Susieseys Skrevet 14. juni 2009 #1 Skrevet 14. juni 2009 (endret) Noe av det beste jeg vet er banan på skiven mi, med smør. Min veninnde moser tilogmed bananen og bruker det istede for smøret. En kompis av meg derimot ble helt forundret da han hørte at jeg likte å ha banan på skiven min og syntes nå dette var meget merkelig, frukt på skjeven? Har noen av dere noe merkelig dere liker, har hørt om, på skiven? Edit: skrivefeil Endret 14. juni 2009 av Susieseys
Gjest bambi_25 Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Nugatti og gulost kommer jeg aldri til å skjønne meg på.
Gjest banan Skrevet 14. juni 2009 #3 Skrevet 14. juni 2009 Banan er knallgodt på skiven! Men en kompis spiser banan MED majones på...Det synes jeg høres merkelig ut... Ellers er det et must og ha majones på makrell i tomat! mangen som synes jeg er rar da
Gjest *Mim* Skrevet 14. juni 2009 #5 Skrevet 14. juni 2009 Hva er en skjeve? Er nok brødskive. Skjønte ikke helt til å begynne med, oppfattet det som "på skeiva".
Gjest D-shol Skrevet 14. juni 2009 #6 Skrevet 14. juni 2009 Jeg og trodde først det handler om skjeve (skeive) bananer :gjeiper: Synes forsåvidt at smør under bananen blir litt mye, men bruker peanøttsmør selv, så jeg skal vel strengt tatt ikke si noe Synes brunost og syltetøy, smør under smørepålegg som nugatti, leverpostei og smøros, og bare agurk er rare pålegg.
Gjest Coarvi Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 Jeg og trodde først det handler om skjeve (skeive) bananer :gjeiper: Synes forsåvidt at smør under bananen blir litt mye, men bruker peanøttsmør selv, så jeg skal vel strengt tatt ikke si noe Synes brunost og syltetøy, smør under smørepålegg som nugatti, leverpostei og smøros, og bare agurk er rare pålegg. Hallo, det er jo smøret som gir den ekstra touch'en! Til banan, leverpostei og ikke minst nugatti MÅ jeg ha smør. Spesielt nugatti. Smør og nugatti er liksom den beste kombinasjonen! Vet at mange er enige med meg i akkurat dette. Nugatti uten smør er bare kjedelig. Banan uten smør er også litt kjedelig. En annen rar kombinasjon jeg oppdaget var banan og brunost. Men det funker! Litt syltetøy også så har du et kongemåltid! Jeg spiser det dog aldri...
Sunshine Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 Smør må man ha unde rnugatti ja!!! Men jeg fatter ikke de som spiser majones på kaviar! Det ser så ekkelt ut...
GodsChild Skrevet 14. juni 2009 #9 Skrevet 14. juni 2009 Banan er kjempegodt paa broed! Spesielt med nugatti eller peanoettsmoer under Peanoettsmoer og nugatti sammen er ogsaa farlig godt (men ikke saa sunt..) Sambo spiser broedskive med leverpostei, agurkmix og fiskepudding paa. Det synes jeg ikke ser saa fristende ut Jeg synes ogsaa smoer under smoerepaalegg er litt rart.
Juso Skrevet 14. juni 2009 #10 Skrevet 14. juni 2009 Ellers er det et must og ha majones på makrell i tomat! mangen som synes jeg er rar da. Helt enig. Makrell i tomat er ikke det samme uten majones eller ristet brød.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #11 Skrevet 14. juni 2009 Makrell i tomat med majones (NAM!), sardiner med salt (NAM!), leverpostei med agurk og majones (NAM!), hvitost med syltetøy (NAM!), kaviar og banan (NAM!), kaviar og majones (NAM!), er de jeg kommer på at folk mener jeg er rar som spiser. Ellers har jeg aldri forstått brunost og majones. :klø:
Sheenaca Skrevet 15. juni 2009 #12 Skrevet 15. juni 2009 Jeg synes smør på skiva er smårart, jeg. Særlig smør under gulost, det smaker jo bare æsj. Men under brunosten må det være smør, ellers blir det for tørt. Smør bruker jeg ellers kun når jeg skal spise loff eller rundstykker med bare smør på, til supper eller lignende. Men jeg er fullt klar over at det er jeg som er rar her... (Banan med sukker på er for øvrig kjempegodt pålegg )
mia83 Skrevet 15. juni 2009 #13 Skrevet 15. juni 2009 Banan med jordbærsyltetøy er godt på brødskiva! Og brunost med jordbærsyltetøy. Jeg har hørt om noen som bruker syltetøy på salami... det virker helt merkelig..
Fortunatus Skrevet 15. juni 2009 #14 Skrevet 15. juni 2009 Jeg synes potetsalat er kjempegodt på brødskiven.. Og banan og peanøttsmør er himmelsk!! Kjæresten syns det er rart å ha egg på brødskiven, så han spiser de for seg selv, det synes jeg er merkelig. Og de som bruker majones på alt mulig rart, makrell i tomat, leverpostei, stekt egg (!!!) synes jeg høres helt forferdelig ut. Jeg liker ikke smør på brødskiva, men jeg må ha det når jeg spiser nugatti og salami (ikke samtidig)
LukaFrost Skrevet 15. juni 2009 #15 Skrevet 15. juni 2009 Eple er også godt på brødskive. I perioder spiser jeg mye avocado på brødskiva.
venus_ Skrevet 15. juni 2009 #16 Skrevet 15. juni 2009 (endret) Den kvalmeste sammensetningen jeg har smakt selv er smør under nugattien. Synes egentlig smør på brødskiven er unødvendig/ekkelt i alle tilfelle. Men selv har jeg gjerne syltetøy under gulost eller brunost. Majones under gulost, på leverpostei, på speilegg, makrell i tomat, fiskepudding. Kaviar under gulost, fiskepudding, kokt egg. Synes også det er godt med banan på skiva, men da sammen med syltetøy Endret 15. juni 2009 av venus_
The Kitten Skrevet 15. juni 2009 #17 Skrevet 15. juni 2009 (endret) Apple and cheese at the same time. It's strange, but good. Endret 15. juni 2009 av The Kitten
Gjest strykebrett Skrevet 15. juni 2009 #18 Skrevet 15. juni 2009 Jeg kjenner en som pleier å ha potetgull på brødskiva. Det syns jeg er rart...
Sunshine Skrevet 15. juni 2009 #19 Skrevet 15. juni 2009 Apple and cheese at the same time. It's strange, but good. Det er vel ikke så uvanlig? :klø:
GodsChild Skrevet 15. juni 2009 #20 Skrevet 15. juni 2009 Avocado er veldig godt paa! Ogsaa med agurk og paprika i tillegg til avocadoen.. Nam
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå