AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #581 Del Skrevet 27. mai 2011 Trur faktisk han hadde "dykleksi" Huff. Dykleksi var det, ja. Husket litt feil, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #582 Del Skrevet 27. mai 2011 Haha, jeg så en overskrift nå jeg stusset veldig over... Helt til jeg fant ut at jeg bare leste feil Hvite fuger i fliser på kjøkkenet = Hvite fugler i fliser på kjøkkenet. Den lurte jeg veldig på Kanskje dette ble litt dumt å poste i denne tråden... Men jeg gjør det likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #583 Del Skrevet 28. mai 2011 Haha, jeg så en overskrift nå jeg stusset veldig over... Helt til jeg fant ut at jeg bare leste feil Hvite fuger i fliser på kjøkkenet = Hvite fugler i fliser på kjøkkenet. Den lurte jeg veldig på Kanskje dette ble litt dumt å poste i denne tråden... Men jeg gjør det likevel. Slett ikke dumt. Jeg ser stadig den tråden om "hunden" som er frelst. I refleks er jeg på vei til å klikke på den hver gang, før hjernen oppfatter at den handler om noe så kjedelig som hud. Nå kom denne: Solkrem i ansiktet som kaker seg! Jeg får rare bilder i hodet av hvordan et ansikt kan kake seg. Smaker det godt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2011 #584 Del Skrevet 28. mai 2011 Slett ikke dumt. Jeg ser stadig den tråden om "hunden" som er frelst. I refleks er jeg på vei til å klikke på den hver gang, før hjernen oppfatter at den handler om noe så kjedelig som hud. Nå kom enda en i samme kategori: Hvordan bli en "classy blonde"? Jeg kunne sverget på at det sto en "classy bonde". Det kunne blitt en morsom tråd! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. mai 2011 #585 Del Skrevet 28. mai 2011 "Det koster mellom rundt 45 kr." Javel, ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. mai 2011 #586 Del Skrevet 28. mai 2011 "Legg krampe". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. mai 2011 #587 Del Skrevet 28. mai 2011 "Kvister til marsvinet" I seg selv er det ikke noe galt med tittelen, men jeg klarer hele tiden å lese det som "Kviser til marsvinet" og da blir det straks verre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 28. mai 2011 #588 Del Skrevet 28. mai 2011 Slett ikke dumt. Jeg ser stadig den tråden om "hunden" som er frelst. I refleks er jeg på vei til å klikke på den hver gang, før hjernen oppfatter at den handler om noe så kjedelig som hud. Nå kom denne: Solkrem i ansiktet som kaker seg! Jeg får rare bilder i hodet av hvordan et ansikt kan kake seg. Smaker det godt? Haha, leser også "hunden min er frelst" hver gang! Hjernen min oppfatter mye feil.. "Pepper på tungen" fikk jeg til å bli "Pepper på ungen" - hva i alle dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gigi Skrevet 28. mai 2011 #589 Del Skrevet 28. mai 2011 "Lær å gå sko" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #590 Del Skrevet 30. mai 2011 Strekkoder på magen. Trekkoder på magen til kvinner ødelegger visstnok menns sexlyst i følge ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #591 Del Skrevet 30. mai 2011 Haha, leser også "hunden min er frelst" hver gang! Hjernen min oppfatter mye feil.. "Pepper på tungen" fikk jeg til å bli "Pepper på ungen" - hva i alle dager? Jeg leser det som pepper på pungen. :gjeiper: Når det gjelder strekkodene på magen så er det jo ikke rart om gutta synes det er en nedtur. Kjedelig å oppdage først når klærne er kastet at hun skal ha betalt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #592 Del Skrevet 30. mai 2011 Strømpebuksebuten truse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #593 Del Skrevet 30. mai 2011 "kan jeg bruke denne kjolen som gjest?" Genialt hvis man ikke har lyst til å gå i et bryllup, send en kjole som gjest. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gigi Skrevet 31. mai 2011 #594 Del Skrevet 31. mai 2011 Gravid er dette normalt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 31. mai 2011 #595 Del Skrevet 31. mai 2011 Gravid er dette normalt? Etter mine begreper er graviditet normalt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gigi Skrevet 31. mai 2011 #596 Del Skrevet 31. mai 2011 Etter mine begreper er graviditet normalt . Kanskje TS er mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 31. mai 2011 #597 Del Skrevet 31. mai 2011 "Jeg har oppdaget at datteren min som er på 19 år gammel nå, dro sin lille bror på 12 år ett par ganger." Tråden hvor dette innlegget står, handler om oppdragelse og å dra barna i øret av og til. Men jeg kan ikke hjelpe for at jeg får visse stygge assosiasjoner til ovennevnte setning . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 1. juni 2011 #598 Del Skrevet 1. juni 2011 "Jeg har oppdaget at datteren min som er på 19 år gammel nå, dro sin lille bror på 12 år ett par ganger." Tråden hvor dette innlegget står, handler om oppdragelse og å dra barna i øret av og til. Men jeg kan ikke hjelpe for at jeg får visse stygge assosiasjoner til ovennevnte setning . Først tenkte jeg "hæ?", så tenkte jeg "æsj"! Du er så skitten, Belladonna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. juni 2011 #599 Del Skrevet 1. juni 2011 Først tenkte jeg "hæ?", så tenkte jeg "æsj"! Du er så skitten, Belladonna. Fysjameg, jeg skammer meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 1. juni 2011 #600 Del Skrevet 1. juni 2011 Fysjameg, jeg skammer meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå