husker jeg tørka toalettsetet, men aner ikke om det var rent etter meg.

Uff, rødmer bare jeg tenker på det.

Skrevet

Jeg har blitt nokså brisen på middag hjemme hos sjefen, arrangert i anledning at jeg og to kolleger sluttet i jobben. Hadde spist lite og ingenting tidligere på dagen, og da gikk det som det gikk. Jeg oppførte meg pent, da, men folk merket nok at jeg ikke var helt edru.

Skrevet

Mitt første besøk hos hele slekta til x'n. Jeg var vel 18 eller 19, fikk whiskey av en onkel av han og jeg ble stup dritings. I tillegg "tok" jeg han i å sende sms med ei jente vi nettopp hadde kranglet om samme dag og jeg tok helt av. Hylte og skreik og kjefta. Herregud så pinlig... Trodde aldri jeg skulle tørre å se de menneskene i øynene igjen :flau:

Gjest Heloise
Skrevet

NEI nemlig! For meg var det på bryllupsfesten til venninna mi, det var min fæle side som kom fram (mot typen, dakkar!). Noen ganger, hver hundrende gang jeg er ute kanskje, dukker opp og tar over styringa over kroppen min og hjernen min mens -jeg- ligger i dvale og skjønner ingen ting... Flauuuut.....

Og så må man jo unnskylde seg i etterkant, for noe man egentlig ikke hadde kontroll over :P Psyke suger!

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Jeg er vininteressert og var på organisert tur i Frankrike. På en busstur til lokale vingårder gikk det galt. Var det den manglende frukosten, varmen, overdreven vininteresse eller ren dumskap? Samme hva ble jeg skikkelig pussa på den første gården. Jeg var full før vi var ferdige på den andre vingården. Hvorfor de lot meg drikke på den siste gården vet jeg ikke, men de burde ha mere vett enn jeg hadde på det tidspunktet! Etter flere misslykkede forsøk måtte jeg faktisk hjelpes ombord på bussen da vi skulle dra.

Viss jeg prøvde å si noen seriøst og "dypt" om vin resten av den uka ble jeg bare ledd ut ....

Grøss!

Skrevet (endret)

Å, en slik tråd trenger jeg. TUSEN TAKK! Vel folkens, god sankthans :D

Endret av Maps
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg hadde hatt en tur offshore (min eneste) og da vi kom i land i Brønnøysund på formiddagen tok gutta seg en halvliter, og jeg tenkte: hvorfor ikke. En halvliter ble til flere mens vi ventet, og vi hadde det veldig artig på flyet til Trondheim. MEN der skulle ikke de andre lenger, mens jeg måtte fly alene til Bergen midt på en tirsdags ettermiddag, god og full. Det var litt pinlig ja. Jeg begynte å hikke husker jeg..

vr det grunnen til din enste tur offshore?

Gjest Gjest
Skrevet
Vanligvis når vi drikker for mye er det på sosialt aksepterte steder (utesteder o.l) eller situasjoner (utdrikkningslag o.l.). Men noen ganger bommer jo enkelte av oss. Selv møtte jeg opp i bryllupet til søstra mi med med de beste intensjoner, men jeg hadde knapt smakt champagne før og likte smaken men kjente ikke effekten noen glass kan ha. Som litt trøst fro meg og en mulighet til å lette på dårlig samvittighet (eller ren skam ...) for dere, så starter jeg denne tråden.

Familiefødselsdager? I dagslys og all offentlighet? På flyet? På jobben?

Det er så pinlig og flaut, at jeg orker ikke skrive om det engang. Jeg var ikke ute på to mnd eterpå, og da høyst nødvendige æend for å få tak i melk og brød.

jeg vurderte å flytte til n annen by etterpå,helst til utlandet.

Er det rart jeg er totlavholdene

Skrevet
vr det grunnen til din enste tur offshore?

Hehe, neida. Litt overflødig opplysning egentlig, men det var vel egentlig det at jeg var ute for å gjøre en spesiell jobb, og det var ganske "stort" å være ferdig for jeg hadde gruet meg veldig. Og det var vel en av grunnene til at det tok litt av. Tror ikke jeg hadde drukket like mye hvis jeg hadde jobbet fast offshore..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...