Gå til innhold

Grovbrød i Amerika

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi fant masse grovbrød i butikkene når vi var der i fjor sommer.. Men det vel å merke ikke "ferske" hele brød, det var ferdig skjært (sånn som man også får kjøpt her)..

Og det var ikke loff med tilsatt farge, de vi bodde hos er veldig opptatt av helse og at ting skal være sunt :) Men de er søtere enn hva vi er vant til her.. Litt mer sånn som de har i sverige egentlig! Jeg brukte lang tid på å finne et brød som jeg likte, er ikke glad i søte brød...

Vi kjøpte på de største matvare butikkene...

God tur TS!

Videoannonse
Annonse
Gjest ~VanDora~
Skrevet

Nei, det er ingenting som er farlig... antagentligvis kommer det ikke illsinte loffskiver og hopper i strupen på meg ;)

Men jeg vil gjerne spise en lett og go frokost da jeg prøver å tenke litt på vekta og min samboer er megasær på mat.

Han skal ha rista brød med spekemat på hver eneste morgen :gjeiper:

Dessuten skal jeg være borte i nesten en månede og tror rett og slett jeg blir lei av fos til frokost etterhvert.

Gjest ~VanDora~
Skrevet
Vi fant masse grovbrød i butikkene når vi var der i fjor sommer.. Men det vel å merke ikke "ferske" hele brød, det var ferdig skjært (sånn som man også får kjøpt her)..

Og det var ikke loff med tilsatt farge, de vi bodde hos er veldig opptatt av helse og at ting skal være sunt :) Men de er søtere enn hva vi er vant til her.. Litt mer sånn som de har i sverige egentlig! Jeg brukte lang tid på å finne et brød som jeg likte, er ikke glad i søte brød...

Vi kjøpte på de største matvare butikkene...

God tur TS!

Tusentak Aftensol :) (Pent nick :dagens-rose: )

Blir å reise en del rundt, selv om vi har en fast base da.

Uansett blir dette megaspennende og om jeg ikke finner grovbrød så skal det jammen ikke få såv eldig mye å si for hvordan ferien blir :D

Skrevet (endret)
Er det egentlig så farlig å spise loff på ferie, da?

Jeg spiser aldri loff hjemme - men når jeg er på ferie da skal jeg ha lyse, ferske rundstykker til frokost ..

Kan være mange grunner til at man ikke vil spise loff i ferien/helst vil ha grovbrød. Noen blir tullete i magen av kun loff - null fiber. Man blir heller ikke så veldig mett av loff, raskt sulten igjen. Er man f.eks. diabetiker, er det ikke akkurat så gunstig å kun spise loff. Noen liker rett og slett ikke loff, man vil tenke på vekta og ikke la dietten skli ut alt for mye i ferien, det kan hende hun skal være borte lenge og rett og slett ønsker litt variasjon, ikke bare loff... Grunnene kan være mange.

Endret av ibi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...