Sebastian Skrevet 28. juli 2003 #1 Del Skrevet 28. juli 2003 Hva er det beste, lage sin egen pizza, bestille fra f.eks peppes eller kjøpe inn fra nærmeste rimi-butikk? Eller bare rett og slett gå ut og spise? Noen som har oppskrift/ideer til en god pizza man kan lage? Skal ha stor fest 2. august, så haster litt med å tenke ut en god pizza... Ca 10-20 folk som kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. juli 2003 #2 Del Skrevet 28. juli 2003 Du kan jo lese litt i denne pizzatråden her på mat og drikke, der finner du sikkert noen tips. I alle fall har jeg lagt ut min siste "dille" på pizza der; egenkomponert biffkjøttpizza som gjør stor lykke! Og veeeldig enkel å lage, i og med at du kan bruke ferdig pizzasaus fra glass! Anbefales! Biffkjøttet kan enkelt byttes ut, slik at du f.eks. kan ha pepperoni, skinke, kjøttdeig eller hva du måtte ønske som fyll! Noen av hver, kanskje? Lite gjær, tynn bunn, høy temperatur og kort steketid = knall!!! http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...=38609&start=15 Lykke til med festen! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 28. juli 2003 #3 Del Skrevet 28. juli 2003 HJEMMELAGET SLÅR ALT - spør du meg - og det du jo for så vidt... Prøv no' spennede... Hva med hjemmelaget pizza saus (har en god en om du vil vite...!), myk-stekt løk, mozzarell og ruccola på toppen når den kommer ut av ovnen? Eller prøv å bruke pesto som saus, fersk rød løk, kylling og bacon - selvfølgelig med en blanding av (gjerne fersk) mozzarella og nyrevet parmesan?! NAM-NAM!!! :D Ann-Karin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 28. juli 2003 #4 Del Skrevet 28. juli 2003 Ja, prøv Værens biffkjøttpizza, den er verdens beste!!!! (har lagd den masse, Væren, med STOOOR suksess--takk!!!! :-D) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. juli 2003 #5 Del Skrevet 28. juli 2003 HJEMMELAGET SLÅR ALT - spør du meg - og det du jo for så vidt... :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. juli 2003 #6 Del Skrevet 28. juli 2003 Ja' date=' prøv Værens biffkjøttpizza, den er verdens beste!!!! (har lagd den masse, Væren, med STOOOR suksess--takk!!!! :-D)[/quote'] :D Hurra!!! Nå ble jeg kjempeglad og stolt!!! Har laget den masse i det siste, jeg også! Klem til Jamila for positiv tilbakemelding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. juli 2003 #7 Del Skrevet 29. juli 2003 Nå må jeg også prøve! Ellers er det jo knall godt med marinert kyllingfilèt (vel og merke i biter) på pizzaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå