Gjest Spinell Skrevet 20. juni 2011 #701 Del Skrevet 20. juni 2011 Fra en blogg: "Gi henne uforglemmelig orgasmer,gi henne den totale seksuelle nytelse slik at hun tigger om mer...Gjør henne til den lykkeligste kvinnen på jordet." Og så på jordet, da gitt! Håper hun er av de som tenner på muligheten for å bli sett av fler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smørbukk Skrevet 20. juni 2011 #702 Del Skrevet 20. juni 2011 Dette blir noe litt annet enn overskrifter da, men jeg hadde en PC tidligere som ga meg beskjed om å vente fordi "dette kan ta et pat minutter" da den ble oppdatert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smørbukk Skrevet 20. juni 2011 #703 Del Skrevet 20. juni 2011 Og tråden med overskriften "Hvor ofte skifter du truse?".. Måtte smile litt da, mye spennende debatter/diskusjoner ute og går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. juni 2011 #704 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) et temprament 6 år jente. mor trenger hjelp? Ja vel? Jenta var visst "borsjempt" også Endret 20. juni 2011 av imli 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 20. juni 2011 #705 Del Skrevet 20. juni 2011 Dette blir noe litt annet enn overskrifter da, men jeg hadde en PC tidligere som ga meg beskjed om å vente fordi "dette kan ta et pat minutter" da den ble oppdatert Haha, ja det gir min gamle PC med XP meg beskjed om også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #706 Del Skrevet 20. juni 2011 En forferdelig overskrift jeg først tolka helt feil "Tenner på barn, hvor lenge varer det" eller noe. Herregud, tenner på barn!?!?! Tenkte jeg.. Men det tok et kvart sekund så skjønte jeg at det var tennene det var snakk om. Men hjelpes, uheldig formulert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 20. juni 2011 #707 Del Skrevet 20. juni 2011 En forferdelig overskrift jeg først tolka helt feil "Tenner på barn, hvor lenge varer det" eller noe. Herregud, tenner på barn!?!?! Tenkte jeg.. Men det tok et kvart sekund så skjønte jeg at det var tennene det var snakk om. Men hjelpes, uheldig formulert. Denne leste jeg også, fikk frysninger, huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 20. juni 2011 #708 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) "tenner på baby" Hjelp, jeg leste det på den måten at vedkommende fysisk tenner på babyen sin. Som at barnet var fysisk tiltrekkende. HELDIGVIS var det snakk om tennene. Endret: ser AB #706 kom meg i forkjøpet. Endret 20. juni 2011 av Tramonto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #709 Del Skrevet 20. juni 2011 Denne leste jeg også, fikk frysninger, huff. "tenner på baby" Hjelp, jeg leste det på den måten at vedkommende fysisk tenner på babyen sin. Som at barnet var fysisk tiltrekkende. HELDIGVIS var det snakk om tennene. Endret: ser AB #706 kom meg i forkjøpet. Enda godt det ikke bare var jeg som la merke til den, men huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. juni 2011 #710 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) "Selger søkes til et lite positivt miljø, bra lønnsbetingelser". Godt det er gode lønnsbetingelser da, til tross for lite positivt miljø. (edit: skrivefeil) Endret 21. juni 2011 av Knøttet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. juni 2011 #711 Del Skrevet 21. juni 2011 "Selger søkes til et lite positivt miljø, bra lønnsbetingelser". Godt det er gode lønnsbetitingelser da, til tross for lite positivt miljø. Glimrende eksempel på at et lite komma kan ha stor betydning . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gigi Skrevet 21. juni 2011 #712 Del Skrevet 21. juni 2011 Leste dette på en blogg: "I fjord sommer ble det mye forkost og lunching på bagle and juice. Jeg er et smoothie menneske og kanelbolle elsker, så den kombinasjonen scorer alltid!" Jeg bare elsker skrive-og orddelingsfeil! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #713 Del Skrevet 21. juni 2011 "Behagelig gutt"... om en baby som ikke har begynt å krabbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. juni 2011 #714 Del Skrevet 21. juni 2011 "Behagelig gutt"... om en baby som ikke har begynt å krabbe. Såg den - meinte nok "bedagelig" Eller kanskje det var "behagelig" at ungen ikkje krabba enno? Det kan eg godt forstå, i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #715 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvordan lager jeg en omelett uten at den blir stygg lol? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smørbukk Skrevet 21. juni 2011 #716 Del Skrevet 21. juni 2011 "Du?" Kjempeinnbydende overskrift, tell me more! Hva er greia med at enkelte ikke greier å skrive en overskrift som kan forklare litt av hva man er ute etter? Kjenner at jeg mister leselysten på tråder veldig med den typen overskrifter... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. juni 2011 #717 Del Skrevet 21. juni 2011 "Du?" Kjempeinnbydende overskrift, tell me more! Hva er greia med at enkelte ikke greier å skrive en overskrift som kan forklare litt av hva man er ute etter? Kjenner at jeg mister leselysten på tråder veldig med den typen overskrifter... For ikkje å snakke om "hjelp!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smørbukk Skrevet 21. juni 2011 #718 Del Skrevet 21. juni 2011 For ikkje å snakke om "hjelp!" Haha, ja! Evt "se hit!"/"haster!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. juni 2011 #719 Del Skrevet 21. juni 2011 Eventryenes kjærlighet, finnes den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. juni 2011 #720 Del Skrevet 21. juni 2011 "Det er en dårlig uvane,..." Uvaner kan sikkert være mer eller mindre dårlige . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå