The Kitten Skrevet 15. juni 2009 #22 Skrevet 15. juni 2009 Det er vel ikke så uvanlig? :klø: Maybe not, but no one I know eats it, so it's uncommon to me.
Gjest imli Skrevet 16. juni 2009 #23 Skrevet 16. juni 2009 Smør under nugatti må til Det eneste jeg synes er rart, er eplebiter oppå osten...
Susieseys Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #24 Skrevet 16. juni 2009 Jeg synes eple og ost høres merkelig ut sammen. Så vell som sennep med brunost Men potetsalat på skiven er megagodt d må jeg si meg enig i, spesielt med ost oppå! Har aldri prøvd avokado mn d hørres ut som en god ide ^^
Gjest Marlo Skrevet 16. juni 2009 #25 Skrevet 16. juni 2009 JEg elsker å ha sennep oppå gulosten, men alle syns jeg er ekkel når jeg spiser det her Ellers er jo banan på skiva bare helt DIGG, spesiellt om man strör over litt o`boy-pulver.
Gjest Gjest_ann_* Skrevet 16. juni 2009 #27 Skrevet 16. juni 2009 Frokostsalat og aprikossyltetøy sammen, er også kjempegodt på brødskiva.
angeleyes Skrevet 16. juni 2009 #28 Skrevet 16. juni 2009 Banan er kjempegodt på brødskiva. Samme med jordbær.
Gjest Gaby Skrevet 16. juni 2009 #29 Skrevet 16. juni 2009 Jeg pleier å ha appelsin på, jeg! Skjærer den i skiver og har sukker på. Jordbær i skiver er også bra!
Sekretæren Skrevet 16. juni 2009 #30 Skrevet 16. juni 2009 Banan på skiva er vel ikke rart? :klø: Jeg slenger meg på majonesfanklubben! Har jeg ikke majo i kjøleskapet, har jeg en dårlig matdag. Og den må være ekte!!! Og ja!! Det må være majo på makrell i tomat En kollega av meg ble direkte kvalm da jeg sa jeg spiste det, så det er mange som synes det er rart Gulost med frukt er ikke rart, personlig liker jeg druer på best. Og jeg har også smør under nugattien.... Men det er det mange år siden jeg har spist Det er slike ting som får meg til å tippe over i den fine kostholdsbølgen min
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2009 #31 Skrevet 17. juni 2009 Banan er vel vanlig å ha på skiva, er det ikke det da? Jeg liker ikke med smør under, men med oboy OPPÅ derimot - yum! Ellers er brødskive med rømme og sukker strødd oppå kjempegodt!!! Avokade med sylteagurk er kjempegodt Samme med chiliketsjup, agurk, tomat, gulost og søtsennep! Nugatti OG Hapå Jeg er forøvrig avhengig av sennep på ALT!
^^Belle^^ Skrevet 17. juni 2009 #32 Skrevet 17. juni 2009 (endret) Ellers har jeg aldri forstått brunost og majones. :klø: Brunost og majones er jo kjempegodt. Jeg bruker majones på så og si alt av salte pålegg, kanskje med unntak av hvitost. Da snakker vi: makrell i tomat, kaviar, leverpostei, egg - både stekte og kokte, spekepølse, salami osv. Noe som andre synes er merkelig er hvitost og salami sammen, jeg får ihvertfall høre det når jeg skal kjøpe smørbrød. Men det er jo kjempegodt! Ellers bruker jeg smør under nugattien og bringebærsyltetøy på banan. Jeg må også ha bringebærsyltetøy på epler og pærer når jeg har de på skiven. Endret 17. juni 2009 av ^^Belle^^
Nefertiti_ Skrevet 17. juni 2009 #33 Skrevet 17. juni 2009 Masse rare kombinasjonen. Jeg får komme med mine da:D Skive med banaskiver Skive med smør og agurkskiver rundstykke med masse potetchips i (det er faktisk godt) Da jeg var liten digget jeg skiver med smør, sukker og kanel på haha, men det har vokst i fra, gudskjelov.
Gjest virvelvind Skrevet 17. juni 2009 #34 Skrevet 17. juni 2009 Banan og bringebærsyltetøy på brødskiva, det er så godt. Ellers er jeg egentlig veldig kjedelig og kresen i matveien. Liker ikke nugatti en gang
Cuba Skrevet 17. juni 2009 #35 Skrevet 17. juni 2009 Trodde majones på makrell i tomat var helt vanlig jeg :gjeiper: Husker det var en på min forrige jobb som spiste sur agurk på makrell i tomat! Det var merkelig for meg i allefall!
angeleyes Skrevet 17. juni 2009 #36 Skrevet 17. juni 2009 Trodde majones på makrell i tomat var helt vanlig jeg :gjeiper: Husker det var en på min forrige jobb som spiste sur agurk på makrell i tomat! Det var merkelig for meg i allefall! For meg er makrell i tomat med majones helt normalt. Jeg spiser det ofte og det er ingen som har kommentert det. En eks av meg spiste sjokade og gulost. Det synes jeg var spesielt. Fristet ikke meg i alle fall.
Skogtussa Skrevet 17. juni 2009 #37 Skrevet 17. juni 2009 Ja, må ha majones på makrell i tomat! Banan på brødskiva er kjempegodt, spesielt med litt sukker oppå. Oppskjært agurk med majones, salt og pepper er og veldig godt. Gulost og syltetøy, og jarlsbergost med majones er nam..Majones syns jeg også passer godt til salami, leverpostei, og tunfisk på boks. Har prøvd meg på gulost med majones, for eksen min spiste det mye, men det syns jeg var grusomt. Det rareste jeg har sett er sjokoladepålegg med gulost oppå..
hilli Skrevet 18. juni 2009 #38 Skrevet 18. juni 2009 Jeg må alltid ha en kombinasjon av flere pålegg på brødskiven, én type pålegg blir for tamt. Makrell i tomat teller forøvrig som to, jeg bruker ikke noe ektra her. Som oftest går det i gulost med majones og tomat, agurk og gjerne løk. Jeg ser mange kombinasjoner som jeg syns er litt rare på jobben. F. eks makrell i tomat med rødbeter og sylteagurk. Eller gul- og brunost samtidig.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #39 Skrevet 18. juni 2009 Banan på brødskiva er kjempegodt - med majones er det enda bedre Vet ikke om jeg kommer på noe som er rart på skiva annet enn alle de rare kombinasjonene folk har skrevet. Jeg jobbet med en som pleide å ha alle typer salater (feks rekesalat), brie og morrpølse på knekkebrød. Det var rart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå