Gjest Eurodice Skrevet 12. juni 2011 #641 Del Skrevet 12. juni 2011 "...jeg liker å gå til parker og se på min vakre ting" Dette stod i en melding til meg på en datingkanal nå. Den er fra en tysk mann som gjerne vil lære norsk, men jeg måtte dra på smilebåndet da jeg leste den . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. juni 2011 #642 Del Skrevet 12. juni 2011 "Sjokolade som smaker som sjokoladekalender" Joda, jeg skjønner hva som menes, men ikke desto mindre så ser jeg for meg noen som sitter og gomler på en hel kalender. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #643 Del Skrevet 12. juni 2011 "...jeg liker å gå til parker og se på min vakre ting" Dette stod i en melding til meg på en datingkanal nå. Den er fra en tysk mann som gjerne vil lære norsk, men jeg måtte dra på smilebåndet da jeg leste den . Hahahahahaha!! Du får starte med å si at i Norge så går det under blotting og koster dyrt om polisen ser ham 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #644 Del Skrevet 12. juni 2011 Dette blir litt utenfor tema, men jeg ville bare dele den likevel. I lengre tid har en tråd som heter "Huden min er frelst" vært inne på "siste innlegg"-listen. Jeg måtte til slutt gå inn i tråden, slik at jeg kunne se hva dette dreide seg om. Jeg ble utrolig skuffet da det viste seg at jeg hadde lest feil, og at dette dreide seg på hud... jeg trodde det sto: "hunden min er frelst". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litia Skrevet 12. juni 2011 #645 Del Skrevet 12. juni 2011 Dette blir litt utenfor tema, men jeg ville bare dele den likevel. I lengre tid har en tråd som heter "Huden min er frelst" vært inne på "siste innlegg"-listen. Jeg måtte til slutt gå inn i tråden, slik at jeg kunne se hva dette dreide seg om. Jeg ble utrolig skuffet da det viste seg at jeg hadde lest feil, og at dette dreide seg på hud... jeg trodde det sto: "hunden min er frelst". Du har ikke vært alene om å lese feil på den der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 13. juni 2011 #646 Del Skrevet 13. juni 2011 Matvarer som behandles brusken betennelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. juni 2011 #647 Del Skrevet 13. juni 2011 "Rimelig bærbar DVD-spiller" Åltså ein DVD-spelar som berre er rimeleg bærbar, men ikkje heilt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. juni 2011 #648 Del Skrevet 13. juni 2011 Matvarer som behandles brusken betennelse. Dette skulle bety?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #649 Del Skrevet 13. juni 2011 Dette blir litt utenfor tema, men jeg ville bare dele den likevel. I lengre tid har en tråd som heter "Huden min er frelst" vært inne på "siste innlegg"-listen. Jeg måtte til slutt gå inn i tråden, slik at jeg kunne se hva dette dreide seg om. Jeg ble utrolig skuffet da det viste seg at jeg hadde lest feil, og at dette dreide seg på hud... jeg trodde det sto: "hunden min er frelst". Kan ikke noen snart lage en ekte hunden min er frelst-tråd? En slik er dypt savnet, jeg har vært på vei til å klikke meg inn et utall ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litia Skrevet 13. juni 2011 #650 Del Skrevet 13. juni 2011 "Sex alderforskjell" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 13. juni 2011 #651 Del Skrevet 13. juni 2011 Dette skulle bety?? Jeg vet ikke helt. Det står skrevet på samme måte i innlegget, så det er ikke bare tastefeil. Tror h*n vil ha hjelp til å finne mat som hjelper mot bruskbetennelse, eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 13. juni 2011 #652 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg fant følgende overskrift i en nettbutikk: "Lite hyggelig fuglehus" Jeg skjønner jo hva de mener (at det hyggelige fuglehuset også er lite), men det hørtes liksom litt trasig ut med et lite hyggelig fuglehus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2011 #653 Del Skrevet 14. juni 2011 "Uredelighet i mordereringen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. juni 2011 #654 Del Skrevet 14. juni 2011 "Uredelighet i mordereringen" Jeg leste morderring. Setningen var jo uansett morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 15. juni 2011 #655 Del Skrevet 15. juni 2011 "Uredelighet i mordereringen" Haha, jeg begynner å lure på om den skrivefeilen var med vilje! Utifra det som står i tråden høres det jo ut som at trådene blir mer myrdet ("morderert") enn moderert. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #656 Del Skrevet 15. juni 2011 "Smømmehallen"... tre ganger i samme innlegg. Finnes det folk som tror det heter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 15. juni 2011 #657 Del Skrevet 15. juni 2011 Anskuelse av verden (10a) Transendal mattematisme. En til dusinet er urgammelt. Men det er også fornyet aktualitet i vår mattematiske verdensoppfatning: Alt er tall. Det er ikke lenge siden gatebildet så annerledes ut: Hadde Edvard Munch malt folkemengder idag, ville han måtte male venstrearmer slått opp som bue mot hodet. Desverre er det få som er klar over at det er mindre skadelig å slå buen mot høyre øret. Og mobilen bør holdes med en større avstand enn 4cm. Ja, tall er uutømmelig interessant, og i en særstilling står dusinet: Det kan deles og ganges med 1,2,3,4 og 6. 5 og 7 sammen gir 12. 8,9 og 10 kan lages brøk av. Men elleve er forvarsel til noe nytt. Budskap er den direkte transendentale forbindelsen mellom 1 og tolv. Enhet blir til den større flerhet i enhetsdusinet makrokosmisk. Mattematisme er en av 12 verdensanskuelser, anntent av solen selv i 12.time på en dag som denne. ------------------------------------------------------------------------ Dette leste jeg i en blogg på en datingkanal nettopp nå og ville dele med dere. Jeg forstår absolutt ingenting av dette, hvilke intensjoner mannen har. Det er mange skrivefeil, men det er ikke dem jeg sikter til denne gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gigi Skrevet 15. juni 2011 #658 Del Skrevet 15. juni 2011 Anskuelse av verden (10a) Transendal mattematisme. En til dusinet er urgammelt. Men det er også fornyet aktualitet i vår mattematiske verdensoppfatning: Alt er tall. Det er ikke lenge siden gatebildet så annerledes ut: Hadde Edvard Munch malt folkemengder idag, ville han måtte male venstrearmer slått opp som bue mot hodet. Desverre er det få som er klar over at det er mindre skadelig å slå buen mot høyre øret. Og mobilen bør holdes med en større avstand enn 4cm. Ja, tall er uutømmelig interessant, og i en særstilling står dusinet: Det kan deles og ganges med 1,2,3,4 og 6. 5 og 7 sammen gir 12. 8,9 og 10 kan lages brøk av. Men elleve er forvarsel til noe nytt. Budskap er den direkte transendentale forbindelsen mellom 1 og tolv. Enhet blir til den større flerhet i enhetsdusinet makrokosmisk. Mattematisme er en av 12 verdensanskuelser, anntent av solen selv i 12.time på en dag som denne. ------------------------------------------------------------------------ Dette leste jeg i en blogg på en datingkanal nettopp nå og ville dele med dere. Jeg forstår absolutt ingenting av dette, hvilke intensjoner mannen har. Det er mange skrivefeil, men det er ikke dem jeg sikter til denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litia Skrevet 15. juni 2011 #659 Del Skrevet 15. juni 2011 Åh, sånne folk som tror de er skikkelig intelligente og har så mange "dype" tanker er fantastiske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. juni 2011 #660 Del Skrevet 15. juni 2011 Åh, sånne folk som tror de er skikkelig intelligente og har så mange "dype" tanker er fantastiske! Særleg sida alle med normal intelligens forstår at det dei skriv er berre rør :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå