Gjest Eurodice Skrevet 13. mai 2013 #2441 Del Skrevet 13. mai 2013 Kjære Arabella, det er selvsagt feil, men han kan jo være et fint menneske likevel. Det er mange som har misforstått ordet "karma". Jeg har en mistanke om at Michael Krohn ikke skjønte det helt da han skrev Dårlig karma: Stakkars lille negerbarn Ekstra dårlig karma har'n Det ser ut som han har det bånn Bare skinn og knokler på'n Han skriker i mot meg fra en plakat Det ser ut som han er hypp på no mat Men det er ikke noe jeg kan gjøre med det Alle er sin egen lykkesmed Stakkars lille negerbarn Ekstra dårlig karma har'n Men det kunne vært værre, naturligvis Kunne blitt gjenfødt som bikkje eller gris Mannen mente nok karisma . Det kan godt hende han er en alle tiders mann. Denne meldingen var hyggelig nok, men hva synes du om denne, den første meldingen fra ham overhodet: "8. mai 20:27 Hei (mitt navn) Jeg har vært å kikka på deg og din profil idag og for en stund siden, og liker veldig godt det du skriver. og jeg synes du er ei veldig varm og flott kvinne. Så tenker sikkert du at, hva ser denne unge mannen i deg... Jeg liker veldig godt damer som er eldre enn meg, og vet ikke hva dette skyldes men jeg føler mye sensualitet når jeg ser ei kvinne som deg og du oser full av erotikk.. Klem og Nuss (navn) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Denne type meldinger kan jeg styre min begeistring for. Den er ikke stygg i og for seg, men å skrive slik første gang... vel.. Jeg har, i likhet med mange andre, fått haugevis av meldiger av typen rett-på-sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 14. mai 2013 #2442 Del Skrevet 14. mai 2013 Flere som kun har energi og lyst på én? Denne tråden måtte jeg gå inn på for å forstå meningen med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #2443 Del Skrevet 16. mai 2013 Men når dette er sagt TV2 er ikke akkurat alene i medieverden om å være annalfabeter når det gjelder geografi Anonym poster: a22c11b04bd5e9953025705077f4df7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. mai 2013 #2444 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg fikk et skjema fra banken som skulle fylles ut. Der var det felt som her "fødselsnummer og personnummer" Dessverre var det er slikt med 11 ruter, ellers hadde jeg faktisk fylt ut det de spurte om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drue Skrevet 16. mai 2013 #2445 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Jeg fikk et skjema fra banken som skulle fylles ut. Der var det felt som her "fødselsnummer og personnummer" Dessverre var det er slikt med 11 ruter, ellers hadde jeg faktisk fylt ut det de spurte om Skjønte ikke helt hva problemet var, jeg Endret 16. mai 2013 av Drue 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 16. mai 2013 #2446 Del Skrevet 16. mai 2013 Den må du forklare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. mai 2013 #2447 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Skjønte ikke helt hva problemet var, jeg Fødselsnummeret består av fødselsdato (dag, måned, år) og personnummer, ergo 11 sifre. Endret 17. mai 2013 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2013 #2448 Del Skrevet 17. mai 2013 "8. mai 20:27 Hei (mitt navn) Jeg har vært å kikka på deg og din profil idag og for en stund siden, og liker veldig godt det du skriver. og jeg synes du er ei veldig varm og flott kvinne. Så tenker sikkert du at, hva ser denne unge mannen i deg... Jeg liker veldig godt damer som er eldre enn meg, og vet ikke hva dette skyldes men jeg føler mye sensualitet når jeg ser ei kvinne som deg og du oser full av erotikk.. Klem og Nuss (navn) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Denne type meldinger kan jeg styre min begeistring for. Den er ikke stygg i og for seg, men å skrive slik første gang... vel.. Jeg har, i likhet med mange andre, fått haugevis av meldiger av typen rett-på-sak. Et godt eksempel på hvorfor jeg ikke bedriver nettdating. Men samtidig må det jo være greit å få denne typen meldinger med en gang, så man kan luke dem ut fortløpende. Anonym poster: 6b723a49cf8604ab6b253b233cbcc1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 17. mai 2013 #2449 Del Skrevet 17. mai 2013 Men Marte, da! Hvis du skal skrive onanikurs for unge kvinner, må du først lære deg å skrive. Dette imponerer iallfall ikke meg: Det er bra ifølge Ebbestad bra å høre deg selv puste når du onanerer. Det er nemlig avgjørende å få oksygen til blodet for å få klitoris til å svulme og ble mer følsom. http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article836290.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 17. mai 2013 #2450 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Eneste barnemat på glass fremstilt i Norden (annonse fra Nestle som vises på KG nå). Er det barnematen eller glassene som er framstilt i Norden? Endret 17. mai 2013 av Perelandra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 17. mai 2013 #2451 Del Skrevet 17. mai 2013 Haha, så det samme selv på FB Trodde ikke man pleide å vinne gaver man måtte betale for Enig, men jeg ser rett som det er at man får en "gratis gave". Idiotisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 17. mai 2013 #2452 Del Skrevet 17. mai 2013 Fant tilfeldigvis noe… hvordan ser/ lukter harsj? Farlig lukt? Jeg tror ikke hasj kan se eller lukte, men det er selvsagt mulig jeg tar feil. Vitenskapen gjør nye oppdagelser hele tiden. Harsj lukter harsjk, helt åpenbart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 17. mai 2013 #2453 Del Skrevet 17. mai 2013 Over alt selges Lyslykt Det er vel gjerne det en lykt er ment for, å ha lys i? Hvorfor presisere at denne lykten er ment for lys. I motsetning til hva da?? Lyslykt.. Humpf.. Uff, for et forferdelig ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. mai 2013 #2454 Del Skrevet 19. mai 2013 "Jenter - ville dere hatt sex med en gutt dere møtte for første gang, om dere skulle tilbrunget en hel helg med han?" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 19. mai 2013 #2455 Del Skrevet 19. mai 2013 tilbrunget ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 19. mai 2013 #2456 Del Skrevet 19. mai 2013 Stiv nakke-bikinitopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 19. mai 2013 #2457 Del Skrevet 19. mai 2013 Fra DB: Ambulanse hindret av jordras, måtte bære pasienten videre. Det er utrolig hva de får ambulansene til å gjøre i våre dager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litia Skrevet 19. mai 2013 #2458 Del Skrevet 19. mai 2013 Jeg så denne på VG eller dagbladet en dag: Eldre kvinne berget ut av sykepleier Fikk morsomme bilder i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 20. mai 2013 #2459 Del Skrevet 20. mai 2013 "Å gå på do fremfor kjæresten" Ja, hva ville du ha valgt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 20. mai 2013 #2460 Del Skrevet 20. mai 2013 Tror jeg ville valgt å gå på do, du. Tror ikke jeg klarer å holde meg særlig mer enn en halv dag om gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå